Aktualnie w golfie posiadam oryginalne standardowe zegary 1.6:

Z nich chciałbym zostawić prędkościomierz z licznikiem przebiegu, aby zachować oryginalne wartości. (to powinno być wykonalne)
Drugie zegary które posiadam to jakaś wersja amerykańska:


Te miały iść od razu do auta, jednak mają rozlany zegarek i wydaje mi się, że brakuje wtyczki w prędkościomierzu i ucięta jest ścieżka nad obrotomierzem. (Wskazówkę udało mi się złamać dzisiaj) Dlatego z tych zegarów chciałbym wziąć obrotomierz ze wskaźnikami i shift-lighta.
No i 3 są zegary z MFA:


Z tych bym chciał oczywiście MFA, które by pasowało zamiast rozlanego zegarka.
Jednak choć cały czas słyszałem o modułowości zegarów mkII, to mając je przed sobą widać dość spore różnice w rozłożeniu ścieżek, wtyczek i otworów montażowych. Stąd moje pytanie do bardziej doświadczonych kolegów, czy da się coś w tej sprawie stworzyć waszym zdaniem i z jakiej podstawy budy i ścieżek, najlepiej wyjść.