Problem z paliwem 2.3 v5 AQN

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lysyfm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw paź 25, 2012 17:49

Problem z paliwem 2.3 v5 AQN

Post autor: lysyfm » śr sty 28, 2015 14:52

Tak. Wywalało mi tylko airbagi i abs.



Awatar użytkownika
Andrzej4286
TYLKO VW
TYLKO VW
Posty: 662
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 19:48
Lokalizacja: Grudza

Problem z paliwem 2.3 v5 AQN

Post autor: Andrzej4286 » śr sty 28, 2015 20:20

lysyfm a jakie stadium rozprucia wiązek masz w tym toledo???


Moje BYŁE Wozidło viewtopic.php?f=89&t=420620" onclick="window.open(this.href);return false;

Nowy Nabytek Golf 6 Black Pearl viewtopic.php?f=94&t=600316" onclick="window.open(this.href);return false;

lysyfm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw paź 25, 2012 17:49

Problem z paliwem 2.3 v5 AQN

Post autor: lysyfm » śr sty 28, 2015 21:15

Andrzej4286, Wnętrze jest poprute, ale działało. Tylko ruszyliśmy instalację i przestało palić. Od silnika jest rozpruta jedna wiązka, grubsza z tym gąbkowym zgrubieniem gdzie wchodzi przewód od kierunku błotnika. Podejrzewam że tam siedzi diabeł. Na pierwszym wtrysku napięcie jest 3,4v na jednym pinie, na drugim 1,7v podczas kręcenia nie zmienia się to napięcie, spada o 0,1-0,2v.



lysyfm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw paź 25, 2012 17:49

Re: Problem z paliwem 2.3 v5 AQN

Post autor: lysyfm » czw sty 29, 2015 20:05

A więc błędy po skanie vagiem:

18044 Magistrala CAN zabezpieczenie - brak sygnału
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
18057 Magistrala CAN ABS - brak sygnału
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
18058 Magistrala CAN tablica przyrządów - brak sygnału
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16645 Wtryskiwacz cylinder 1 niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16648 Wtryskiwacz cylinder 2 niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16654 Wtryskiwacz cylinder 4 niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16657 Wtryskiwacz cylinder 5 niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17833 Zawór przewietrzania zbiornika zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17843 Przekaźnik pompy dodatkowego powietrza zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17829 Zawór układu wtrysku powietrza dodatkowego zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17987 Zakres regulacji przepustnicy - ustawienia podstawowe
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Problem z paliwem 2.3 v5 AQN

Post autor: Haki » czw sty 29, 2015 20:57

lysyfm, co zostało po kasowaniu


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

lysyfm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw paź 25, 2012 17:49

Problem z paliwem 2.3 v5 AQN

Post autor: lysyfm » czw sty 29, 2015 22:12

Haki, pokasowaniu zostało:
18044 Magistrala CAN zabezpieczenie - brak sygnału
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
18057 Magistrala CAN ABS - brak sygnału
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
18058 Magistrala CAN tablica przyrządów - brak sygnału
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17843 Przekaźnik pompy dodatkowego powietrza zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17829 Zawór układu wtrysku powietrza dodatkowego zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17987 Zakres regulacji przepustnicy - ustawienia podstawowe
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem.

Autko odpaliłem. Znalazłem temat na forum, gdzie ktoś podpowiedział, że na wtyczce od wtrysku na 1 pinie ma być 12v. U mnie było 3,7v. Niebieski kabel który wychodzi w kabinie od przekaźnika (chyba pompy paliwa) do bezpiecznika od wtrysków (czerwono-fioletowego) posiadał napięcie 3,7v bodajże. Przepiąłem go bezpośrednio na czerwony plus przy zasilaniu gniazda bezpieczników, i na wtyczce od wtrysku pojawiło się 12v na pierwszym pinie. Autko odpaliło od strzału, na wolnych obrotach przerywając nieco, gdzie wcześniej tego nie było. Podejrzewam że na drugim pinie gdzie według forumowicza powinna być masa (którą chyba steruje komputer??) jest gdzieś zwarcie, bo sprawdzając miernikiem, nie ma pełnego przejścia z masą, pojawia się na nim 1,7-1,8v.

Problem rozwiązany. Wszystkiemu była winna rozwalona wtyczka od przekaźnika pompy paliwa. Rozwiązał się problem z niezałączająca się pompką paliwa oraz z brakującym zasilaniem na wtryskach.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości