jak włączyłem immo on w edc to vin i ip immo się ujawniło w vagu
Witam. Dyga jak trzeba.Już zrobione 
Tu jest jak to zrobiłem . Może komuś sie przyda
Wcześniej dał mi kolega wsad licznika który wgrałem z nowym pinem , ip immo i vin auta takim jak w sterowniku silnika. Nie wiem możę wystarczyło robić według poniższej recepty bez nowego wsadu??
 Włączyłem immo w commanderze 1.4 ,odłączyłem  akumulator, po chwili podłączyłem akumulator i włączyłem zapłon.Włączyłem vag com 409.1. Wykasowałem błąd silnika : 17978-Engine Start Blocked by Immobilizer P1570-35-00--
który nie zgasł i pojawił się ponownie  wyszedłem z silnika  i wszedłem w licznik i wykasowałem błędy:
01177-Engine Control Unit 65-10-unauthorizen intermittet i 
01314-Engine Control Module 49-10-no communication intermittent
te błędy znikły widocznie przy starcie zapłonu wyskoczyły . 
Zalogowałem się w licznik (0XXXX) (czały czas diody od immo i od spiralki grzania silnika mrugały). Wyszedłem z licznika i wszedłem w silnik , zalogowałem sie (0XXXX) i wszedłem w adaptację i w kanał 00 nacisnołem read a potem save. Wyszedłem z silnika i wszedłem w licznik potem w login, wpisałem pin i wszedłem w adaptację w kanał 50. W new value wpisałem pin z silnika potem test (w polu testowym pojawiło się 32000, to normalne). Immo zapiszczało i wyskoczyło u góry          key       not ok      n/a        n/a 
i save potem wszędzie wyskoczyło error.
Wyszedłem z licznika i wszedłem w silnik potem w login wpisałem pin i wszedłem w adaptację, kanał 00 i read a potem save.  
I nic cały czas świecą się kontrolki te dwie. Wszedłem w licznik i jeszcze raz w login wpisałem pin potem w adaptacje i znowu w kanał 50 i wpisałem znowu pin z silnika i znowu te same komunikaty dzwiękowe i w vagu w tych czterech  polach   - key - not ok- n/a  - n/a - 
I znowu wyszedłem z licznika i w silnik . Login potem adaptacja kanał 00 i read potem save. I znowu nic. Powtórzyłem to ze trzy razy potem wszedłem w silnik a  potem login potem adaptacja kanał 00 read, save. potem w kanał 50 - read- w new value wpisałem pin z silnika ten co w liczniku  I nadusiłem test wyskoczył w polu sestowym (32000) i u góry tam gdzie w liczniku miałem   - key-not-n/an/a-
wyskoczył vin samochodu ale tylko parę litrek i potem nadusiłem  save i nie było error tak jak w przypadku licznika tylko pisało :
 vin ?  i coś tam.
 I nagle ikonka immo i ikonka spiralki zgasła . I teraz jest bajka. Wykasowałem błędy i już nie wruciły. Prubowałem zapalić nie zakodowanym kluczem i zapalił na sekunde i zgasł a zakodowanym kluczem odpalam i bajka o to chodziło. Pozdro.