V6 24v tryb awaryjny

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

V6 24v tryb awaryjny

Post autor: S. » pn gru 08, 2014 00:12

kkkacper pisze:musi byc impulsator podpiety bo inaczej auto mysli, ze fizycznie stoi i moze wywalac ten blad a co za tym idzie ucina obroty.. musisz podpiac ten impulastor.. 3 kable, masa, plus po zaplonie i sygnal do ecu.
Ja mówie o pozostaniu przy seryjnym liczniku z mk2 ;)
kkkacper pisze:S., tak jak mowisz mozna zrobic jak masz podpiete wszystko w skrzynce jak nalezy, bo zeby licznik widzial predkosc to musi byc ona wczesniej doprowadzona do skrzynki, a w takim wypadku jak tu, ciagniecie sygnal z zegarow jest bezsensu
Mk2 ma napęd na linke, nie wiem jaką skrzynie ma tam autor tematu... Ale w skrzyni 5b z VR6 można bez problemu upchać linke od 1.3.
Sam sygnał prędkosci wydobyty z czujnika Halla licznika mk2 ma tą samą charakterystyke co sygnał z impulsatora.
Wcześniej testowane na VR6 12V, teraz na 1.8T AUQ ;) VAG normalnie widzi obecną prędkość.



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

V6 24v tryb awaryjny

Post autor: kkkacper » pn gru 08, 2014 01:32

S., pomyslalem o tym potem dopiero, a nie mialem dostepu do kompa.. jest jeszcze taka opcja faktycznie, ale to tylko przy skrzynie z miejscem na linke, ja latam na 6 biegach i tej opcji niestety nie mam ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

lysyfm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw paź 25, 2012 17:49

V6 24v tryb awaryjny

Post autor: lysyfm » pn lip 11, 2016 09:45

I jak tam, wyjaśniło się z tym czujnikiem? Bo mam identyczny problem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 59 gości