Problem z napięciem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z napięciem
Witam, jestem po wymianie alternatora, paska i rolki napinacza paska. Z autem jest tak, że po odpaleniu silnika pali się kontrolka akumulatora po dodaniu gazu jakoś przy 2000 tys ob kontrolka wtedy gaśnie. Chciałbym dodać, że mierzyłem miernikiem i tak: Na wyłączonym silniku 12,38
Na zapłonie 12,10
Na odpalonym silniku i palacej się kontrolce od akumulatora 11,70
Na odpalonym silniki i wylaczonej kontrolce od akumulatora 14.45
Na odpalonym silniku i włączonych światłach 14.30
Co jest nie tak?
Na zapłonie 12,10
Na odpalonym silniku i palacej się kontrolce od akumulatora 11,70
Na odpalonym silniki i wylaczonej kontrolce od akumulatora 14.45
Na odpalonym silniku i włączonych światłach 14.30
Co jest nie tak?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Problem z napięciem
poszukaj tematów o wzbudzeniu alternatora...było pisane co i jak sprawdzić.
Skoro wymieniałeś alternator...to w alternatorze szukałbym przyczyny
Skoro wymieniałeś alternator...to w alternatorze szukałbym przyczyny
Problem z napięciem
Ja tak miałem jak zamontowany miałem alternator nie od mojego auta. Niby wszystko pasowało a jednak dopiero po wymianie na zgodny z ori było ok.
Problem z napięciem
Sprawdź bezpieczniki które są na akumulatorze, ja miałem ten 110A przepalony i nie miałem wtedy ładowania. Dzisiaj wymieniłem całą tą puszkę plastikową wraz ze wszystkimi bezpiecznikami, bo tamta mi się trochę przytopiła od nagrzania. Może to będzie to. Jak nie to daj znać
Mój golfer ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=592426
Re: Problem z napięciem
Mam ten sam ból. Wymieniałem już raz całą ta puszkę ale cały czas grzeje mi się i wypala w tym miejscu gdzie wchodzi kabel od alternatora ( po lewej stronie patrząc od przodu). Wymieniłem oczko od kabla na nowe ale to też nic nie daje.Gonzo5 pisze:Sprawdź bezpieczniki które są na akumulatorze, ja miałem ten 110A przepalony i nie miałem wtedy ładowania. Dzisiaj wymieniłem całą tą puszkę plastikową wraz ze wszystkimi bezpiecznikami, bo tamta mi się trochę przytopiła od nagrzania. Może to będzie to. Jak nie to daj znać
Ktoś mi sugeruje że może cały kabel od alternatora jest już słaby i to powoduje grzanie się ale dlaczego akurat w tej puszcze...
Problem z napięciem
późno odpisuję ale ja jak wymieniłem w połowie stycznia to wszystko do tej pory jest ok, wyczyść wszystko papierem dokładnie i pamiętaj o podkładkach bo są bardzo ważne, ja mało nie pogubiłem. Jeśli to nic nie zmienia musisz cały kabel wymienić... a bezpiecznik wymieniałeś czy wsadziłeś ten sam?
Mój golfer ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=592426
Re: Problem z napięciem
dokładnie jak kolega,a winny jest regulator napięcia(nieodpowiedni,zamiennik kiepskiej jakości).A przy obrotach pow.2000 sam się wzbudza.Qto pisze:poszukaj tematów o wzbudzeniu alternatora...było pisane co i jak sprawdzić.
Skoro wymieniałeś alternator...to w alternatorze szukałbym przyczyny
Dla testu podłącz małą żaróweczkę 5wat jedna strona do napięcia plus12V po zapłonie najlepiej ,druga do kostki alternatora kabelek niebieski.
Wtedy powinny lampki gasnąć zaraz po odpaleniu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 34 gości