nie da się adaptować licznik golf iv adaptacja licznika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: czw gru 27, 2012 20:06
nie da się adaptować licznik golf iv adaptacja licznika
sory za zdj.
licznik
blok pomiarowy 81
silnik
w boloku 81 są puste miejsca
nie wiem co to blok80
w commanderze normalnie pokazuje vin auta i te cyferki od immo
licznik
blok pomiarowy 81
silnik
w boloku 81 są puste miejsca
nie wiem co to blok80
w commanderze normalnie pokazuje vin auta i te cyferki od immo
nie da się adaptować licznik golf iv adaptacja licznika
problem jest w sterowniku silnika,brak vin i immo id w oknie głownym.Nowa zawartość do stera załatwi sprawę.
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: czw gru 27, 2012 20:06
nie da się adaptować licznik golf iv adaptacja licznika
jak włączyłem immo on w edc to vin i ip immo się ujawniło w vagu
Witam. Dyga jak trzeba.Już zrobione
Tu jest jak to zrobiłem . Może komuś sie przyda
Wcześniej dał mi kolega wsad licznika który wgrałem z nowym pinem , ip immo i vin auta takim jak w sterowniku silnika. Nie wiem możę wystarczyło robić według poniższej recepty bez nowego wsadu??
Włączyłem immo w commanderze 1.4 ,odłączyłem akumulator, po chwili podłączyłem akumulator i włączyłem zapłon.Włączyłem vag com 409.1. Wykasowałem błąd silnika : 17978-Engine Start Blocked by Immobilizer P1570-35-00--
który nie zgasł i pojawił się ponownie wyszedłem z silnika i wszedłem w licznik i wykasowałem błędy:
01177-Engine Control Unit 65-10-unauthorizen intermittet i
01314-Engine Control Module 49-10-no communication intermittent
te błędy znikły widocznie przy starcie zapłonu wyskoczyły .
Zalogowałem się w licznik (0XXXX) (czały czas diody od immo i od spiralki grzania silnika mrugały). Wyszedłem z licznika i wszedłem w silnik , zalogowałem sie (0XXXX) i wszedłem w adaptację i w kanał 00 nacisnołem read a potem save. Wyszedłem z silnika i wszedłem w licznik potem w login, wpisałem pin i wszedłem w adaptację w kanał 50. W new value wpisałem pin z silnika potem test (w polu testowym pojawiło się 32000, to normalne). Immo zapiszczało i wyskoczyło u góry key not ok n/a n/a
i save potem wszędzie wyskoczyło error.
Wyszedłem z licznika i wszedłem w silnik potem w login wpisałem pin i wszedłem w adaptację, kanał 00 i read a potem save.
I nic cały czas świecą się kontrolki te dwie. Wszedłem w licznik i jeszcze raz w login wpisałem pin potem w adaptacje i znowu w kanał 50 i wpisałem znowu pin z silnika i znowu te same komunikaty dzwiękowe i w vagu w tych czterech polach - key - not ok- n/a - n/a -
I znowu wyszedłem z licznika i w silnik . Login potem adaptacja kanał 00 i read potem save. I znowu nic. Powtórzyłem to ze trzy razy potem wszedłem w silnik a potem login potem adaptacja kanał 00 read, save. potem w kanał 50 - read- w new value wpisałem pin z silnika ten co w liczniku I nadusiłem test wyskoczył w polu sestowym (32000) i u góry tam gdzie w liczniku miałem - key-not-n/an/a-
wyskoczył vin samochodu ale tylko parę litrek i potem nadusiłem save i nie było error tak jak w przypadku licznika tylko pisało :
vin ? i coś tam.
I nagle ikonka immo i ikonka spiralki zgasła . I teraz jest bajka. Wykasowałem błędy i już nie wruciły. Prubowałem zapalić nie zakodowanym kluczem i zapalił na sekunde i zgasł a zakodowanym kluczem odpalam i bajka o to chodziło. Pozdro.
Witam. Dyga jak trzeba.Już zrobione
Tu jest jak to zrobiłem . Może komuś sie przyda
Wcześniej dał mi kolega wsad licznika który wgrałem z nowym pinem , ip immo i vin auta takim jak w sterowniku silnika. Nie wiem możę wystarczyło robić według poniższej recepty bez nowego wsadu??
Włączyłem immo w commanderze 1.4 ,odłączyłem akumulator, po chwili podłączyłem akumulator i włączyłem zapłon.Włączyłem vag com 409.1. Wykasowałem błąd silnika : 17978-Engine Start Blocked by Immobilizer P1570-35-00--
który nie zgasł i pojawił się ponownie wyszedłem z silnika i wszedłem w licznik i wykasowałem błędy:
01177-Engine Control Unit 65-10-unauthorizen intermittet i
01314-Engine Control Module 49-10-no communication intermittent
te błędy znikły widocznie przy starcie zapłonu wyskoczyły .
Zalogowałem się w licznik (0XXXX) (czały czas diody od immo i od spiralki grzania silnika mrugały). Wyszedłem z licznika i wszedłem w silnik , zalogowałem sie (0XXXX) i wszedłem w adaptację i w kanał 00 nacisnołem read a potem save. Wyszedłem z silnika i wszedłem w licznik potem w login, wpisałem pin i wszedłem w adaptację w kanał 50. W new value wpisałem pin z silnika potem test (w polu testowym pojawiło się 32000, to normalne). Immo zapiszczało i wyskoczyło u góry key not ok n/a n/a
i save potem wszędzie wyskoczyło error.
Wyszedłem z licznika i wszedłem w silnik potem w login wpisałem pin i wszedłem w adaptację, kanał 00 i read a potem save.
I nic cały czas świecą się kontrolki te dwie. Wszedłem w licznik i jeszcze raz w login wpisałem pin potem w adaptacje i znowu w kanał 50 i wpisałem znowu pin z silnika i znowu te same komunikaty dzwiękowe i w vagu w tych czterech polach - key - not ok- n/a - n/a -
I znowu wyszedłem z licznika i w silnik . Login potem adaptacja kanał 00 i read potem save. I znowu nic. Powtórzyłem to ze trzy razy potem wszedłem w silnik a potem login potem adaptacja kanał 00 read, save. potem w kanał 50 - read- w new value wpisałem pin z silnika ten co w liczniku I nadusiłem test wyskoczył w polu sestowym (32000) i u góry tam gdzie w liczniku miałem - key-not-n/an/a-
wyskoczył vin samochodu ale tylko parę litrek i potem nadusiłem save i nie było error tak jak w przypadku licznika tylko pisało :
vin ? i coś tam.
I nagle ikonka immo i ikonka spiralki zgasła . I teraz jest bajka. Wykasowałem błędy i już nie wruciły. Prubowałem zapalić nie zakodowanym kluczem i zapalił na sekunde i zgasł a zakodowanym kluczem odpalam i bajka o to chodziło. Pozdro.
nie da się adaptować licznik golf iv adaptacja licznika
Witam
Przeszukiwałem wujka google w celu znalezienia odpowiedzi na mój kłopot i trafiłem tutaj. Przybywam do Was z forum PoloKlubPolska. Mój problem dotyczy właśnie polówki i jest bardzo podobny do tego poruszanego w tym wątku. Jeszcze nie próbowałem rozwiązania sposobu kolegi z postu wyżej, jednak opiszę mój problem i mam nadzieję, że ktoś z Was jasno opisze mi co jest nie tak.
Pacjent: VW Polo 9N 1.4 16V BBY, 2002r. (okular), immo3
Chcę wymienić licznik - doposażyć auto w licznik z MFA. Kupiłem już używany licznik (oba liczniki VDO). Przy pomocy VAG Commandera 1.4 sczytałem PINY obu liczników.
Przy użyciu VAG-COMa 3.11 chciałem przeprowadzić adaptację nowego licznika.
Zalogowałem się 17-instruments PINem nowego licznika. Żadnych błędów nie było. Kliknąłem Adaptacja, wszedłem w kanał 50. W polu NEW VALUE wpisałem PIN starego licznika (0xxxx). Kliknąłem test. Wyskoczyła nowa wartość na 32000 (czyli niby poprawnie), jednak w górnym lewym oknie cały czas wyświetla się "WAIT" (z tego co wiem, po chwili powinien pojawić się tam nr VIN). Gdy kliknę Save, zawsze wyskakuje ERROR tak jak u kolegi wyżej.
Oczywiście ciągle miga kontrolka immo, ale jest to raczej oczywiste.
Czy wiecie może co muszę zrobić, żeby adaptować poprawnie licznik? Logowanie się do sterownika silnika przy pomocy VAG-COMa pomoże? Jeśli tak, to czy PIN do sterownika silnika będzie taki sam jak starego licznika? Pytam, ponieważ (nie wiem czemu) nie mogę się połączyć ze sterownikiem silnika przy pomocy VAG-Commandera w celu odczytu PINU... - może i tutaj ktoś wie dlaczego? "Device doesn't respond"
Pozdrawiam
Przeszukiwałem wujka google w celu znalezienia odpowiedzi na mój kłopot i trafiłem tutaj. Przybywam do Was z forum PoloKlubPolska. Mój problem dotyczy właśnie polówki i jest bardzo podobny do tego poruszanego w tym wątku. Jeszcze nie próbowałem rozwiązania sposobu kolegi z postu wyżej, jednak opiszę mój problem i mam nadzieję, że ktoś z Was jasno opisze mi co jest nie tak.
Pacjent: VW Polo 9N 1.4 16V BBY, 2002r. (okular), immo3
Chcę wymienić licznik - doposażyć auto w licznik z MFA. Kupiłem już używany licznik (oba liczniki VDO). Przy pomocy VAG Commandera 1.4 sczytałem PINY obu liczników.
Przy użyciu VAG-COMa 3.11 chciałem przeprowadzić adaptację nowego licznika.
Zalogowałem się 17-instruments PINem nowego licznika. Żadnych błędów nie było. Kliknąłem Adaptacja, wszedłem w kanał 50. W polu NEW VALUE wpisałem PIN starego licznika (0xxxx). Kliknąłem test. Wyskoczyła nowa wartość na 32000 (czyli niby poprawnie), jednak w górnym lewym oknie cały czas wyświetla się "WAIT" (z tego co wiem, po chwili powinien pojawić się tam nr VIN). Gdy kliknę Save, zawsze wyskakuje ERROR tak jak u kolegi wyżej.
Oczywiście ciągle miga kontrolka immo, ale jest to raczej oczywiste.
Czy wiecie może co muszę zrobić, żeby adaptować poprawnie licznik? Logowanie się do sterownika silnika przy pomocy VAG-COMa pomoże? Jeśli tak, to czy PIN do sterownika silnika będzie taki sam jak starego licznika? Pytam, ponieważ (nie wiem czemu) nie mogę się połączyć ze sterownikiem silnika przy pomocy VAG-Commandera w celu odczytu PINU... - może i tutaj ktoś wie dlaczego? "Device doesn't respond"
Pozdrawiam
nie da się adaptować licznik golf iv adaptacja licznika
ewentualnie... odczytaj oba epromy liczników, dasz na ma maila i może bym spróbował przepisać magiczne cyferki...
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
nie da się adaptować licznik golf iv adaptacja licznika
Witam
Problem już rozwiązany. VCDS Lite nie dał rady... sposób powyżej też nic nie dał.. Ciągle było "Wait". Nie obeszło się zatem bez pomocy... Sczytałem zawartość pamięci EPROM obu liczników i wysyłałem je do kolegi grg474. On tam pozamieniał co trzeba, odesłał mi, a ja to wczytałem do nowego licznika i wszystko śmiga
Jeszcze raz dzięki wielkie za pomoc!
Problem już rozwiązany. VCDS Lite nie dał rady... sposób powyżej też nic nie dał.. Ciągle było "Wait". Nie obeszło się zatem bez pomocy... Sczytałem zawartość pamięci EPROM obu liczników i wysyłałem je do kolegi grg474. On tam pozamieniał co trzeba, odesłał mi, a ja to wczytałem do nowego licznika i wszystko śmiga
Jeszcze raz dzięki wielkie za pomoc!
nie da się adaptować licznik golf iv adaptacja licznika
mam podobny problem jest może jakiś magik co by z immo bez can przepisał mi wraz z kluczami do immo 3 ? posiadam epromy niemodyfikowane ze starego i nowego , i nowy w którym zmodyfikowałem pin na pin ze starego licznika przez hex edytora ale reszta to dla mnie już za dużo...
nie da się adaptować licznik golf iv adaptacja licznika
nie ma szans - nie przepisuj, jak chcesz to sobie tylko zmień numer nadwozia w liczniku z immo 3.mirekk85 pisze:mam podobny problem jest może jakiś magik co by z immo bez can przepisał mi wraz z kluczami do immo 3
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
nie da się adaptować licznik golf iv adaptacja licznika
A jednak... udało mi się zakodować kluczyk , wpisałem do wsadu ręcznie przez hex edytora odpowiednio przeliczony hex klucz do immo2 na immo3 , wpisywałem tylko swój stary pin do logowania w commanderze i udało mi się dopasować jeden kluczyk , auto odpala ale wsad jest od diesla i drze się o wszystko co tylko możliwe olej , czujnik klocków , airbag , nie ma kontrolki otwarcia drzwi świeci stop i piszczy , jakiś czas odlicza... linie kan dopiero będę doprowadzał od kompa i od modułu na razie chce ogarnąć wpierw ten licznik żeby nie było cyrków
Licznik 1J5920826C
Dobrze by było jak by ktoś chociaż podesłał alternatywne epromy z benzyniaka to bym poprzypisywał i posprawdzał chyba do 1.4 powinien byc ten sam nr bez dopisku C
Licznik 1J5920826C
Dobrze by było jak by ktoś chociaż podesłał alternatywne epromy z benzyniaka to bym poprzypisywał i posprawdzał chyba do 1.4 powinien byc ten sam nr bez dopisku C
Ostatnio zmieniony ndz kwie 27, 2014 20:25 przez mirekk85, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
nie da się adaptować licznik golf iv adaptacja licznika
Tylko że 1.4 miał licznik wyskalowany do 220km/h,a ten masz do 260km/h.Mam od benzyny 1J0920826G,tylko niech mnie ktoś uświadomi w jaki sposób dodać plik z dysku,jako załącznik do posta.mirekk85 pisze: dobrze by było jak by ktoś chociaż podesłał alternatywne epromy z benzyniaka to bym poprzypisywał i posprawdzał chyba do 1.4 powinien byc ten sam nr bez dopisku C
nie da się adaptować licznik golf iv adaptacja licznika
super podeślij mi na mój email podam ci na priv to przetestuje pu ki co będę starał się nie przekraczać prędkości powyżej tych 220
myślę że szło by zmienić te skalowanie bez problemu ale trzeba umieć posługiwać się nieźle kalkulatorem naukowym , i mec pojęcie o każdej komórce w epromie a to najważniejsze... ,
Na obecnym wsadzie świeci mi piszczy i miga non stop kontrolka oleju równo z napisem STOP ,kontrolka airbag , zużycia klocków ,i abs , nie działa zaś kontrolka po otwarciu drzwi , nie wiem o co Kaman wiem że na pewno można to zlikwidować i dodać tę kontrolkę ((bo już miałem ale za dużo było namieszane i wywalało mi błąd sumy kontrolnej - def na wyświetlaczu km)) przez vag Commandera tylko jak ?
i mimo wszystko jednak myślę że i tak najlepszy był by eprom 1J5920826 bo jest od 1.4 i skalowanie itd idealnie pasuje to jest to co powinno być wgrane w ten licznik ale nie mogę go nigdzie znaleźć...
myślę że szło by zmienić te skalowanie bez problemu ale trzeba umieć posługiwać się nieźle kalkulatorem naukowym , i mec pojęcie o każdej komórce w epromie a to najważniejsze... ,
Na obecnym wsadzie świeci mi piszczy i miga non stop kontrolka oleju równo z napisem STOP ,kontrolka airbag , zużycia klocków ,i abs , nie działa zaś kontrolka po otwarciu drzwi , nie wiem o co Kaman wiem że na pewno można to zlikwidować i dodać tę kontrolkę ((bo już miałem ale za dużo było namieszane i wywalało mi błąd sumy kontrolnej - def na wyświetlaczu km)) przez vag Commandera tylko jak ?
i mimo wszystko jednak myślę że i tak najlepszy był by eprom 1J5920826 bo jest od 1.4 i skalowanie itd idealnie pasuje to jest to co powinno być wgrane w ten licznik ale nie mogę go nigdzie znaleźć...
nie da się adaptować licznik golf iv adaptacja licznika
poradziłem sobie częściowo z problemem sprawdziłem też inne epromy ale wciąż pozostaje problem kontrolki oleju , poprzedni licznik był bez can możliwe że jakiś pin sie nie zgadza ? czy idzie to wyłączyć w jakiś sposób ??
nie da się adaptować licznik golf iv adaptacja licznika
Kodowanie przestawić, bo zapewne to kontrolka od tego czujnika w misce.
Tutaj masz opcje:
0 = fixed Service Intervals (PR-QG0) without Oil Level/Temperature Sensor
1 = flexible Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG1)
2 = fixed Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG2)
3 = without Service Intervals (USA/Canada)
Wybierz opcje 0 i powinno być ok i tak na przyszłość edytuj posty, a nie piszesz posta pod postem.
Tutaj masz opcje:
0 = fixed Service Intervals (PR-QG0) without Oil Level/Temperature Sensor
1 = flexible Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG1)
2 = fixed Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG2)
3 = without Service Intervals (USA/Canada)
Wybierz opcje 0 i powinno być ok i tak na przyszłość edytuj posty, a nie piszesz posta pod postem.
And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości