Świece żarowe i co gorsze nie chce odpalić
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- lasochamarek
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: sob lip 13, 2013 17:41
Świece żarowe i co gorsze nie chce odpalić
Adek99, a nie czasami 53? tak mi sie wydaje ze ten przekaźnik steruje pompą.
- lasochamarek
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: sob lip 13, 2013 17:41
Świece żarowe i co gorsze nie chce odpalić
53 czy 109?
z tego co się dowiedziałem to 53 jest przekaźnikiem pompy paliwa
mam u siebie rowniez 109. czy dwa odpawiada za sterowanie pompą?
z tego co się dowiedziałem to 53 jest przekaźnikiem pompy paliwa
mam u siebie rowniez 109. czy dwa odpawiada za sterowanie pompą?
Re: Odp: Świece żarowe i co gorsze nie chce odpalić
Ja u siebie jak miałem podobne objawy to winny był 109. Nawet podczas jazdy zdarzało się że zgasł albo wcale nie chciał zapalić. Może masz rację bo 109 steruje elektrozaworem od pompy.
Wysłane z mojego ST21i za pomocą Tapatalk 2
Wysłane z mojego ST21i za pomocą Tapatalk 2
Świece żarowe i co gorsze nie chce odpalić
Trzeba by na próbe założyć, bo np na necie róźnie piszą że 109 też jest od pompy i 53 również może być.
- lasochamarek
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: sob lip 13, 2013 17:41
Świece żarowe i co gorsze nie chce odpalić
jutro spróbuje jeszcze podmienić 109 i zobaczę czy coś to da.
błąd ze stopem nie ma nic do tego?
błąd ze stopem nie ma nic do tego?
Świece żarowe i co gorsze nie chce odpalić
lasochamarek, bład ze stopem moze być ten czujnik pod pedałem. Raczej nie bedzie na przekaźniku.
Świece żarowe i co gorsze nie chce odpalić
Jeżeli przekaźnik 109 jest padnięty , to nie zapala się świeca żarowa , a w twoim wypadku się zapala . 109 nie jest od pompy paliwa .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- lasochamarek
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: sob lip 13, 2013 17:41
Świece żarowe i co gorsze nie chce odpalić
W moim przypadku (golf 4 tdi ) to ani 53 ani 109 nie są przekaźnikami pompy - jest nim 167 (sprawdzone!).
Z tego co dzisiaj wywynioskowaliśmy to 53 jest od klaksonu.
Z tego co dzisiaj wywynioskowaliśmy to 53 jest od klaksonu.
- lasochamarek
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: sob lip 13, 2013 17:41
Świece żarowe i co gorsze nie chce odpalić
No i chyba problem został rozwiązany.
Myszy poprzegryzały kable w podszybiu prowadzące do ECU.
Podmiana podzespołów nie dawała żadnego skutku
przylutowanie kabli rozwiązało cały problem.
auto odpaliło.
przy awariach trzeba wziąść pod uwagę jeszcze gryzonie.
hehe
dzięki za pomoc.
Myszy poprzegryzały kable w podszybiu prowadzące do ECU.
Podmiana podzespołów nie dawała żadnego skutku
przylutowanie kabli rozwiązało cały problem.
auto odpaliło.
przy awariach trzeba wziąść pod uwagę jeszcze gryzonie.
hehe
dzięki za pomoc.
Świece żarowe i co gorsze nie chce odpalić
Koledzy,
Odświeżam temat. Wczoraj wymieniałem bezpiecznik zapalniczki w VW Golf IV Diesel. Przy okazji postanowiłem przejrzeć pozostałe bezpieczniki. Wszystkie były ok. Wszystko robiłem na wyłączonym silniku. Po południu, nie mogłem odpalić auta. Komunikat jaki się wyświetlił, to Engine Workshop oraz lekko migająca kontrolka świec. Rozrusznik kręci, nawet parę razy udało się i samochód odpalił, jednak po 3 sekundach ponownie zgasł. Skończyło się holowaniem, do tymczasowego miejsca pobytu - przybywam na urlopie poza swoim miastem.
Pytanie, czy wyjmowanie bezpieczników, mogło spowodować powyższy problem? Dziś spróbuję ogarnąć od znajomego VAG-a. Może skasowanie błędów coś pomoże.
Warto także dodać, że ostatnio miałem problem z turbiną. Powyżej 3 tysięcy obrotów, przestawała spełniać swoją funkcję. Dopiero po ponownym odpaleniu, restartowała się. W serwisie wymienili mi "gruszkę" i niby było okej, do czasu wjechania na autostradę, gdzie problem ponownie się pojawił. Co prawda, dużo rzadziej, ale 3 razy musiałem gasić i odpalać silnik, by turbina zaskoczyła. Czy myślicie, że może mieć to związek z powyżej opisanym błędem? W chwili obecnej, potrzebuję odpalić auto i jakoś doczłapać się do Warszawy.
Pozdrawiam!
Odświeżam temat. Wczoraj wymieniałem bezpiecznik zapalniczki w VW Golf IV Diesel. Przy okazji postanowiłem przejrzeć pozostałe bezpieczniki. Wszystkie były ok. Wszystko robiłem na wyłączonym silniku. Po południu, nie mogłem odpalić auta. Komunikat jaki się wyświetlił, to Engine Workshop oraz lekko migająca kontrolka świec. Rozrusznik kręci, nawet parę razy udało się i samochód odpalił, jednak po 3 sekundach ponownie zgasł. Skończyło się holowaniem, do tymczasowego miejsca pobytu - przybywam na urlopie poza swoim miastem.
Pytanie, czy wyjmowanie bezpieczników, mogło spowodować powyższy problem? Dziś spróbuję ogarnąć od znajomego VAG-a. Może skasowanie błędów coś pomoże.
Warto także dodać, że ostatnio miałem problem z turbiną. Powyżej 3 tysięcy obrotów, przestawała spełniać swoją funkcję. Dopiero po ponownym odpaleniu, restartowała się. W serwisie wymienili mi "gruszkę" i niby było okej, do czasu wjechania na autostradę, gdzie problem ponownie się pojawił. Co prawda, dużo rzadziej, ale 3 razy musiałem gasić i odpalać silnik, by turbina zaskoczyła. Czy myślicie, że może mieć to związek z powyżej opisanym błędem? W chwili obecnej, potrzebuję odpalić auto i jakoś doczłapać się do Warszawy.
Pozdrawiam!
Re: Świece żarowe i co gorsze nie chce odpalić
Sprawa zamknięta. Ponownie przejrzałem bezpieczniki - wszystkie odpowiedzialne za sterowanie silnikiem. Jeden, który wydawał mi się zaśniedziały, wymieniłem na nowy. Skasowałem błędy przez VAG-a i wszystko gra. Co prawda, zobaczymy jak zachowywać się będzie turbina w trakcie powrotu autostradą do Warszawy. Najważniejsze, że auto odpaliło i jeździ.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 65 gości