Jaki opornik ?

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Mgost90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: sob sty 11, 2014 09:32
Lokalizacja: Pomorze

Jaki opornik ?

Post autor: Mgost90 » wt mar 22, 2016 00:46

witam jaki opornik kupic do wyjścia na czujnik w misie olejowej , sęk w tym ze wtyczka mi wisi bo misa nie ma wejscia a pokazuje mi sie błąd na liczniku



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2829
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Jaki opornik ?

Post autor: bioly05011 » wt mar 22, 2016 09:06



Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

ciarek15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: śr gru 09, 2015 10:03

Jaki opornik ?

Post autor: ciarek15 » wt mar 22, 2016 12:41

Z którego roku masz autko? Jest immo2 czy immo3? U siebie również nie mam czujnika poziomu oleju oraz immo2 więc nie mogłem wyłączyć błędu czujnika kodowaniem, pomogło dopiero wgranie wsadu z innego licznika. Wydaje mi się że w immo3 da się wyłączyć ten błąd poprzez zmiane kodowania. Jakie jest ono u Ciebie? Ważna jest czwarta cyfra i są dwie możliwości:

xxx?x: Motorvariante (Serviceintervall) (bis MJ 1999)

4 - 4-Zylinder
5 - 5-Zylinder
6 - 6-Zylinder

xxx?x: Motorvariante (Serviceintervall) (ab MJ 2000)

0 - Festes Intervall ohne Geber für Ölstand/-Temperatur (QG0)
1 - Flexibles Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG1)
2 - Festes Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG2)
3 - Fahrzeuge ohne Serviceintervallanzeige (USA,Kanada

W skrócie: jeżeli czwarta cyfra w twoim kodowaniu licznika to 1,2 lub 3 zmień ją na 0 i po problemie. Jeżeli jednak czwarta cyfra określa liczbę cylidrów (4) to możesz kombinować ze zmianą wsadu licznika tak jak ja ;)

Lub metoda z emulatorem z linku... nie wypowiem się na ten temat bo nie zagłębiałem się.



Mgost90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: sob sty 11, 2014 09:32
Lokalizacja: Pomorze

Jaki opornik ?

Post autor: Mgost90 » śr mar 23, 2016 15:56

kolego możesz opisać mi krok po kroku co zrobić ? Bo nie mam pojęcia :) i spróbuję to ogarnąć



ciarek15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: śr gru 09, 2015 10:03

Jaki opornik ?

Post autor: ciarek15 » śr mar 23, 2016 16:09

Masz dostęp do Vaga? Jeśli tak to podłącz go, wejdź w "instruments" (17) i daj znać jaka liczba widnieje w polu "soft coding".



Mgost90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: sob sty 11, 2014 09:32
Lokalizacja: Pomorze

Re: Jaki opornik ?

Post autor: Mgost90 » pt mar 25, 2016 19:08

ciarek15 pisze:Masz dostęp do Vaga? Jeśli tak to podłącz go, wejdź w "instruments" (17) i daj znać jaka liczba widnieje w polu "soft coding".

00140



ciarek15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: śr gru 09, 2015 10:03

Jaki opornik ?

Post autor: ciarek15 » sob mar 26, 2016 01:30

A jaki masz licznik? Miałem dokładnie taką samą sytuację. Posiadam licznik 1j0 920 842AX, a nie mam czujnika poziomu i temperatury oleju w misce. Problem z błędem na fisie zniknął kiedy wgrałem do licznika wsad od 1j0 920 840A. Na ile km/h masz wyskalowaną tarcze? 220 czy 260km/h?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości