VW Bora - Pilot nie chce się zakodować

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ciarek15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: śr gru 09, 2015 10:03

VW Bora - Pilot nie chce się zakodować

Post autor: ciarek15 » pn lut 29, 2016 14:58

No to ładnie :) a to są piloty 1J0 959 753N w dwóch wersjach częstotliwości, 434 MHz i 433,92 MHz? Forumowicze pisali że ten pilot przyuczali do komfortu 1J0 959 799 AH i tym się sugerowałem przy kupnie pilota. Nie rozumiem czy ich poprostu wyobraźnia poniosła, czy może ten pilot jest walnięty. Ale z tego co czytałem dziś to 1J0 959 753N ma właśnie 434 MHz... No chyba że właśnie występuje w dwóch wersjach.



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Re: VW Bora - Pilot nie chce się zakodować

Post autor: cinek2004 » pn lut 29, 2016 15:07

Wydaje mi się, że tego pilota kodowałem do AH i działał. 433,92 to potocznie częstotliwość 433. I tyle właśnie powinien mieć N.



ciarek15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: śr gru 09, 2015 10:03

VW Bora - Pilot nie chce się zakodować

Post autor: ciarek15 » pn lut 29, 2016 15:36

Czyli wychodzi na to że pilot jest uszkodzony? Nadaje na złej częstotliwości? Jesteś pewien że powinnnien mieć 433 MHz? tak to bym zadzwonił do sprzedającego i powiedział że sprzedał mi uszkodzony kluczyk... no ale muszę mieć pewność by się nie wygłupić :)



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

VW Bora - Pilot nie chce się zakodować

Post autor: cinek2004 » pn lut 29, 2016 15:56

Powinien mieć w okolicach 433,92. Niestety nie wiem jaka odchyłka jest dopuszczalna.



ciarek15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: śr gru 09, 2015 10:03

VW Bora - Pilot nie chce się zakodować

Post autor: ciarek15 » pn lut 29, 2016 16:08

Dzwoniłem właśnie do gościa od którego kupiłem pilot i twierdzi że działał w golfie, zamykał i otwierał. Mówiłem mu żeby sprawdził jaki miał moduł komfortu i za godzinę mam oddzwonić znów do niego. Bo jedyna opcja jaką widzę to taka że będzie tam siedział inny moduł niz z końcówką AH, a w pilocie jest tylko obudowa z 1J0 959 753 N, a w środku musi siedzieć elektronika z innego pilota. Się okaże niedługo :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości