1.8 abs problem z wiazka przy silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt sty 05, 2016 08:16
1.8 abs problem z wiazka przy silniku
Witam sprawa dotyczy vw mk3 1.8abs z gazem . Problem jest taki ze ciezko mi odpalal rano no i po jakims czasie doszedlem do tego ze przewody byly zlaczone jakas zlaczka przewod od czujnika temperatury cieczy brazowo czarny i od wtryskiwacza tez taki przewod i od tps i od wiazki z wtyka skrecana okragla tez wychodzi taki kabelek i wszystko do kupy skrecone i prosil bym o pomoc w jako sposob jest to dobrze podlaczone bo jak raz podlacze to ladnie zapalo rano ale ma silnie male obroty zamienie przewody to obroty rosna ale ma ich 1600 jak nie woecej wiec z czym jest podlaczomy czujnik temperatury a z czym tps i wtrysk
1.8 abs problem z wiazka przy silniku
brązowo/czarny lub brązowo/biały to masa dla czujników - mają być połączone
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt sty 05, 2016 08:16
1.8 abs problem z wiazka przy silniku
Ale wszystki4 razem? Jak byly polaczone to nie chcial odpalac mi na zmnym silniku
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt sty 05, 2016 08:16
1.8 abs problem z wiazka przy silniku
A i mam pytanie jakie nPiecie ma byc na wtrysku bo ja mam niecale 5v . A i jak odpale go rano to ma bardzo slabe obroty
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt sty 05, 2016 08:16
1.8 abs problem z wiazka przy silniku
Jak mam podpiete tps pod wiazke do kompa . I czujnik temperatury do wtrysku to odpalo alea slabe obroty . Co moze mu se dziac?
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt sty 05, 2016 08:16
1.8 abs problem z wiazka przy silniku
małe obroty bo pewnie szwankuje czujnik temp silnika, jak rozepniesz to idzie w nastawy średnie. Sprawdzałeś czy podstawa pod wtryskiem nie pękła - bo wtedy też jest utrudniony rozruchmarcin241616 pisze:A i mam pytanie jakie nPiecie ma byc na wtrysku bo ja mam niecale 5v . A i jak odpale go rano to ma bardzo slabe obroty
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt sty 05, 2016 08:16
1.8 abs problem z wiazka przy silniku
Witam podstawa wtrysku jest ok zapala on dobrze ale jak dam mu zaraz gazu albo chce ruszyć obrazu to nie da rady bo zgaśnie i potem jest ciężko oddalić problem występuje na bezynie i na gazie jak już schodzi z obrotów to nawet nie zareaguje jak wxisne gaz tak jak by może iskry nie było ale jest normalną wydaje mi się . Cewka zaplonowa zmieniona i bez zmian aparat zaplonowa też zmieniony imo nie ma napewno co jeszcze sprawdzić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości