Falujący obrotomierz oszukuje

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
xhat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt mar 20, 2009 09:37
Lokalizacja: Kamienna Góra
Kontakt:

Falujący obrotomierz oszukuje

Post autor: xhat » wt mar 24, 2015 00:32

Witam szukałem po necie i nie mogę nic znaleźć mam 1.8 16v i podłączyłem obrotek 5" z shift lightem problem polega na tym że źle wskazuje jak dam w komin idzie ładnie do ok 4tys poem wskazówka wariuje i skacze i nie wskazuje płynnie jak jadę na odcince to pokazuje 5500 i tkacze tak do 6900 i czasem nawet tak jakby jakiś impuls dochodził i do 9tys na chwile wskoczy i znów 5500. mam podłączony normalni + i - z instalacji i sygnał do cewki wie ktoś co może być przyczyną?? może da się podłączyć jakiś kondensator czy coś aby ustabilizować go??


Było mkII AFN+ 198KM/381NM
Polo 86c KR ITB

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Falujący obrotomierz oszukuje

Post autor: Haki » wt mar 24, 2015 09:36

Nie wiem czy to nie wina tego ,że cewka się przegrzewa ...

Podobną sytuację miał kiedyś znajomy w japońcu ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1933
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Falujący obrotomierz oszukuje

Post autor: Hubi14 » wt mar 24, 2015 16:28

spróbuj sygnał do obrotka podpiąć w instalację z auta a nie pod cewkę, bo w MK II sygnał na obrotomierz idzie nie z cewki tylko z modułu zapłonowego ;)



Awatar użytkownika
xhat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt mar 20, 2009 09:37
Lokalizacja: Kamienna Góra
Kontakt:

Falujący obrotomierz oszukuje

Post autor: xhat » wt mar 24, 2015 22:56

Tak wiem ale jest założony sterownik SA Megasquirt i nie ma modułu tylko bezpośrednio komp steruje cewką, a jak podłączyłem licznik z obrotkiem to normalnie pokazuje a ten uniwersalny szaleje a jest nowy. Może spróbuje wpiąć się w instalke przy liczniku i zobaczę czy coś pomoże jak myślicie może to mieć znaczenie i coś dać?


Było mkII AFN+ 198KM/381NM
Polo 86c KR ITB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości