Błąd 17664
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
Re: Błąd 17664
Gostek z VW po sprawdzeniu po VIN również potwierdził, że w moim przypadku jest; b 059 919 501 A
a dla potomnych tak wygląda ori i wogóle
i tyle kosztuje w VW.de w sobote biore się za wymiane.
a dla potomnych tak wygląda ori i wogóle
i tyle kosztuje w VW.de w sobote biore się za wymiane.
...zawsze coś
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
Błąd 17664
Cóż mogę narazie dodać że czujnik wymieniłem wczoraj błąd wykasowałem i pozostaje narazie poczekać na rezultaty, oryginalny był czarny jak już tu ktoś gdzieś pisał...może za tydzień napisze co zauważę
...zawsze coś
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
Błąd 17664
Witam trochę to trwało ale dziś dopiero podpiąłem lapka po tej wymianie no i błędu nie wyłapało czyli wymiana przyniosła efekt, minimalnie poprawiło się spalanie na korzyść na jałowym z 0.6l/h do 0.5l/h w trakcie jazdy trudno powiedzieć bo z tego entuzjazmu nie mogę opanować pokusy prędkości punkt dla Qto
myślę że temat przyda się również innym.
myślę że temat przyda się również innym.
...zawsze coś
Błąd 17664
a ja mam pytanie, jezeli uszkodzony jest czujnik G2 to czy ma to jakis wplyw na eksploatacje?
w sensie silnik nagrzewa sie prawidłowo, ale wskazowka temperatury czasami jest na dnie i nagle wstaje na 90 st. albo czasami opadnie na chwilke ale wraca pozniej do 90st. i co zrobic w takim wypadku?
w sensie silnik nagrzewa sie prawidłowo, ale wskazowka temperatury czasami jest na dnie i nagle wstaje na 90 st. albo czasami opadnie na chwilke ale wraca pozniej do 90st. i co zrobic w takim wypadku?
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
Błąd 17664
No niewiem w Twoim przypadku ale dziś moge powiedzieć że mi średnie spalanie spada teraz na zimowkach 195/65 nawet do 5,3l/100 czyli poprawa jest.
...zawsze coś
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Błąd 17664
hmmm...jeżeli chodzi o spalanie czy coś to nie, równie dobrze można G2 odłączyć - tylko nie wiadomo czy w tym czasie G62 pracuje prawidłowo, może obydwa wariują. W skrajnych wypadkach czujnik G2 załącza wentylator/y na chłodnicy.tomek799 pisze:jezeli uszkodzony jest czujnik G2 to czy ma to jakis wplyw na eksploatacje?
wymienić czujniktomek799 pisze:co zrobic w takim wypadku?
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Błąd 17664
Odgrzewam temat.
Mam pytanie w związku z tym błędem czy wina będzie po stronie termostatu czy to va bank czujnik ???
Co zauważyłem:
Wskazówka w trasie trzyma ok 80-85 stopni C w trasie co nie jest normalnym zjawiskiem (zawsze 90stopni)
Spalanie się nie zwiększyło.
Mam pytanie w związku z tym błędem czy wina będzie po stronie termostatu czy to va bank czujnik ???
Co zauważyłem:
Wskazówka w trasie trzyma ok 80-85 stopni C w trasie co nie jest normalnym zjawiskiem (zawsze 90stopni)
Spalanie się nie zwiększyło.
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Błąd 17664
myślę jednak że winę za ten błąd ponosi termostat. Błąd skasowałem i jak narazie nie powrócił a temperatura dalej trzyma 85 stopni
- ambitnylogin
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: ndz mar 03, 2013 12:02
- Lokalizacja: Lublin
Re: Błąd 17664
kolego, a wymiana tego cuda wymaga spuszczania płynu? i czy można zrobić to w samodzielnie?Qto pisze:dokładnie o ten chodzi ...tylko występowały dwa różne - niestety nie wiem na 100% jaki jest u Ciebie, ale może sam dojdziesz na podstawie poniższych informacjiFURMAN TDI pisze:Qto, sądziłem że Ty mi powiesz bo pewności nie mam ale zapewne chodzi tu o ten zielony-4 stykowy 20mm G62/G2 ?
059 919 501 występował do numeru nadwozia ...X250000 - to jest ten droższy
059 919 501 A występował od numeru nadwozia ...X250001 - to jest ten tańszy
...czyli można wnioskować że podczas wypuszczania rocznika modelowego 1999 nastąpiła zmiana, Golf z 99 ale modelowo 2000 będzie miał już ten nowszy czujnik (z końcówką A)
Biorąc pod uwagę że AJM w Golfie wychodził od 05.99 stawiam że będzie czujnik o numerze 059 919 501 A
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Błąd 17664
można zrobić samodzielnie...trochę płynu wyleci przez króciec, ale spuszczać całości nie potrzeba,
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Re: Błąd 17664
ucieka kolo litra plynu
jak chcesz zlapac plyn to wkladasz lejek z nalozonym wezem np. ogrodowym w okolice umiejscowionego czujnika weza dajesz pod spodem auta do jakiegos plaskiego naczynia i plyn masz zlapany. naczynie mozesz zrobic z banki po plynie po sptyskiwaczu tylko musisz boczek wyciac. i raczej metoda dla aut ktore nie maja oslony.
jak chcesz zlapac plyn to wkladasz lejek z nalozonym wezem np. ogrodowym w okolice umiejscowionego czujnika weza dajesz pod spodem auta do jakiegos plaskiego naczynia i plyn masz zlapany. naczynie mozesz zrobic z banki po plynie po sptyskiwaczu tylko musisz boczek wyciac. i raczej metoda dla aut ktore nie maja oslony.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 55 gości