problem z IMMO - 1,9 TDI BKC
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z IMMO - 1,9 TDI BKC
pojazd Golf 1,9 TDI silnik BKC 2005 rok, wyłączyłem zapłon następnie po godzinie przy próbie uruchomienia silnika zapala i gaśnie, z VCDS odczytałem błędy:
silnik - 17978 - Engine start bloked by immobilizer
immobilizer - 01176 - key
04 - No Signal / Communication
błędy mogę wykasować, ale przy kolejnym włączeniu stacyjki błąd pierwszy powraca, zaś drugi pojawia po próbie uruchomienia silnika. Bezpieczniki sprawdzone, ruszałem też przekaźnikami pod kierownicą - rozebrałem wszystko pod kierownicą, czyściłem wtyczkę wchodzącą do pierścienia w stacyjce, jednak bez efektu - nadal tak samo.
Mam niestety jeden kluczyk.
Napiszcie w czym może być problem, albo co powinienem raz jeszcze sprawdzić.
silnik - 17978 - Engine start bloked by immobilizer
immobilizer - 01176 - key
04 - No Signal / Communication
błędy mogę wykasować, ale przy kolejnym włączeniu stacyjki błąd pierwszy powraca, zaś drugi pojawia po próbie uruchomienia silnika. Bezpieczniki sprawdzone, ruszałem też przekaźnikami pod kierownicą - rozebrałem wszystko pod kierownicą, czyściłem wtyczkę wchodzącą do pierścienia w stacyjce, jednak bez efektu - nadal tak samo.
Mam niestety jeden kluczyk.
Napiszcie w czym może być problem, albo co powinienem raz jeszcze sprawdzić.
problem z IMMO - 1,9 TDI BKC
Spróbuj na 30 sek ściągnąć klemę .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
problem z IMMO - 1,9 TDI BKC
a próbowałeś innym kluczykiem drugi błąd ewidentnie świadczy o uszkodzeniu immo (nie upadł Ci) w kluczu, wykasuj błędy i drugim kluczem sprubuj jak masz
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
problem z IMMO - 1,9 TDI BKC
nie doczytałem niestety nie masz
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
problem z IMMO - 1,9 TDI BKC
problem rozwiązał się, włączyłem zapłon i przy włączonym zapłonie po ok. 10-15 minutach przestała mrygać spirala i kluczyk, silnik normalnie zapalił ... nie co było przyczyną, w każdym razie działa, dzięki za próby pomocy - zamykam temat
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
problem z IMMO - 1,9 TDI BKC
to jak już pali podłącz pod kompa wyciąg sobie pin immo żebyś miał
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 00:08
- Lokalizacja: zawiercie
problem z IMMO - 1,9 TDI BKC
Witam
2 Błędy 17978 i 18359 w audi a3 2.0 TDI (BKD) 2003r
ciekawostka taka 1 jest od immo (no z forum wyczytałem) drugi to wentylator, inna sprawa że auto nie jest moje, ale po kolei
dzwoniła do mnie koleżanka że przejechała autem max 2 km i po zgaszeniu silnika załączył się wentylator (wyśmiałem ją troszkę że to niemożliwe upałów nie ma, a ona spokojnie jeździ) później musiała w pracy siedzieć mówiłem jej wyjdź zobacz czy się wyłączyło bo jak nie to aku padnie. Jak wyszła z pracy znowu dzwoni ze aku padło (pomyślałem że spalił się bezpiecznik jest taki jeden chyba że jak go się wyjmie to wentylatory zaczynają się obracać jak się mylę to możecie mnie poprawić)
Do sedna ja jej zaproponowałem podjedz to damy nowy aku podładujemy i powinno być dobrze.
Jak już do mnie podjechała to okazało się że wkładka w drzwiach jest wyrwana (bardzo profesjonalnie zero zadrapań lak, nawet bród nie wytarty na drzwiach ) głupio zabrzmi ale chyba fachowiec skoro tak ładnie to wyrwał.
Moje pytanie jak już niewidzialni ludzie weszli do auta i próbowali coś to pewnie pierwszy błąd od tego, a drugi może być z tym jakoś powiązany (jeśli próbowali coś przez gniazdo )
Tak na koniec dodam koledze który mieszka nie daleko od niej ukradli auto marki celowo nie podam ale w jeden dzień zauważył że coś nie tak jest z wkładką i mechanicznie kluczem nie jest w stanie otworzyć ani zamknąć auta, a na drugi dzień rano auta już nie było tam gdzie sobie zaparkował
jeszcze raz te 2 błędy raczej nie mogą być ze sobą powiązane, tak pewnie się nałożyło, dodam że jakieś 2 miesiące temu może nawet 1,5 nie było nic w sterowniku silnika jak sprawdzałem, i wcześniej też nić.
sorki jak w złym miejscu napisałem i za jakość tych wypocin, ale późno już
Z góry dzięki za każdą odp.
2 Błędy 17978 i 18359 w audi a3 2.0 TDI (BKD) 2003r
ciekawostka taka 1 jest od immo (no z forum wyczytałem) drugi to wentylator, inna sprawa że auto nie jest moje, ale po kolei
dzwoniła do mnie koleżanka że przejechała autem max 2 km i po zgaszeniu silnika załączył się wentylator (wyśmiałem ją troszkę że to niemożliwe upałów nie ma, a ona spokojnie jeździ) później musiała w pracy siedzieć mówiłem jej wyjdź zobacz czy się wyłączyło bo jak nie to aku padnie. Jak wyszła z pracy znowu dzwoni ze aku padło (pomyślałem że spalił się bezpiecznik jest taki jeden chyba że jak go się wyjmie to wentylatory zaczynają się obracać jak się mylę to możecie mnie poprawić)
Do sedna ja jej zaproponowałem podjedz to damy nowy aku podładujemy i powinno być dobrze.
Jak już do mnie podjechała to okazało się że wkładka w drzwiach jest wyrwana (bardzo profesjonalnie zero zadrapań lak, nawet bród nie wytarty na drzwiach ) głupio zabrzmi ale chyba fachowiec skoro tak ładnie to wyrwał.
Moje pytanie jak już niewidzialni ludzie weszli do auta i próbowali coś to pewnie pierwszy błąd od tego, a drugi może być z tym jakoś powiązany (jeśli próbowali coś przez gniazdo )
Tak na koniec dodam koledze który mieszka nie daleko od niej ukradli auto marki celowo nie podam ale w jeden dzień zauważył że coś nie tak jest z wkładką i mechanicznie kluczem nie jest w stanie otworzyć ani zamknąć auta, a na drugi dzień rano auta już nie było tam gdzie sobie zaparkował
jeszcze raz te 2 błędy raczej nie mogą być ze sobą powiązane, tak pewnie się nałożyło, dodam że jakieś 2 miesiące temu może nawet 1,5 nie było nic w sterowniku silnika jak sprawdzałem, i wcześniej też nić.
sorki jak w złym miejscu napisałem i za jakość tych wypocin, ale późno już
Z góry dzięki za każdą odp.
Re: problem z IMMO - 1,9 TDI BKC
jakim interfejsem mogę odczytać PIN ?bioly05011 pisze:to jak już pali podłącz pod kompa wyciąg sobie pin immo żebyś miał
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
problem z IMMO - 1,9 TDI BKC
VAG Commander do liczników, vcds nie da rady
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
problem z IMMO - 1,9 TDI BKC
tym interfejsem w tym temacie chyba niewiele da się zrobić w golfie V, sprawdzałem jakiś czas temu Vag Commander wersją 1,4 oraz 5,5 chyba że masz na myśli jakiś inny ?
problem z IMMO - 1,9 TDI BKC
Jeśli jest to golf V i ma immo4 to vag commander da rade, tylko trzeba wiedzieć co i jak, bo można więcej nabroić niż naprawić.
And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).
problem z IMMO - 1,9 TDI BKC
jak mam sprawdzić jakie immo jest u mnie ? możesz napisać jakie jeszcze inne oznaczenia immo występują ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości