Witam,
Panowie proszę was o pomoc bo jak na razie trzech elektryków z komputerami poległo.
Otóz problem wygląda tak:
Jechałem dwa dni temu na klimie,w czasie jazdy sie wyłączyła. Stanąłem na stacji i zobaczyłem co się dzieje pod maska.
Po wcisnieciu AC włącza sie sprężarka i wentylator ale na wolny bieg, wentylator kreci z 3 sek i sie wyłącza zaraz znow załącza wentylator znow kreci ze 3 sek i sie wyłacza i słychać również ze odcina sprezarka klimy.
Na komputerze wyrzuca błąd "zablokowany lub zaczopowany wentylator"-błędu nie da się skasować. Dodam również że jak włącza sie wiatrak śmierdzi spalenizną.
I co mnie dziwi razem z tym wentylatorem zepsuło się gniazdo zapalniczki z przodu oraz tylna wycieraczka tzn sprysk działa ale wycieraczka już nie.
Bezpieczniki sprawdzone te w desce rozdzielczej i pod maska wszystko ok. Ciśnienie klimy sprawdzone jest ok.
Czy wentylator może mieć jakiś związek z wycieraczką i zapalniczką jeżeli wszystkie bezpieczniki są ok?? Nowy wiatrak zamówiłem tzn używany bo nowy w ASO 2290 zł a w zamieniku nie występuje.
Auto mam od nowości 2012 r. Już w tym roku klimy używałem i nie bylo problemu więc nie było to pierwsze uruchomienie po zimie.
Czy możliwe że przez wiatrak przechodzą prądy do zapalniczki i tylnej wycieraczki?? Bo jeżeli nie to nie wiem gdzie oddac to auto żeby mi je naprawili...
Proszę o pomoc i z góry dziękuje.
Golf VI wentylator chłodnic
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf VI wentylator chłodnic
teoretycznie powinien być spalony bezpiecznik SB24 czyli pod maską ale.. zasilany poprzez przekaźnik i
jest tak, że tylny silnik wycieraczki i gniazdo zapalniczki dostaje prąd po bezpiecznikach zasilanych poprzez przekaźnik z bezpiecznika SB30. Przekaźnik ten sterowany jest przez Bordnetz. Być może zwarcie na wentylatorze powoduje odcinanie niektórych przekaźników z powodu zbyt dużego spadku napięcia
jest tak, że tylny silnik wycieraczki i gniazdo zapalniczki dostaje prąd po bezpiecznikach zasilanych poprzez przekaźnik z bezpiecznika SB30. Przekaźnik ten sterowany jest przez Bordnetz. Być może zwarcie na wentylatorze powoduje odcinanie niektórych przekaźników z powodu zbyt dużego spadku napięcia
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

Golf VI wentylator chłodnic
Panowie wentylator wymieniony klima działa a zapalniczka i tylna wycieraczka nadal nie...Bezpieczniki sprawdzone.
Gdzie dalej szukać ?
Gdzie dalej szukać ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości