Cześć,
auto jak w tytule, auto traci moc, pojawia się na blacie kontrolka EPC, po zeskanowaniu jednostki sterującej VCDS wyskakuje permanentny błąd:
000835 - Camshaft Posistion Sensor (G40) P0343 - 001 Signal too high.
Jeśli mógłbym Was prosić o wskazanie ilustracji, gdzie jest zamontowany ten czujnik i jak go najlepiej wyjmować w celu podmiany na nowy.
Miałem raz przypadek z czujnikiem położenia wałka rozrządu w moim BMW, gdzie sam kabel rozleciał się ze starości i temperatury i jak go wymieniłem, to auto odżyło momentalnie, jeśli chodzi o Audi i wspomniany błąd - nie wiem czym może być on spowodowany i prosiłbym was o pomoc.
Audi A4 2.0 TFSI 2005r - czujnik położenia wałka rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Audi A4 2.0 TFSI 2005r - czujnik położenia wałka rozrządu
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... -2-0T-TFSI" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... Sensor-G28" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... Sensor-G28" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 77 gości