kotrolka EPC i ESP, błędy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kotrolka EPC i ESP, błędy
Witam, w swoim golfie wymieniałem pierścienie tłokowe po złożeniu wszystko ok później zaczęły sie cuda z EGR lecz po odłączeniu wszystko ustało. Przy próbie skasowania błędów dwa się kasują lecz powracają, (jeden żeby wykonać adaptację przepustnicy a drugi kurde zapomniałem zapisać ale napisane było: 1-czujnik przepustnicy-złe działanie ) czy te błędy wskazują na uszkodzoną przepustnicę? adaptacji przepustnicy nie mogę wykonać ponieważ są błędy więc jednym słowem kapota. Samochód ma obroty po odpaleniu ok 1200 i jak gazu dam to wzrastają do 1400 i spadają do 900 i tak w koło.. macie jakieś pomysły panowie? Dzięki z góry za pomoc
kotrolka EPC i ESP, błędy
hmm sprawdź czy jak montowałeś kolektor ssący to nie wypadła któraś z gumek - uszczelek - bo wygląda to na lewe powietrzeGustlik25 pisze:amochód ma obroty po odpaleniu ok 1200 i jak gazu dam to wzrastają do 1400 i spadają do 900 i tak w koło.. macie jakieś pomysły panowie?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

Re: kotrolka EPC i ESP, błędy
Nikt nie jest w stanie pomóc? Map Sensor wymieniony oraz przepustnica i pupa. Dolot jeszcze raz uszczelniłem w razie czego. Po odpaleniu dodaje gazu a golf się zachowuje jakby był w stanie uruchomionego ESP czyli nie da się zwiekszyc obrotów na więcej niż 1300, i cały czas te błędy o Adaptacji przepustnicy oraz : błąd czujnik 1 silniczka pozycji przepustnicy zła wartość. Już nie mam głowy, ręce opadają Proszę o pomoc...
kotrolka EPC i ESP, błędy
Gustlik25, odepnij wtyczkę od czujnika ciśnienia na pompie wspomagania i daj znać czy pomogło
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

Re: kotrolka EPC i ESP, błędy
niestety nie ma u mnie czujnika przy pompie.. Jak nic nie zdzialam dzisiaj to jutro jade zaprowadzić do mechanika..
kotrolka EPC i ESP, błędy
U mnie EPC zapalało się i silnik wchodził w tryb awaryjny (mas 1300 obr/min) tylko przy "uszkodzonym" czujniku podcisnienia w kolektorze ssącym. Piszesz, że wymieniłeś Map sensor tylko pytanie na jaki? Na ori czy jakis zamiennik? Sprawdzałes ciągłośc przewodów pomiędzy tym czujnikiem a sterownikiem silnika? Czasami tez warto sprawdzic taki wężyk z podciśnieniem co idzie z kolektora do zaworu cisnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Re: kotrolka EPC i ESP, błędy
Zamieniony na oryginał z jeżdżącego auta. Wszystkie te rzeczy sprawdzałem co piszesz, dzisiaj rano zaprowadziłem do mechanika a bardziej elektronika zobaczymy co stwierdzi. Mówi że może to być potencjometr, czyli pedał gazu..
kotrolka EPC i ESP, błędy
Jakby to był potencjometr w pedale gazu to byłby inny kod błedu. Ale niech sprawdzi czy jest zmiana w poszczególnych okienkach w sterowniku silnika. To że silnik nie reaguje na gaz to przyczyna jest gdzie indziej - auto jest w trybie awaryjnym.
Re: kotrolka EPC i ESP, błędy
Gość się zna na rzeczy bo robiłem u niego już kilka samochodów, wczoraj zaprowadziłem powiedział że zadzwoni jak coś
jeszcze jedno pytanie panowie nie na temat, mam okazje kupić kpl gwint pochodzący z Leona II z 2006r. podejdzie on do golfa? choćby same sprężyny?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości