Witam specjalistow. Mam ogrooooomny problem z moja Bora... W sobote mam jechac do PL ale Auto odmowilo posluszenstwa. Bardzo prosze o Wasza pomoc!!! Szukalem o tym duzo ale nie znalazlem info jak to zrobic krok po kroku. Do głupich nie naleze ale z tym sobie poradzic nie potrafie. Do rzeczy. Po uruchomieniu silnika zapalilem Xenony (hidy) i auto zgaslo. Na wyswietlaczu jest "def" i nic nie da sie zrobic. Auto tez nie odpala. tzn odpala ale na sekunde i gaśnie. Czytalem i z tego co sie dowiedialem to musze wgrac nowy wsad do licznika, zczytac z niego pin i zaprogramowac kluczyk. Kupilem nawet kabel VAG K+CAN Commander Full 1.4. Problem w tym ze nie mam pojecia jak to zrobic. Moge go nawet wylaczyc jak sie da byle by tylko auto odpalilo. Pomozcie prosze!!!! Dla dobrej duszy przywioze najwieksza wodke jaka tylko kupie. naprawde zalezy mi na tym wyjezdzie ale czasu coraz mniej....
Aha licznik 1J0 920 921A.
Jeszcze jedno... Fachowcy w uk nie potrafia tego ogarnac dlatego moge liczyc tylko na siebie a w zasadzie na Was... W serwisie VW nowe zegary 800F + kodowanie kluczykow 150F..
Xenon a Immo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Xenon a Immo baaaaaaardzo pilne.
czyli jakieś poszło przepiecieLaska_VSV pisze:Po uruchomieniu silnika zapalilem Xenony (hidy) i auto zgaslo.
wygląda że wynikiem przepiecia jest wysypanie się epromu licznikaLaska_VSV pisze:Na wyswietlaczu jest "def" i nic nie da sie zrobic.
odczytać eprom licznika (zapisać na laptopie), odczytać pin i spróbować czy da radę ponownie nauczyć kluczykiLaska_VSV pisze:Kupilem nawet kabel VAG K+CAN Commander Full 1.4.
link - po ściagnięciu strona 16
jeśli odczytasz eprom i bedzie wysypany czyli smieszne rzeczy wyjdą zamiast kodu pin to odezwij się na pw z adresem mail + jakiej firmy masz licznik
w Leicester masz forumowicza rakczek który bezproblemowo by to ogarnął tylko ze ta odległośćLaska_VSV pisze:Jeszcze jedno... Fachowcy w uk nie potrafia tego ogarnac dlatego moge liczyc tylko na siebie a w zasadzie na Was..
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Xenon a Immo baaaaaaardzo pilne.
Po prostu te ksenony spowodowały takie zakłócenie , że immo zwariowało ,od razu z nimi do kosza . To jest normalne jeśli chodzi o takie ksenony , wiele razy spotkałem się że silnik benzynowy i diesla gasł jak się włączyło ksenony . W Twoim przypadku immo padło .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości