Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
artur_n
VAG Biłgoraj
VAG Biłgoraj
Posty: 343
Rejestracja: pt wrz 14, 2012 11:57
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: artur_n » wt sie 20, 2013 16:05

No i tak to właśnie ma działać. Gratulacje.


Bez dymu nie ma ognia... TDI

Awatar użytkownika
steniu4
Forum Master
Forum Master
Posty: 1291
Rejestracja: czw lis 13, 2008 23:08
Lokalizacja: posen-grunwald

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: steniu4 » czw sie 22, 2013 23:55

Lukaszxxx, piękna robota!!! Mi widzisz się nie udało... Golfa zdążyłem sprzedać, borę zdążyłem sprzedać, a graty wszystkie leżą...
Chyba pomodzę w żonowym golfie tylko muszę ją ściemnić żeby nie wiedziała "że znów coś grzebię" :helm:


'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)

Lukaszxxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lis 05, 2012 17:24

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Lukaszxxx » pt sie 23, 2013 23:20

Ja modze właśnie w szwagra borze, wszystko ładnie zaczyna pracować, bede miał takie zawiasy na handel za jakiś czas, robie też do A4 b6/b7, golfik jest mojej narzeczonej, ze zrobiłem juz wiele takich zawiasów jej tez postanowiłem zrobic, założyłęm sprężynki od wiatrówki, oczywiście w srodek dystans bo sprezyna ma wymiar wewnetrzny 12mm a siłownik 8mm, wiec zeby nie latała luźno założyłem dystans o wymiarach wewnątrz 8/12mm o długości 3 cm u dołu i 3 cm u góry sprężynki, podkładka wewnatrz 9mm, mały gumowy oring (żeby sprężynka nie latała w ta i spowrotem, tylko siedzi sobie w jednym miejscu) i na to wszystko termokurczka 20mm(zaciśnieta tylko u góry bo dołem zasówa sie na siłownik), siłownik po złożeniu ma luzu na sprezynke 60mm, wiec założyłem sprezynke o długości 90mm, ma trzy cm wypchniecia, jeden siłownik był juz kiepski wiec wymieniłem na nowy i z efektu jestem zadowolony.



szczyku

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: szczyku » sob sie 24, 2013 09:43

ja dzisiaj atakuje, najwięcej problemu dla mnie będzie dociągnięcie kabelka do klapy.... bo te wszystkie plastiki po drodze :grrr: zamiast sprężynek będę polował na mocniejsze siłowniki, fabia czy pastuch :bigok:



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Skrzak » sob sie 24, 2013 13:01

szczyku pisze:najwięcej problemu dla mnie będzie dociągnięcie kabelka do klapy.... bo te wszystkie plastiki po drodze
Czyli jednak... to o co próbowałem się dopytać czyli:
Żeby trzeci przycisk pilota otwierał zamek w klapie mk4 variant to do jakiego pinu w kostkach komfortu podpiąć siłownik? Zaznaczam, że siłownik działa oraz przycisk pilota działa (mrugnięcie kierunków). Oraz czego szukać ewentulnie vagiem w ustawieniach komfortu?



szczyku

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: szczyku » sob sie 24, 2013 15:21

Lukaszxxx pisze:pin 30 - prowadzimy kabelek do bagażnika i podłączamy do dołożonego siłownika, który działa nam jak otwarcie klamki, (spokojnie wystarczy siłownik o mocy 4kg.) mase możemy podciągnąc od silnika wycieraczki.
tu masz odpowiedź :bigok: strona wcześniej
no i na planach się zakończyło, po wymianie dwóch zamków i wsadzeniu rury chłodzącej skrzynie odechciało mi się :jezor:
w następny weekend atakuje, może w tygodniu :helm:



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Skrzak » sob sie 24, 2013 16:08

Racja nie doczytałem. Dobra to teraz może trochę lamerskie pytanie bo w sumie może nie muszę ciągnąć kabla przez całą budę. Czy we Variancie mk4 siłownik klapy jest wogóle połączony z komfortem? Bo jak jest to może wystarczyłoby tylko zmostkować pin 30 z pinem, który jest połączony z siłownikiem? A może jest jakiś inny przewód pociągnięty do klapy, który możnaby wykorzystać np oświetlenie tablicy albo jeszcze coś innego? Nic innego teraz mi nie przychodzi do głowy ale pewnie coś by się znalazło.



szczyku

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: szczyku » sob sie 24, 2013 18:18

Siłowniki klapy nie są z niczym połączone, są to zwykłe siłowniki (chyba) gazowe, a co do przewodu to także o tym myślałem aby wykorzystać jakiś wolny, ale wątpię aby coś się znalazło. Teraz mi się przypomniało że mam wolny przewód jak ciągnąłem kabelki do PDC, przewód odpowiedzialny za wyłączenie PDC jak się podłączy coś do haka :bigok:



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Skrzak » sob sie 24, 2013 18:38

Siłownik w klapie jest elektryczny. Wiem bo go wymieniałem. Klamka dociska mikrostyk, który jest podłączony do... nie wiem czy tylko do siłownika czy to idzie przez komfort. U mnie dodatkowo ori przewód z 12v jest gdzieś przerwany i zamiast tego mam pociągnięty prąd z lampki budy.



Lukaszxxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lis 05, 2012 17:24

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Lukaszxxx » czw wrz 05, 2013 23:09

tu mam Panowie klapa w borze, z moimi dorobionymi zawiasami:
" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
steniu4
Forum Master
Forum Master
Posty: 1291
Rejestracja: czw lis 13, 2008 23:08
Lokalizacja: posen-grunwald

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: steniu4 » sob wrz 07, 2013 12:03

Piękna robota!!! Gangsterskie otwieranie kufra :satan: Jak duży fiat w tej ciekawszej wersji :hmm:


'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)

Awatar użytkownika
VWaldini81
LDZ
LDZ
Posty: 308
Rejestracja: śr lis 24, 2010 16:20
Lokalizacja: ŁDZ

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: VWaldini81 » ndz wrz 08, 2013 20:35

Elegancko :okej:
Lukaszxxx pisze:
A nie uważasz, że trochę szybko się otwiera bagażnik po sygnale?
Może ktoś nie zdążyć odskoczyć i przez przypadek dostać nią?


Obrazek

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: grg474 » ndz wrz 08, 2013 21:41

VWaldini81 pisze:A nie uważasz, że trochę szybko się otwiera bagażnik po sygnale?
przecież on się otwiera tylko przyciskiem od klapy - czyli wtedy kiedy on chce


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Lukaszxxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lis 05, 2012 17:24

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Lukaszxxx » pn wrz 09, 2013 19:40

Waldek, przy okazji bajeru może służyć jako polowanie na teściowa :rotfl:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 79 gości