Witam. Na wakacje postanowilem pojechac do kolobrzeggu 700km, podroż golfina ok, oprócz drogi powrotnej, a dokladniej koncowe 60km do domu. Zaczela swiecic kontrolka akumulatora. Gdy jechalem na wysokich obrotach to przestawala swieci a jak stalem na skrzyzowaniu to raz swiecila a żadko nie swiecila. Jak da sie go na wieksze obroty jak sie da na wieksze obroty wzrasta minimalnie.
Mój alternator wyglada tak samo jak na tym zdj:
Tylko ze na regulatorze nie ma żadnych danych
![los2 :los2:](./images/smilies/los2.gif)
Wiec zamierzam w tygodniu wyciagnac ten regulator i sprawdzic szczotki w jakim sa stanie, jak będa za krótkie to kupic i sprobowac czy moze to cos da. Regulator powinien miec jakies parametry, a szczotki nie maja, dobrze mysle? I jeszcze jedno pytanie. Regulator wyciaga sie poprzez odkrecenie dwóch śrobek tylko? Czytalem tez ze czasami zeby zmienic szczotki trzeba wiercic w szczotkotrzymaczach zeby przewody przeciagnac. Prawda? Prosze o porady w tej oto sytuacji
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Proszę o nie usówanie tematu. Poniewaz będe opisywal co robilem i moze sie komus przyda
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)