Schemat kostki lusterek
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Schemat kostki lusterek
Witam was potrzebowałbym od was schemat kostki lusterka lewego i prawego ponieważ kupiłem nowe ale nie mają kostki oryginalnej tylko same przewody.
Chodzi o to że mam instrukcje od lusterek który przewód za co odpowiada ale nie wiem jak połączyć je z tymi w kostce od auta.
(Tak wiem że mogę użyć miernika i sprawdzać po impulsie czy pojawia się sygnał na końcu lecz niestety to nie możliwe ponieważ mam elektrykę w drzwiach rozebrana ponieważ kładę nową instalacje car audio ale przy okazji chciałbym zrobić już lusterka)
a temat był kiedyś taki już lecz zdjęcia z tymi schematami wygasły dawno ;/
Chodzi o to że mam instrukcje od lusterek który przewód za co odpowiada ale nie wiem jak połączyć je z tymi w kostce od auta.
(Tak wiem że mogę użyć miernika i sprawdzać po impulsie czy pojawia się sygnał na końcu lecz niestety to nie możliwe ponieważ mam elektrykę w drzwiach rozebrana ponieważ kładę nową instalacje car audio ale przy okazji chciałbym zrobić już lusterka)
a temat był kiedyś taki już lecz zdjęcia z tymi schematami wygasły dawno ;/
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Schemat kostki lusterek
co to za lusterka że masz do nich instrukcje ?? Oryginalnie kolory kabli w lusterku i od strony auta są takie same...Kospar pisze:Chodzi o to że mam instrukcje od lusterek który przewód za co odpowiada
Schemat kostki lusterek
Oryginalne lusterka podłączone są za pomocą 5 przewodów moje mają 4 przewody i teraz pytanie jak to zrobić i który przewód za co odpowiada w instalacji w aucie ?
Wtyczke wyciąłem ze starych lusterek:
a przy nowych lusterkach mam 4 przewody:
tak na logike myślałem żeby wyprowadzić z każdego przewodu z lusterek po dwa konce i jednego uzywac jako masy a drugiego jako napiecia ale potem jak to podłączyć jezeli tu mam 5 a tu mam 4 przewody ?
możecie mi to objaśnić na "polskie" ?
patrząc na ten oryginalny schemat nie jestem dobrze upewniony
lusterko pasażera:
czarny przewód to +(lecz u mnie go nie ma)
brązowy/żółty to masa
niebieski/czarny to +
biały to ?
brązowy to ?
Wtyczke wyciąłem ze starych lusterek:
a przy nowych lusterkach mam 4 przewody:
tak na logike myślałem żeby wyprowadzić z każdego przewodu z lusterek po dwa konce i jednego uzywac jako masy a drugiego jako napiecia ale potem jak to podłączyć jezeli tu mam 5 a tu mam 4 przewody ?
możecie mi to objaśnić na "polskie" ?
patrząc na ten oryginalny schemat nie jestem dobrze upewniony
lusterko pasażera:
czarny przewód to +(lecz u mnie go nie ma)
brązowy/żółty to masa
niebieski/czarny to +
biały to ?
brązowy to ?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Schemat kostki lusterek
Biały i brązowy Cię nie interesuje bo to podgrzewanie, pozostałe trzy to sterowanie. Weź miernik i sprawdzaj co pojawia się na przewodach przy ustawieniach w kolejnych kierunkach... rozpisz sobie. Mając dwie rozpiski dojdziesz co i jak połączyć. Któreś dwa kable będzie trzeba oczywiście połączyć, pewnie z kablem szaro/liliowym z instalacji auta.
Schemat kostki lusterek
Dobra jest taka sytuacja teraz wziąłem lusterko i dając mase na fioletowy a + na niebieski albo niebiesko-fioletowy lusterko idzie w dół tzn że obojętnie na który podłącze ?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Schemat kostki lusterek
nie jest obojętne, tylko w jednej konfiguracji podłączenia lusterko będzie działać poprawnie.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Schemat kostki lusterek
szaro/fioletowy - pisałem przecież:
Qto pisze:Któreś dwa kable będzie trzeba oczywiście połączyć, pewnie z kablem szaro/liliowym z instalacji auta.
Schemat kostki lusterek
a czy ja mogę zapytać jakiego konkretnie masz zamiar użyć przełącznika lusterek?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości