Swap instalacji z vento do mkII

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Dawid911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: czw sty 15, 2015 00:47

Swap instalacji z vento do mkII

Post autor: Dawid911 » czw maja 21, 2015 02:28

Witam mam pytanie robie przeszczep silnika z 1.3 na gazniku rok 87 (stara instalacja) na silnik 1.8 ABS z vento i moje pytanie brzmi jak tą instalacje ogarnąć może ktoś mi rozpisać jakie wtyczki przepiąć czy całą instalacje czy jak ? bo wiem że na starej instalacji nie jest tak łatwo z góry dziękuję



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Swap instalacji z vento do mkII

Post autor: Haki » czw maja 21, 2015 21:28

Jeśli dawca - czyli VENTO jest całe ze wszystkim - to nie szukałbym sobie problemów i przełożył całość jak należy ... bez sztukowania i bawienia się potem w zgaduj-zgadulę co do czego było bo się wiązkę pocięło w kawałki


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

brokuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr sty 22, 2014 21:48
Lokalizacja: ELA

Swap instalacji z vento do mkII

Post autor: brokuuu » wt cze 16, 2015 14:10

odgrzewam,

a jeśli instalacja jest nowa?
mam jette i vento na dawce co może zostać?
moge przełożyć sam wtrysk, wiązkę z komputerem,włożyc pompke do zbiornika i to wszystko? Bedzie jeździć?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Swap instalacji z vento do mkII

Post autor: Qto » wt cze 16, 2015 14:26

nowa instalacja w mk2 jest taka sama jak w mk3...więc przekładasz to co potrzebujesz, podpinasz tak jak było w dawcy



brokuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr sty 22, 2014 21:48
Lokalizacja: ELA

Swap instalacji z vento do mkII

Post autor: brokuuu » wt cze 16, 2015 15:10

Qto, yyy, ale wszystko co potrzebuje :-) to znaczy że ta okrągła wtyczka która jest przy ABS będzie również przełożona i obędzie się bez lutowania przewodów? a orientuje się ktoś jak wygląda sprawa z immo? czy wszystkie venta miały już immo?
a jak wyglada sprawa zasilania pompki który przekaźnik za to odpowiada?



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Swap instalacji z vento do mkII

Post autor: kawowy19 » śr cze 17, 2015 12:06

immo nie wszystkie miały.
ja przekładałem do starej instalacji (1,6ez 86r) 1,8ABS z mk3
i nie było dużej rzeźby. Dołożenie przekażnika pompki paliwa, przepiecie czujnik ciśn oleju i temp silnika w wiązkę od silnika po zegar z mk2



brokuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr sty 22, 2014 21:48
Lokalizacja: ELA

Swap instalacji z vento do mkII

Post autor: brokuuu » śr cze 17, 2015 13:26

dzięki.
pamiętasz numer przekaźnika?
czyli wychodzi na to że raczej wszystko do ogarnięcia w ciągu jednego dnia?
obecny silnik ciśnienie na tłokach trzyma, ale gaźnik jest wywalenia, spróbuję przełożyć sam wtrysk i potrzebna instalację. bo niestety auto potrzebne codziennie...
jakoś nie jestem przekonany do całego swapu, niby jest za całe auto 800zł, głowica robiona, lub moge wyciągnać co mi potrzebne i zapłacic troche mniej (zależy co wyciągne).
czy jest szansa rozpoznać kupując w najgorszym wypadku sterownik osobno czy jest z immo czy bez?



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Swap instalacji z vento do mkII

Post autor: kawowy19 » śr cze 17, 2015 13:56

musiałbyś chyba numer sterownika mieć albo z którego roku auto, bo "bodajże" 93/94 rok byla zmiana. Po tym okresie miały imo



brokuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr sty 22, 2014 21:48
Lokalizacja: ELA

Swap instalacji z vento do mkII

Post autor: brokuuu » śr cze 17, 2015 15:01

kawowy19, a abs ma 2 pompki czy tylką jedną tą w zbiorniku razem z pływakiem?



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Swap instalacji z vento do mkII

Post autor: kawowy19 » śr cze 17, 2015 15:40

jedna w zbiorniku. z resztą kazde mk3 ma jedna chyba



brokuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr sty 22, 2014 21:48
Lokalizacja: ELA

Swap instalacji z vento do mkII

Post autor: brokuuu » pt cze 19, 2015 09:20

i własnie z tym mam problem, wg mnie ABS ma jedną tylko w zbiorniku, ale niektórzy twierdzą, że jest to silnik podobny do RP i ma 2 pompy jedna w zbiorniku a druga pod podłogą.. dopiero jutro wezmę się za to więc będę wiedział.



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Swap instalacji z vento do mkII

Post autor: kawowy19 » pt cze 19, 2015 10:14

Kolego silniki sa bardzo podobne. ABS to jakby następca RPka. Ale każdy RP ma dwie pompy a każdy ABS w mk3 ma jedną. Natomiast ciśnienie finalne wytwarzają chyba takie same 1,2bara. Więc teoretycznie ABS na pompkach z RP powinien chodzić normalnie



brokuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr sty 22, 2014 21:48
Lokalizacja: ELA

Swap instalacji z vento do mkII

Post autor: brokuuu » pt cze 19, 2015 10:58

to wiem juz wszystko, dzięki wielkie :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości