Swap climatronic mk4 ->a2

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Swap climatronic mk4 ->a2

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 08, 2015 07:23

Smolski pisze:Mam sterownik z kawałkiem wiązki
Jeśli mówimy o kostce T14,to to Ci powinno dodatkowo pomóc :bajer:
To samo jest na schemacie,który Ci wysłałem,ale tak szybciej dojdziesz.

Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Smolski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Swap climatronic mk4 ->a2

Post autor: Smolski » wt wrz 08, 2015 22:12

Ostatnie problem który mi został już jest następujący:
Czy sygnał obrotów do climatronika mogę wziasc z obrotomierza w liczniku? czyli pin 10 we wtyczce licznika na jedna kość.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Swap climatronic mk4 ->a2

Post autor: Michał_1977 » śr wrz 09, 2015 15:28

Smolski pisze:Czy sygnał obrotów do climatronika mogę wziasc z obrotomierza w liczniku?
Nie.
Smolski pisze:czyli pin 10 we wtyczce licznika na jedna kość.
Jeśli zastosujesz takie ustrojstwo na płytce jak ja,to owszem. W przeciwnym razie z cewki ciągnij.
Mając benzyniaka,wybrałbym wariant nr.2.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Smolski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Swap climatronic mk4 ->a2

Post autor: Smolski » śr wrz 09, 2015 20:13

O ile dobrze szukałem do sygnał do obrotomierza jest własnie z cewki wiec dlaczego się nie nadaje?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Swap climatronic mk4 ->a2

Post autor: Michał_1977 » czw wrz 10, 2015 06:44

Smolski pisze:O ile dobrze szukałem do sygnał do obrotomierza jest własnie z cewki wiec dlaczego się nie nadaje?
A jeśli tak jest,to powinno banglać.
Masz może dostęp do oscyloskopu? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Smolski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Swap climatronic mk4 ->a2

Post autor: Smolski » czw wrz 10, 2015 08:48

Nie mam niestety. Posiadam tylko zwykły miernik i wiedzę która jest podana w internecie



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Swap climatronic mk4 ->a2

Post autor: Hubi14 » czw wrz 10, 2015 15:45

sygnał na obrotomierz w MK II benzynowym jest z modułu zapłonowego nie cewki ;)



Awatar użytkownika
Smolski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Swap climatronic mk4 ->a2

Post autor: Smolski » czw wrz 10, 2015 15:48

No to musiałem złe informacje znaleźć.To w takim razie co proponujecie z tym zrobić żeby było dobrze?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Swap climatronic mk4 ->a2

Post autor: grg474 » sob wrz 12, 2015 18:16

spróbować rozdzielić sygnał na licznik i na climatronic czyli dolutować się do przewodu idącego do licznika


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Smolski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Swap climatronic mk4 ->a2

Post autor: Smolski » sob wrz 12, 2015 22:38

Tak planowałem zrobić tylko pytanie czy ten sygnał jest odpowiedni i jak ustalić który to przewód bo według rozpiski z forum to kolory mi się nie zgadzają z miejscem w kostce z licznika



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Swap climatronic mk4 ->a2

Post autor: Hubi14 » sob wrz 12, 2015 23:47

który rocznik tej Jetty? a pin jest 10 jeżeli mowa o nowej instalacji ;)



Awatar użytkownika
Smolski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 13:09
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Swap climatronic mk4 ->a2

Post autor: Smolski » sob wrz 12, 2015 23:56

rok 91 licznik na jedna wtyczke, wiazka z licznika z MFA.



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Swap climatronic mk4 ->a2

Post autor: Hubi14 » ndz wrz 13, 2015 00:20

MFA czy nie MFA, za obrotomierz odpowiada PIN 10 ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości