Ktoś wie, jest jakaś ogromna różnica? Silnik 1.8 ABS. Licznik na jedną wtyczkę.
Mam kawał wiązki, którą kupiłem na allegro, ma dużą czarną wtyczką oraz dwie niebieskie. Gdzie to ma być wczepione?
Wiązkę do manetki można samemu ogarnąć czy trzeba kupować? Przewód podciśnienia skąd mam puścić? Czujnik temperatury oleju jak ogarnąć?
Gdyby ktoś miał schemat pod ręką, to byłbym ogromnie wdzięczny
jak podłączyć MFA w mk2 z silnikiem z mk3?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak podłączyć MFA w mk2 z silnikiem z mk3?
jesli masz nowy typ instalacji to licznik ma pasować. ma być wczepione w główną centralke tam gdzie bezpieczniki. podciśnienie z kolektora dolotowego. czujnik temp oleju wkręcasz w podstawe filtra oleju. wiem ze tdi w mk3 ma przystosowaną wiązke silnikową pod ten czujnik ale benzyna to nie wiem. pozdraiwam
jak podłączyć MFA w mk2 z silnikiem z mk3?
Golf rocznik 91, także instalacja raczej nowa.
Dzięki za zainteresowanie, jednak dalej nie mam pojęcia gdzie co wcisnąć... Mam taką wiązkę:
I co dalej? Gdzie włożyć poszczególne kostki? Gdzie mają wejść wiązki od czujników i wiązka od manetki?
Czy dobrze myślę, że ta czarna kostka, to wtyk do licznika, a dwie niebieskie do skrzynki bezpieczników? Po prostu muszę zamienić obecną wiązkę do licznika z tą MFA? I później pociągnąć wiązkę z manetki też do skrzynki? Jeśli tak, to gdzie idą wiązki czujników?
Dzięki za zainteresowanie, jednak dalej nie mam pojęcia gdzie co wcisnąć... Mam taką wiązkę:
I co dalej? Gdzie włożyć poszczególne kostki? Gdzie mają wejść wiązki od czujników i wiązka od manetki?
Czy dobrze myślę, że ta czarna kostka, to wtyk do licznika, a dwie niebieskie do skrzynki bezpieczników? Po prostu muszę zamienić obecną wiązkę do licznika z tą MFA? I później pociągnąć wiązkę z manetki też do skrzynki? Jeśli tak, to gdzie idą wiązki czujników?
Powoly, bo się rozpierdoly...
jak podłączyć MFA w mk2 z silnikiem z mk3?
viewtopic.php?f=14&t=1435
przejrzyj sobie temacik i wszystkiego powinieneś się dowiedzieć, na którejś stronce w tym temacie są schematy co gdzie podłączyć w skrzynce.
przejrzyj sobie temacik i wszystkiego powinieneś się dowiedzieć, na którejś stronce w tym temacie są schematy co gdzie podłączyć w skrzynce.
- Klaudek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 509
- Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
- Lokalizacja: Kłodawa
- Kontakt:
jak podłączyć MFA w mk2 z silnikiem z mk3?
Masz już nowszą wersje więc skrzynka taka sama jak w golfie 3
Dwie niebieskie wtyczki idą do skrzynki bezpieczników, czarna pod licznik - dobrze myślisz.
Wypinasz stara i wpinasz nową.
U1, U2 to te niebieskie wtyczki z tej wiązki którą masz.
V to cztery przewody z wiązki mfa - jeśli nie masz wiązki możesz ją łatwo zrobić samemu.
Czujniki wpinasz do wtyczki G1 pin 2(masa z czujnika temperatury), wtyczki G2 pin 1 (sygnał czujnika temperatury oleju) i pin 2 wtyczki G2 (sygnał czujnika temperatury zewnętrznej).
jeśli jeszcze czegoś nie wiesz to pytaj
Dwie niebieskie wtyczki idą do skrzynki bezpieczników, czarna pod licznik - dobrze myślisz.
Wypinasz stara i wpinasz nową.
U1, U2 to te niebieskie wtyczki z tej wiązki którą masz.
V to cztery przewody z wiązki mfa - jeśli nie masz wiązki możesz ją łatwo zrobić samemu.
Czujniki wpinasz do wtyczki G1 pin 2(masa z czujnika temperatury), wtyczki G2 pin 1 (sygnał czujnika temperatury oleju) i pin 2 wtyczki G2 (sygnał czujnika temperatury zewnętrznej).
jeśli jeszcze czegoś nie wiesz to pytaj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości