Taki schemat podłączenia posiadam

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

 Z tą rozpiską już wszystko w miarę się rozjaśniło, może coś wywalczę z tym..
  Z tą rozpiską już wszystko w miarę się rozjaśniło, może coś wywalczę z tym..
 Też takie coś mi chodzi po głowie, dołączane dzienne to kicha. Ale z drugiej strony po to jest alternator żeby dał prąd więc to chyba tak bardziej jako gadżet. A wg przepisów nie jest tak, że auto które nie ma dziennych fabrycznych to musi mieć też zapalone pozycyjne z tyłu?Tak coś kojarzę...
  Też takie coś mi chodzi po głowie, dołączane dzienne to kicha. Ale z drugiej strony po to jest alternator żeby dał prąd więc to chyba tak bardziej jako gadżet. A wg przepisów nie jest tak, że auto które nie ma dziennych fabrycznych to musi mieć też zapalone pozycyjne z tyłu?Tak coś kojarzę... Gdyby tak na wszystko patrzeć to każdy jeździłby seryjnym autem bo ahh za koła zabiorą, za wydech zabiorą itd..
 Gdyby tak na wszystko patrzeć to każdy jeździłby seryjnym autem bo ahh za koła zabiorą, za wydech zabiorą itd.. 
 

ja elektrykowi płaciłem za podłącenie 20 zł.samemu tylko zamontowłem ten moduł a miejsca na takie dodatki jest sporo za licznikiem.bszosa pisze:chciałem zlecić to jakiemuś elektrykowi, lecz za kwotę 100zł
można ten moduł zamiast na światła długie podłączyć na światła krótkie wtedy nikt w ogóle nie zauwarzy że jest coś zmienione w światłach.murgenzzr pisze:Do pierwszej kontroli albo przegladu i dowodzik zabrany
według instrukcji montażu tego modułu nie podłącza się świateł pozycyjnych z tyłu tak samo jak przy montażu dodatkowych świateł dziennych.matisim pisze:Ja jak to będę zakładał to zrobię pozycje z tyłu
 
 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości