Błąd 17664

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Re: Błąd 17664

Post autor: FURMAN TDI » czw wrz 01, 2011 20:23

Gostek z VW po sprawdzeniu po VIN również potwierdził, że w moim przypadku jest; b 059 919 501 A
a dla potomnych tak wygląda ori i wogóle
Obrazek
i tyle kosztuje w VW.de :chytry: w sobote biore się za wymiane.


...zawsze coś

Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Błąd 17664

Post autor: FURMAN TDI » ndz wrz 04, 2011 20:24

Cóż mogę narazie dodać że czujnik wymieniłem wczoraj błąd wykasowałem i pozostaje narazie poczekać na rezultaty, oryginalny był czarny jak już tu ktoś gdzieś pisał...może za tydzień napisze co zauważę :bajer:


...zawsze coś

Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Błąd 17664

Post autor: FURMAN TDI » sob paź 08, 2011 20:29

Witam trochę to trwało ale dziś dopiero podpiąłem lapka po tej wymianie no i błędu nie wyłapało czyli wymiana przyniosła efekt, minimalnie poprawiło się spalanie na korzyść na jałowym z 0.6l/h do 0.5l/h w trakcie jazdy trudno powiedzieć bo z tego entuzjazmu nie mogę opanować pokusy prędkości :grin: punkt dla Qto

myślę że temat przyda się również innym.


...zawsze coś

tomek799
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: śr maja 26, 2010 23:28
Lokalizacja: kr

Błąd 17664

Post autor: tomek799 » sob paź 15, 2011 14:21

a ja mam pytanie, jezeli uszkodzony jest czujnik G2 to czy ma to jakis wplyw na eksploatacje?
w sensie silnik nagrzewa sie prawidłowo, ale wskazowka temperatury czasami jest na dnie i nagle wstaje na 90 st. albo czasami opadnie na chwilke ale wraca pozniej do 90st. i co zrobic w takim wypadku?



Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Błąd 17664

Post autor: FURMAN TDI » sob paź 15, 2011 17:15

No niewiem w Twoim przypadku ale dziś moge powiedzieć że mi średnie spalanie spada teraz na zimowkach 195/65 nawet do 5,3l/100 czyli poprawa jest.


...zawsze coś

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Błąd 17664

Post autor: Qto » sob paź 15, 2011 18:14

tomek799 pisze:jezeli uszkodzony jest czujnik G2 to czy ma to jakis wplyw na eksploatacje?
hmmm...jeżeli chodzi o spalanie czy coś to nie, równie dobrze można G2 odłączyć - tylko nie wiadomo czy w tym czasie G62 pracuje prawidłowo, może obydwa wariują. W skrajnych wypadkach czujnik G2 załącza wentylator/y na chłodnicy.
tomek799 pisze:co zrobic w takim wypadku?
wymienić czujnik :bigok:



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Błąd 17664

Post autor: ciachotdi » pn paź 28, 2013 17:48

Odgrzewam temat.

Mam pytanie w związku z tym błędem czy wina będzie po stronie termostatu czy to va bank czujnik ???

Co zauważyłem:
Wskazówka w trasie trzyma ok 80-85 stopni C w trasie co nie jest normalnym zjawiskiem (zawsze 90stopni)
Spalanie się nie zwiększyło.



Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Błąd 17664

Post autor: FURMAN TDI » śr paź 30, 2013 12:35

Witam. jeśli wyskoczył Ci powyższy kod błędu to czujnik


...zawsze coś

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Błąd 17664

Post autor: ciachotdi » śr paź 30, 2013 19:18

myślę jednak że winę za ten błąd ponosi termostat. Błąd skasowałem i jak narazie nie powrócił a temperatura dalej trzyma 85 stopni



Awatar użytkownika
ambitnylogin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz mar 03, 2013 12:02
Lokalizacja: Lublin

Re: Błąd 17664

Post autor: ambitnylogin » śr cze 25, 2014 21:18

Qto pisze:
FURMAN TDI pisze:Qto, sądziłem że Ty mi powiesz bo pewności nie mam ale zapewne chodzi tu o ten zielony-4 stykowy 20mm G62/G2 ?
dokładnie o ten chodzi ...tylko występowały dwa różne - niestety nie wiem na 100% jaki jest u Ciebie, ale może sam dojdziesz na podstawie poniższych informacji

059 919 501 występował do numeru nadwozia ...X250000 - to jest ten droższy
059 919 501 A występował od numeru nadwozia ...X250001 - to jest ten tańszy

...czyli można wnioskować że podczas wypuszczania rocznika modelowego 1999 nastąpiła zmiana, Golf z 99 ale modelowo 2000 będzie miał już ten nowszy czujnik (z końcówką A)

Biorąc pod uwagę że AJM w Golfie wychodził od 05.99 stawiam że będzie czujnik o numerze 059 919 501 A
kolego, a wymiana tego cuda wymaga spuszczania płynu? i czy można zrobić to w samodzielnie?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Błąd 17664

Post autor: Qto » śr cze 25, 2014 21:27

można zrobić samodzielnie...trochę płynu wyleci przez króciec, ale spuszczać całości nie potrzeba,



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Re: Błąd 17664

Post autor: ciachotdi » czw cze 26, 2014 08:25

ucieka kolo litra plynu
jak chcesz zlapac plyn to wkladasz lejek z nalozonym wezem np. ogrodowym w okolice umiejscowionego czujnika weza dajesz pod spodem auta do jakiegos plaskiego naczynia i plyn masz zlapany. naczynie mozesz zrobic z banki po plynie po sptyskiwaczu tylko musisz boczek wyciac. i raczej metoda dla aut ktore nie maja oslony.


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 55 gości