Post
autor: Sztomel » pn lis 02, 2015 00:34
Bez przesady. Elektryk powiedział mi, że alternatora nie wyjmie bo zasłania mu dostęp sprężarka klimatyzacji a z racji tego, że moja sprężarka wisiała tylko na jednej śrubie to nie chciałem jej dać demontować. Jak sam się położyłem pod autem to okazało się, że alternator zdemontowałem bez nawet ruszania sprężarki klimy i jej węży więc to akurat się da zrobić bez problemu - tylko trzeba chcieć. Silnik ALH le to nie ma znaczenia jaki silnik w Golfie IV bo przy każdym alternator zdemontujesz nawet ze sprężarką klimy.
Wiesz dlaczego musiałem zmienić alternator - bo padło jego koło pasowe a konkretnie sprzęgiełko w nim oraz padł właśnie regulator ale jak sobie policzyłem koszt tych części to taniej mnie wyszła zmiana całego alternatora na kupiony ze Skody na allegro za 80 złotych i chula do dziś.