Witam.
Mam problem w GTD 1.9 AAZ
od pewnego czasu auto samoczynnie zmienia moc wszystkich świateł/żarówek samochodu.
Wygląda to w ten sposób że wszystko świeci normalnie ale wydaje mi się że dość słabym światłem i nagle zaczyna wszystko robić się jasne że aż bije w oczy deska rozdzielcza światła mijania czy drogowe gdy są włączone. Auto wtedy dostaje jeszcze mocy. Czasami dzieje się to z taką częstotliwością że pozostali użytkownicy drogi myślą że im mrugam przed policją a samo zachowanie auta nie pozwala na normalną jazdę ponieważ tak nim szarpie.
Nie ma zależności od tego jak porusza się samochód czy szybko/wolno po dziurach po prostej.
Na postoju wygląda to w ten sposób że auto dostaje tak z 500 obrotów i wszystko bardzo jasno świeci.
Jeszcze jedna rzecz jaka się stała to fakt że spryskiwacze przedniej szyby są tak słabe że ledwo leją na szybę i wycieraczki również pracują w zależności od tej anomalii szybciej/wolniej.
Tak to nie ma żadnych problemów z autem pali ze strzała jeździ się dobrze.
Sprawdzałem ładowanie i wyszło 14,35
Zaznaczam że ten AAZ posiada alternator z MK2 SB na pasek klinowy. Czy to może być problem? Altek jest sprawdzony z mojego auta nigdy nie miałem z nim problemów.
Mogę obstawiać że to jest wina regulatora napięcia alternatora?
falowanie mocy świateł i silnika.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
falowanie mocy świateł i silnika.
Prawdopodobnie masz padający akumulator (niska sprawność - zmierzyć, jeśli jest poniżej 60% to kwalifikuje się do wymiany). Odnośnie falowania obrotów to najprawdopodobniej przepływomierz do czyszczenia lub wymiany. Będą stabilne obroty, to nie powinno być przygasania świateł.
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
falowanie mocy świateł i silnika.
Akumulator to fakt nie wiem ile on ma lat ale w tamtą zimę nie było z nim żadnych problemów.
Co do obrotów to w AAZ był przepływomierz? rocznik 1993.
Co do tych obrotów one tylko się zwiększają jak wszystko zaczyna mocno świecić tak to trzyma równo.
Może źle się wyraziłem pisząc "falują" to są skoki obrotów połączone mocnym świeceniem.
taka zależność mocno świeci to obroty wskakują jakby się przyspieszacz wyciągneło a jak wraca do słabego świecenia to obroty wracają na stary pułap.
Co do obrotów to w AAZ był przepływomierz? rocznik 1993.
Co do tych obrotów one tylko się zwiększają jak wszystko zaczyna mocno świecić tak to trzyma równo.
Może źle się wyraziłem pisząc "falują" to są skoki obrotów połączone mocnym świeceniem.
taka zależność mocno świeci to obroty wskakują jakby się przyspieszacz wyciągneło a jak wraca do słabego świecenia to obroty wracają na stary pułap.
Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości