a wiec w seacie był oryginalny silnik ten zatem po miesiacy sie rozsypał został wstawiony drugi silnik 1.9ecve turbo
i był problem z główna wiazką trzeba było jeden kabel wypiąc i podłaczyć go pod pompe wtryskową ponieważ wcześniej nie otwierał sie elektrozawór ten silnik po 2 tyg sie zatarł
wstawiłem kolejny 1.9 turbo ale bez turbo z kolektorami od zwykłego i dzieje sie tak .
pod pompe jest podłaczony kabel w którym napiecie sie pojawia po przekreceniu kluczyka ,
obrotomierz nie działa
temperatury płynu chłodzacego nie pokazuje
swiece zarowe nie grzeją nie zapala się kontrolka
na liczniku dziala tylko prawidłowo kontrolka od ładowania
podczasz jazdy zapala sie kontrolka od swiec zarowych i cisnienia oleju i albo mrugaja na przemian albo razem ,
jak ominelem przekaznik od swiec i dalem na krotko to licznik caly sie wyłacza wszystko gasnie nawet przebieg po wyłoczeniu startuje od nowa
przebieg sie skrecił z 200tyś do 155tyś
jak to teraz doprpwadzic do ładu i po kolei jeszcze raz wszystko podłaczyc
Seat inca 1.9D problem z instal. elektrycz silnika i zegarmi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Seat inca 1.9D problem z instal. elektrycz silnika i zegarmi
Jeżeli jest problem z elektryką,to dlaczego założyłeś temat w dziale Mechanika?
Kabel przy alternatorze jest podpięty pod wyjście W?Majda1990 pisze:obrotomierz nie działa
Za jedno i drugie odpowiada (zapewne uszkodzony) czujnik temperatury.Majda1990 pisze:temperatury płynu chłodzacego nie pokazuje
swiece zarowe nie grzeją nie zapala się kontrolka
Prawdopodobnie problem leży w braku masy. Nie można też wykluczyć jakiegoś uszkodzenia czujnika oleju lub słabego ciśnienia,a kontrolka świec żarowych to też jest oznaka przerwy w obwodzie grzania świec.Szukaj uszkodzonego bezpiecznika pod maską,czarna puszeczka z czerw. kablem lub nad skrzynką bezpieczników w środku.Majda1990 pisze:podczasz jazdy zapala sie kontrolka od swiec zarowych i cisnienia oleju i albo mrugaja na przemian albo razem ,
jak ominelem przekaznik od swiec i dalem na krotko to licznik caly sie wyłacza wszystko gasnie nawet przebieg po wyłoczeniu startuje od nowa
przebieg sie skrecił z 200tyś do 155tyś
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości