Bora 2000r. Licznik od Tiguana
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bora 2000r. Licznik od Tiguana
Witam
Zastanawia mnie czy do mojej Bory podpasował by licznik od VW Tiguana ??
Interesuje mnie z uwagi na kolorowy FIS.
Czy coś takiego jest możliwe ??
Jeżeli tak to czy coś trzeba było by przerabiać, kodować itp. ??
Nie znam się zbytnio, ale jeżeli to jest wykonalne to mam znajomego co mi to wykona.
Pozdrawiam
Zastanawia mnie czy do mojej Bory podpasował by licznik od VW Tiguana ??
Interesuje mnie z uwagi na kolorowy FIS.
Czy coś takiego jest możliwe ??
Jeżeli tak to czy coś trzeba było by przerabiać, kodować itp. ??
Nie znam się zbytnio, ale jeżeli to jest wykonalne to mam znajomego co mi to wykona.
Pozdrawiam
- hayperekpo
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2719
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
- Lokalizacja: Kraków/GOP
Bora 2000r. Licznik od Tiguana
Niespecjalnie - choćby z tego powodu, że liczniki w nowszych autach mają tylko jedną wtyczkę. Całość wymiany danych wykonana jest po magistrali CAN. Do tego dochodzi jeszcze Bordnetz, itp.saon pisze:Czy coś takiego jest możliwe ??
Teoretycznie można by wykonać konwerter, ale gra nie warta jest świeczki.
Bora 2000r. Licznik od Tiguana
Aha... no szkoda, a wogole jakos wchodzi w gre wrzucenie kolorowego FIS'a do licznika od Bory ??
- hayperekpo
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2719
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
- Lokalizacja: Kraków/GOP
Bora 2000r. Licznik od Tiguana
Zapomnij - mają zupełnie inny układ pinów.saon pisze:no szkoda, a wogole jakos wchodzi w gre wrzucenie kolorowego FIS'a do licznika od Bory ??
Bora 2000r. Licznik od Tiguana
nie ma rzeczy niemożliwych - problemem będzie przerobienie wiązki, nauczenie kluczyków, kodowanie prędkości itp.saon pisze:Czy coś takiego jest możliwe ??
wszystko się da zrobić - kwestia tylko czasu i kasy
nom - wszyscy twierdzili ze licznik z a3/s3 nie zagada w golfie 4 bez can bo brak CAN + inna pinologia a ja jednak kiedyś taki zrobiłem - więc piny wtyczki to żaden problem, problemy to sterownik cangateway który w mk4 jest w liczniku a touranie osobno - więc następny pewnie element do dołożenia ale pewnie i to by dało radę, problemem może być prędkość bo trzeb aby sprawdzić czy czytana jest z prędkościomierz czy abs-uhayperekpo pisze:Zapomnij - mają zupełnie inny układ pinów.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

- MaciekV5
- ...
- Posty: 1152
- Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
- Lokalizacja: GB
- Auto: bmw
- Silnik: CUNA
- Kontakt:
Bora 2000r. Licznik od Tiguana
A co z najbardziej błachym problemem, czyli jak wpasować licznik w deskę?
Bo moim zdaniem nie wejdzie na bank.

- hayperekpo
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2719
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
- Lokalizacja: Kraków/GOP
Bora 2000r. Licznik od Tiguana
Pisząc o układzie pinów miałem na myśli sam wyświetlacz FISgrg474 pisze:nom - wszyscy twierdzili ze licznik z a3/s3 nie zagada w golfie 4 bez can bo brak CAN + inna pinologia a ja jednak kiedyś taki zrobiłem - więc piny wtyczki to żaden problem, problemy to sterownik cangateway który w mk4 jest w liczniku a touranie osobno - więc następny pewnie element do dołożenia ale pewnie i to by dało radę, problemem może być prędkość bo trzeb aby sprawdzić czy czytana jest z prędkościomierz czy abs-u

saon pisze:a wogole jakos wchodzi w gre wrzucenie kolorowego FIS'a do licznika od Bory ??
Afaik jest jeszcze kwestia Immo4 i przerzucenia całej wymiany danych (w tym prędkości samochodu) na CAN. Poza tym to wrzucanie licznika z a3/s3 do golfa IV to trochę inna liga niż przeszczepianie licznika z Golfa 5 do 4 (bo Touran posiada elektrykę jak w mk5).grg474 pisze:nom - wszyscy twierdzili ze licznik z a3/s3 nie zagada w golfie 4 bez can bo brak CAN + inna pinologia a ja jednak kiedyś taki zrobiłem - więc piny wtyczki to żaden problem,
Bora 2000r. Licznik od Tiguana
pokaż mi w PL kto jeszcze to zrobił - licznik s3 2001 do golfa 1998. Wg ASO i fachowców od liczników i sterowników silników jest to niewykonalne (wiem - bo po wielu rozmowach prosili o sygnał jeśli się uda uruchomić, co też uczyniłem)hayperekpo pisze:Poza tym to wrzucanie licznika z a3/s3 do golfa IV to trochę inna liga
najważniejsze, że nie ma ochrony komponentów więc nie jest problem - jak już napisałem - kwestia kasy i czasu. Czy jest sens? wg mnie nie, ale nie takie rzeczy były montowane bo ktoś coś chciał mieć lub udowodnić że się dahayperekpo pisze:przeszczepianie licznika z Golfa 5 do 4
a kto ci broni montować inne komponenty z golfa 5? Prędkość idzie po can z ABS tak jak w sharanie 2004 (przy zmianie licznika w np w Sharanie musisz zmienić jedną wartość w epromie licznik jeśli masz starsze auto a nowszy licznik)hayperekpo pisze:i przerzucenia całej wymiany danych (w tym prędkości samochodu) na CAN.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości