A wiec pomiary zrobione i przyczyny poniekąd tez znalezione. Mozę nie do końca.
A wiec tak pomiar w spoczynku wykazał pomiar 0,53 - 0,54 A (troche sie zdziwilem bo jak rano mierzylem bylo 0,18) wiec przystapilem do badania po kolei kazdego bezpiecznika. Po przeleceniu calej skrzynki wyszlo na to ze w momencie wyciagniecia bezpiecznika od Radia czyli nr 42 pomiar spadl do 0,36 A wyciagnalem ten bezpiecznik i sprawdzalem dalej. Dojechalem reszte do konca i nic. Nadal cos pochlania prad z aku. Przez przypadek zauwazylem ze po zamknieciu drzwi swieci swiatlo w drzwiach (miernik podlaczony szeregowo caly czas do aku) zaczalem je otwierac i zamykac najpierw od kierowcy ale nic to nie dalo, poszedlem do pasazera trzasnalem drzwiami i swiatlo zgaslo a na mierniku pojawil sie pomiar 0,01 - 0,02 czyli prawidlowy odczyt. Zgadzaloby sie ze rano mierzylem bylo 0,18 cos wtedy musial stykac i dzialac (pytanie co?) ze odczyt byl tylko z kradnacego radia. Na ta chwile cos z lewymi drzwiami jest i bierze to prad.
Dodam ze wczesniej jak rozladowywalo aku na pewno swiatla sie nie swiecily przy zamknietych drzwiach w samochodzie bo zwracam na to uwage wiec nie wiem czy samo radio tak doilo aku????? Cos na pewno sie dzieje tez w drzwiach skoro odczyty czasami cos pokazuja mimo ze bezpieczniki wszystkie sprawdzone.
Dodam ze od jakiegos czasu mam problem z centralnym bo nie chce otwierać z pilota tak jakby cos blokowalo rygle. Zamknac juz otwarte recznie drzwi idzie z pilota spokojnie zamknąć. Co to moze byc wedlug bardziej doswiadczonych kolegow w sprawach elektryki????????
Co do Radia to mam nawigacje oryginalna VW zamontowana od nowosci w samochodzie. Wiem ze kiedys cos przerabialem kostke bo zepsulo sie DVD podlaczone do ekranu navi i wstawilem jakies radio no name na usb zeby byl odczyt piosenek i pamietam tez ze zostal wymieniony bezpiecznik na tych kablach bo stary strzlil na tym nowy radiu. Bezpiecznik byl wiekszy napewno od poprzedniego. Tyle pamietam. Radia juz nie ma tylko sa kable w schowku. Mozliwe ze wlansie te kable gdzies sie stykaja i robia jakis pobor. Inna opcja moze byc ten bezpiecznik. Jaki powienien byc tam bezpiecznik. Nie pamietam wartosci jutro sprawdze. Moze zmiana na mniejszy cos pomoze.
Jak bedzie troche czasu to przegladne te kable poukladam jak sie nalezy i za navi tez posprawdzam czy cos nie jest poobcierane.
Jak myslicie z tym bezpiecznikiem ?????? Jaki powienien byc za radiem na kablach?
Prosze o wszelakie pomysly co sprawdzac.
Auto narazie stoi bez jednej klemy do rana i bez bezpiecznika od radia
wole je zalozyc i rano spokojnie odpalic.