Witam.Pacjent to scirocco 16v wersja USA. Mam problem z podłączeniem kontrolki zmiany biegu tak zwanego upshifta. Takie liczniki: http://img35.staticclassifieds.com/imag ... ochowa.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Uprzedzając to mam skrzynie z czujnikiem piątego biegu, mam przekaźnik nr 5. Problem polega na tym że auto jest po swapie na 2.0 16v ABF i na nowej skrzynce bezpieczników nie ma wyjścia na takowy przekaźnik, więc mam w planie dać go po prostu oddzielnie. Teraz moje pytanie jak to podłączyć? Piny są rozpisane następująco na przekaźniku:
U/S , G , 15 , L , 31 , 1/W . Coś tam rozkminiłem tylko nie wiem skąd wziąć sygnał
miejsce nr 4 w starej skrzynce bezpieczników:
1. 1/W-???
2. wolny
3. L-dioda na licznikach
4. 15- plus po stacyjce
5. G- czujnik piątego biegu
6. 31 masa
7. U/S-???
Zakładam że 1/W i U/S to sygnały z ECU tylko pod co konkretnie się wpiąć? Z góry dzięki za pomoc. Pzdr.
Scirocco 16v US. kontrolka upshift
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Scirocco 16v US. kontrolka upshift
L-dioda zegarów,15-plus po zapłonie,G-czujnik piątego biegu ,31-masa ,1/W-sygnał obrotów z cewki zapłonowej ,U/S przełącznik ciśnieniowy .Myślę ze bez podłączenia zacisku U/S powinno działać .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Re: Scirocco 16v US. kontrolka upshift
Kontrolka ruszyła ale pod styk U/S trzeba podłączyć masę. Dzięki jeryk10jeryk10 pisze: .Myślę ze bez podłączenia zacisku U/S powinno działać .
Scirocco 16v US. kontrolka upshift
Wszystkie czujniki podają masę ,zacisk U/S jest sterowany nadcisnieniowo gdy odpalasz auto to wtedy on się zwiera i podaje masę .Podając masę na stale to tez jest rozwiązanie ,ważne ze działa .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości