Musisz zakodować pilota, aby zaczął współpracować z modułem.kaczor-pl pisze:Witam. Mam pytanie w związku z modułem komfortu, otóż nie zawsze po otwarciu z pilota zaświeca się oświetlenie wewnątrz auta. Jak poruszam tą kostką przy module komfortu to się zaświeca. Kupiłem drugi moduł o tych samych numerach, ale nie działa centralny. Trzeba to jakoś przeprogramować?? Nie wiem czy jest on od anglika czy wersja europejska. Ma to jakieś znaczenie??
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Potrzebuje wymienić zegary Motometra o nr 1J0 920 826C na VDO 1J5 920 826C sterownik silnika ma oznaczenie 038 906 019HJ, z zegarów VDO udało się bez problemu wyciągnąć pin vagtacho, natomiast z motometra zaczął szukać second pass - czekałem ok 30min ale musiałem przerwać. Czy jest jakaś szansa zaadoptować zegary VDO nie mając pinu ze starych? Czy trzeba wymienić pastylki immo w kluczyku? Wg jakiego procedury wkodować je vcdsm?
Edit: Licznik zakodowany - udało się zakodować bez kopiowania danych z pamięci starego i wymiany pastylek
Edit: Licznik zakodowany - udało się zakodować bez kopiowania danych z pamięci starego i wymiany pastylek
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Czy zamiast licznika 1J0 920 806 E ktory mam obecnie mogę wsadzić z anglika 1J0920926C ? Wiem że tarcza musialaby być wymieniona. Jednak co dalej z resztą ? Da się to zrobić ?
PIN swojego znam , tego nowego nie znam. Czy da sie bez problemu wyciągnąć z nowego pin tak jak wyciągałem ze starego czy immo bedzie coś blokować < o ile nic nie stoi na przeszkodzie i mogę zamonotwać licznik z anglika >
PIN swojego znam , tego nowego nie znam. Czy da sie bez problemu wyciągnąć z nowego pin tak jak wyciągałem ze starego czy immo bedzie coś blokować < o ile nic nie stoi na przeszkodzie i mogę zamonotwać licznik z anglika >
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
viewtopic.php?t=160485" onclick="window.open(this.href);return false;
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Z tego co wyczytałem w tym wątku a trafiłem na niego już wcześniej to wychodzi że powinno działać. Chciałem się jednak upewnić w osobnym wątku na forum ..
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Nie ma potrzeby jak wszystko było opisane setki razy.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
OK , a czy masz może u siebie europejski wsad do licznika 1J0920926C < chyba 1J0920826C? > Bo mój obecny jest wyskalowany do 220km/h a ten będzie do 260 i nie chciałbym aby wystąpiły przekłamania na prędkości.
Całą resztę < przepisanie immo etc > ogarne hex edytorem
Całą resztę < przepisanie immo etc > ogarne hex edytorem
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Mam ten sam numer z końcówką J
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Ale to chyba jest od silnika benzynowego i tez anglika < 1J0920926J > ..?
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Są wsady zamienne ale tak z bomby nie pamietam jaki będzie pasował na zamianę.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
A co oznacza X za numerem licznika , np 1J0920926CX , 1J0920926BX ?
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
X to zwykle oznacza, że wsad jest z nowego licznika. Czyli czysty.
And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Tzn wymieniany byl np w ASO , bo nie bardzo rozumiem co oznacza " czysty wsad " Zadziala ten licznik jak zamontuje go u siebie , ten z oznaczeniem X ?
Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla
Czysty wsad bez kluczy przebiegu itp.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 96 gości