1.6 SR AKL sterownik silnika

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzyzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1270
Rejestracja: sob maja 10, 2008 18:02
Lokalizacja: MALBORK
Kontakt:

1.6 SR AKL sterownik silnika

Post autor: krzyzak » ndz lip 14, 2013 11:20

Witam.Potrzebuje pomocy od posiadaczy aut z tym silnikiem lub osób ktore wiedza jaki moze byc numer przepustnicy w aucie ktore ma taki sterownik 06A 906 019 CA. Auto napewno jest od 99 roku w zwyz bo ten sterownik ma juz CAN i auto z tempomatem. Jesli ktos wie lub moze sie dowiedziac w jakis sposób to prosze. Z góry dzieki :bigok:


Obrazek
Obrazek

:gora:-------------------krzyzako-wóz----------------------- :gora:


Awatar użytkownika
krzyzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1270
Rejestracja: sob maja 10, 2008 18:02
Lokalizacja: MALBORK
Kontakt:

1.6 SR AKL sterownik silnika

Post autor: krzyzak » ndz lip 14, 2013 18:14

o jeny nie wiem. U mnie w aucie teraz mam chyba elektroniczny, i kombinowałęm ze zmiana sterownika zeby miec CAN i po zmianie zaczeły mi obroty falowac wiec kolega greg mowił ze mogła byc inna przepustnica w tym aucie co był własnie ten sterownik 06A 906 019 CA i dlatego moja przepustnica z nim dobrze nie wspołpracuje i dlatego chcemy sie dowiedziec czy to prawda. Ja mam teraz przepustnice o numerze 06A 133 066


Obrazek
Obrazek

:gora:-------------------krzyzako-wóz----------------------- :gora:

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

1.6 SR AKL sterownik silnika

Post autor: grg474 » ndz lip 14, 2013 19:25

agrala pisze:Tempomat elektroniczny czy na podcisnienia?
w tym modelu elektroniczny


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
krzyzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1270
Rejestracja: sob maja 10, 2008 18:02
Lokalizacja: MALBORK
Kontakt:

1.6 SR AKL sterownik silnika

Post autor: krzyzak » ndz lip 14, 2013 22:33

grg474 pisze:w tym modelu elektroniczny
podziekował mistrzu :bigok:


Obrazek
Obrazek

:gora:-------------------krzyzako-wóz----------------------- :gora:

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

1.6 SR AKL sterownik silnika

Post autor: agrala » pn lip 15, 2013 08:07

U mnie w AKL ale nie wiem czy jest CAN jest przepustanica 06A133064J



Awatar użytkownika
krzyzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1270
Rejestracja: sob maja 10, 2008 18:02
Lokalizacja: MALBORK
Kontakt:

1.6 SR AKL sterownik silnika

Post autor: krzyzak » pn lip 15, 2013 15:54

agrala pisze: 06A133064J
jak sie nie myle to jest bez tempomatu ta przepustnica :bajer:


Obrazek
Obrazek

:gora:-------------------krzyzako-wóz----------------------- :gora:


Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

1.6 SR AKL sterownik silnika

Post autor: grg474 » wt lip 16, 2013 21:24

podsumowując przepustnica w wersji z CAN i bez CAN w teorii ma ten sam numer, takie same czujniki - różnica tylko w sterowniku silnika - skoro tak - to czemu mu falują obroty?


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
krzyzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1270
Rejestracja: sob maja 10, 2008 18:02
Lokalizacja: MALBORK
Kontakt:

1.6 SR AKL sterownik silnika

Post autor: krzyzak » wt lip 16, 2013 22:06

grg474 pisze: skoro tak - to czemu mu falują obroty?
no własnie czemu faluja :( a moze sterownik walniety hmmm


Obrazek
Obrazek

:gora:-------------------krzyzako-wóz----------------------- :gora:

Awatar użytkownika
krzyzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1270
Rejestracja: sob maja 10, 2008 18:02
Lokalizacja: MALBORK
Kontakt:

1.6 SR AKL sterownik silnika

Post autor: krzyzak » ndz lip 28, 2013 10:45

No i mamy winowajce falujacych obrotów. Okazał sie nim walniety czujnik na pompie wspomagania układu kierowniczego. Jak go odłaczyłem to obroty sie ustabilizowały i własnie o to chodziło. Czyli udało sie :bigok:


Obrazek
Obrazek

:gora:-------------------krzyzako-wóz----------------------- :gora:

Awatar użytkownika
rezystor22
VWieśniak
VWieśniak
Posty: 68
Rejestracja: ndz cze 27, 2010 18:20
Lokalizacja: Kalish
Kontakt:

1.6 SR AKL sterownik silnika

Post autor: rezystor22 » wt lip 30, 2013 14:21

Dokładnie, ja już 3 rok jeżdżę z odłączonym i żadnego falowania nie ma.


Pająk - najlepszy przyjaciel elektronika.

Awatar użytkownika
krzyzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1270
Rejestracja: sob maja 10, 2008 18:02
Lokalizacja: MALBORK
Kontakt:

1.6 SR AKL sterownik silnika

Post autor: krzyzak » czw sie 01, 2013 21:13

czujnik wymieniony :) ori uzywka i jak narzzie smiga auto bez falowań :bigok:


Obrazek
Obrazek

:gora:-------------------krzyzako-wóz----------------------- :gora:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 89 gości