Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maniana90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:07
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic

Post autor: maniana90 » wt lis 17, 2015 00:11

Witam
Mam problem z elektryką przy przekładce z Pierburga 2e2 (RF) na Monowtrysk (RP) dotyczy on kostki nr 357 972 765 (6pin) a mianowicie nie mam kostki która łączy się z ową.

Reszte intalacji już udało mi się rozszyfrować co nie było banalne posiadając ponieważ mój Golf jest z 1988 (stara skrzynka) a instalacja którą otrzymałem po 89 (nowa skrzynka)

Proszę o pomoc w rozwiązaniu zagadki gdzie który pin z kostki powinien zostać podłączony.

Z góry dziękuje za odpowiedz



Awatar użytkownika
tom33k
...
...
Posty: 1407
Rejestracja: pn lip 26, 2010 15:55
Lokalizacja: Stare Pole/Malbork

Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic

Post autor: tom33k » wt lis 17, 2015 00:41

Tutaj masz schematy i opis pinów nowej i starej instalacji może Ci to pomoże :)
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html
http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html



maniana90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:07
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic

Post autor: maniana90 » wt lis 17, 2015 00:50

Dzieki ale a2resource ma tylko opis pinow kostek i kabli w skrzynce ktory tylko czesciowo mi pomogl z przerobionem wiazki nowego typu na stara.
Zdjecie pogladowe ale chodzi to o ta czesc wtyczki z pinem o kolorze biało-fioletowym bo ta widoczna na pierwszym planie jest od Pf
Obrazek



MK II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob gru 25, 2010 02:05
Lokalizacja: Brzeszcze/Oświecim

Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic

Post autor: MK II » wt lis 17, 2015 01:26

Brazowy z czerwonym paskiem-masa przekaznika pompy paliwa
Czarny-plus po stacyjce
Czerwony -staly plus z aku
Czarny z bialym paskiem-tego nie udalo mi sie ustalic
Czerwony z żółtym paskiem-plus jako sygnal na prekaznik pompy paliwa
Bialy z filetowym paskiem plus po stacyjce na wtryskiwacz.
Nie musisz wpinac sie w skrzynke bezpiecznikowa,podlaczasz tylko plus po stacyjce i staly plus,do tego robisz na przekazniku zasilanie pompki paliwa i wtryskiwacza -jako sterowanie tego przekaznika plus po stacyjce i dziala :okej:
Jak nie masz pompki paliwa to kup zwykla montowana na przewodzie( najlepiej jak najblizej baku) i bedzie banglac :satan:



maniana90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:07
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic

Post autor: maniana90 » wt lis 17, 2015 12:41

Dzieki wielkie.

Ale gdyby udalo sie komus rozszyfrowac od czego jest czarny z bialym paskiem bede wdzieczny
Pompy paliwa mam od Rp obie tylko trzeba zrezac wiazke do pomp.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic

Post autor: jeryk10 » wt lis 17, 2015 12:50

czarny z białym plus po zapłonie . http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... s/sh18.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... s/sh19.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

MK II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob gru 25, 2010 02:05
Lokalizacja: Brzeszcze/Oświecim

Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic

Post autor: MK II » wt lis 17, 2015 12:50

Ale czy jest sens?zrob na krotko na przekazniku sterowana plusem p stacyjce i tyle.Jeszcze jedno.Ja masz lpg musisz zrobic zasilanie kompa na przekazniku,zeby po kazdym wylaczeniu silnika odcinac prad do ecu ,zeby sie resetowal,bo moze swirować.



maniana90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:07
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Re: Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic

Post autor: maniana90 » wt lis 17, 2015 16:10

jeryk10 pisze:czarny z białym plus po zapłonie . http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... s/sh18.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... s/sh19.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
A masz mozliwość wstawic objasnienie(legende) do tych schematow?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic

Post autor: jeryk10 » wt lis 17, 2015 22:12

30 stały plus 15 plus po stacyjce 31 masa reszta tu http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... ryska.html" onclick="window.open(this.href);return false; .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

maniana90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:07
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic

Post autor: maniana90 » czw sty 14, 2016 01:16

Witam ponownie po dluzszej przerwie.

Autko chodzi tylko ze chwilowo jest to wszystko podłączone na krotko dla sprawdzenia
Teraz moje pytanko
Jaki przekaźnik (nawet z tych wystepujacych w Vw) moge zastosowac do resetowania Ecu?
Troszke zielony jestem w temacie elektryki

Dzieki za odpowiedz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości