pinout licznik seata np cordoba, na jedną wtyczke.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pinout licznik seata np cordoba, na jedną wtyczke.
Witam. Potrzeba mi pełny pinout wtyczki seata. niby to samo co golf 3 ale jednak nie bo w liczniku z seata są kontrolki abs, pasów, itd i właśnie do tego trzeba mi pinout. i takie jeszcze pytanie, skąd do licznika wziąść zasilanie do kontrolek kierunków? pozdrawiam
pinout licznik seata np cordoba, na jedną wtyczke.
Możesz podpowiedzieć, np.zdjęciem? Możesz też przepisać numer VW z wtyczki?
- Klaudek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
- Lokalizacja: Kłodawa
- Kontakt:
pinout licznik seata np cordoba, na jedną wtyczke.
Ten sam pinout co w trójce... Różnica tylko na 14 pinie - w zależności od wersji licznika jest tu albo ABS albo zużycie klocków, no i 28 pin gdzie podłaczona jest kontrolka tylnego przeciwmgielnego.
Pasy, poduszka, halogen przód i inne pierdoły są w drugiej kostce (czerwonej) która była na rynku USA dostepna i tam te kontrolki były aktywne. Zakładam że masz tylko jedną kostkę... Pinout tej drugiej oczywiście istnieje i jeżeli jesteś zainteresowany to mogę poszukać.
Pasy, poduszka, halogen przód i inne pierdoły są w drugiej kostce (czerwonej) która była na rynku USA dostepna i tam te kontrolki były aktywne. Zakładam że masz tylko jedną kostkę... Pinout tej drugiej oczywiście istnieje i jeżeli jesteś zainteresowany to mogę poszukać.
pinout licznik seata np cordoba, na jedną wtyczke.
Ten licznik jest z mfa tdi i jedna wtyczka ale ciekawi mnie to czy pod plastikiem jest miejsce na druga wtyczke?
- Klaudek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
- Lokalizacja: Kłodawa
- Kontakt:
Re: pinout licznik seata np cordoba, na jedną wtyczke.
Tak, na płytce masz miejsce na wlutowanie drugiej wtyczki.
No to jak masz mfa, tdi, seat i pełny pasek kontrolek to masz pewnie licznik VDO od 0 skalowany. Tu dodaje zdjęcia płyty od takiego licznika:
Były 2 wersje ich z mfa, różniły się właśnie 14 pinem. Jeśli jest to wersja licznika bez abs to po założeniu do samochodu świeci się kontrolka ręcznego (zużycie klocków hamulcowych z przodu) - musisz podać mase na 14 pin i wtedy zgaśnie.
Druga wersja z absem to taka gdzie nie musisz nic gasić masą i po podłączeniu do golfa nic się nie świeci niepotrzebnie bo jak na 14 pin podasz 12v to zaświeci się kontrolka abs.
Co do tej drugiej kostki to wyprowadzenia są nastepujące:
1 pin - kontrolka airbag (druga od prawej w usa, w tym od seata jest tam od zapięcia pasów), w tych srebrnych od 1.4 1.6 do 6500obr jest tam halogen przód.
3 pin - kontrolka zapięcia pasów(w usa - trzecia od lewej, w seacie jest tam kontrolka od świateł pozycyjnych)
6 pin - otwarta klapa (4 kontrolka od lewej, chyba tam jest jedyne puste miejsce w tym liczniku), często w trójkowych licznikach ze srebrnymi tarczami od benzyny 1.4 i 1.6 jest tam kontrolka poduszki.
26pin - check engine (w miejscu świec żarowych w wersji USA, w benzynie 1.4 i 1.6 srebrne tarcze vdo obroty do 6500 tys jest tam kontrolka cat)
Rezerwa i kontrolka świateł pozycyjnych działa po włożeniu żarówek.
No to jak masz mfa, tdi, seat i pełny pasek kontrolek to masz pewnie licznik VDO od 0 skalowany. Tu dodaje zdjęcia płyty od takiego licznika:
Były 2 wersje ich z mfa, różniły się właśnie 14 pinem. Jeśli jest to wersja licznika bez abs to po założeniu do samochodu świeci się kontrolka ręcznego (zużycie klocków hamulcowych z przodu) - musisz podać mase na 14 pin i wtedy zgaśnie.
Druga wersja z absem to taka gdzie nie musisz nic gasić masą i po podłączeniu do golfa nic się nie świeci niepotrzebnie bo jak na 14 pin podasz 12v to zaświeci się kontrolka abs.
Co do tej drugiej kostki to wyprowadzenia są nastepujące:
1 pin - kontrolka airbag (druga od prawej w usa, w tym od seata jest tam od zapięcia pasów), w tych srebrnych od 1.4 1.6 do 6500obr jest tam halogen przód.
3 pin - kontrolka zapięcia pasów(w usa - trzecia od lewej, w seacie jest tam kontrolka od świateł pozycyjnych)
6 pin - otwarta klapa (4 kontrolka od lewej, chyba tam jest jedyne puste miejsce w tym liczniku), często w trójkowych licznikach ze srebrnymi tarczami od benzyny 1.4 i 1.6 jest tam kontrolka poduszki.
26pin - check engine (w miejscu świec żarowych w wersji USA, w benzynie 1.4 i 1.6 srebrne tarcze vdo obroty do 6500 tys jest tam kontrolka cat)
Rezerwa i kontrolka świateł pozycyjnych działa po włożeniu żarówek.
pinout licznik seata np cordoba, na jedną wtyczke.
Kolego jesteś wielki. A mam jeszcze takie jedno pytanie, czy jest możliwość korekty spalania w mfa? bo mam wirusa na 150KM i spalanie zamiast 6.1L to mfa pokazuje mi 4.3L więc trochę różnicy jest.
- Klaudek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
- Lokalizacja: Kłodawa
- Kontakt:
pinout licznik seata np cordoba, na jedną wtyczke.
Niestety to już w ecu gdzieś siedzi, licznik tylko pokazuje to co mu ecu wyśle... W ECU nigdy nie grzebałem więc nie mam pojęcia jak to zrobić. U mnie na szczęście pokrywa się dobrze.
Można podpiąć VAGa i pokombinować z dawką, ale czy to zmieni wskazania to nie wiem...
Można podpiąć VAGa i pokombinować z dawką, ale czy to zmieni wskazania to nie wiem...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości