kotrolka EPC i ESP, błędy

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gustlik25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lis 29, 2012 14:11

kotrolka EPC i ESP, błędy

Post autor: Gustlik25 » sob lip 27, 2013 07:59

Witam, w swoim golfie wymieniałem pierścienie tłokowe po złożeniu wszystko ok później zaczęły sie cuda z EGR lecz po odłączeniu wszystko ustało. Przy próbie skasowania błędów dwa się kasują lecz powracają, (jeden żeby wykonać adaptację przepustnicy a drugi kurde zapomniałem zapisać ale napisane było: 1-czujnik przepustnicy-złe działanie ) czy te błędy wskazują na uszkodzoną przepustnicę? adaptacji przepustnicy nie mogę wykonać ponieważ są błędy więc jednym słowem kapota. Samochód ma obroty po odpaleniu ok 1200 i jak gazu dam to wzrastają do 1400 i spadają do 900 i tak w koło.. macie jakieś pomysły panowie? Dzięki z góry za pomoc



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5955
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

kotrolka EPC i ESP, błędy

Post autor: grg474 » sob lip 27, 2013 13:50

Gustlik25 pisze:amochód ma obroty po odpaleniu ok 1200 i jak gazu dam to wzrastają do 1400 i spadają do 900 i tak w koło.. macie jakieś pomysły panowie?
hmm sprawdź czy jak montowałeś kolektor ssący to nie wypadła któraś z gumek - uszczelek - bo wygląda to na lewe powietrze


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Gustlik25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lis 29, 2012 14:11

Re: kotrolka EPC i ESP, błędy

Post autor: Gustlik25 » pn lip 29, 2013 18:36

Nikt nie jest w stanie pomóc? Map Sensor wymieniony oraz przepustnica i pupa. Dolot jeszcze raz uszczelniłem w razie czego. Po odpaleniu dodaje gazu a golf się zachowuje jakby był w stanie uruchomionego ESP czyli nie da się zwiekszyc obrotów na więcej niż 1300, i cały czas te błędy o Adaptacji przepustnicy oraz : błąd czujnik 1 silniczka pozycji przepustnicy zła wartość. Już nie mam głowy, ręce opadają Proszę o pomoc...



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5955
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

kotrolka EPC i ESP, błędy

Post autor: grg474 » wt lip 30, 2013 08:19

Gustlik25, odepnij wtyczkę od czujnika ciśnienia na pompie wspomagania i daj znać czy pomogło


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Gustlik25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lis 29, 2012 14:11

Re: kotrolka EPC i ESP, błędy

Post autor: Gustlik25 » wt lip 30, 2013 08:31

niestety nie ma u mnie czujnika przy pompie.. Jak nic nie zdzialam dzisiaj to jutro jade zaprowadzić do mechanika..



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8919
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

kotrolka EPC i ESP, błędy

Post autor: marcin7x5 » śr lip 31, 2013 13:13

U mnie EPC zapalało się i silnik wchodził w tryb awaryjny (mas 1300 obr/min) tylko przy "uszkodzonym" czujniku podcisnienia w kolektorze ssącym. Piszesz, że wymieniłeś Map sensor tylko pytanie na jaki? Na ori czy jakis zamiennik? Sprawdzałes ciągłośc przewodów pomiędzy tym czujnikiem a sterownikiem silnika? Czasami tez warto sprawdzic taki wężyk z podciśnieniem co idzie z kolektora do zaworu cisnienia paliwa na listwie wtryskowej.



Gustlik25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lis 29, 2012 14:11

Re: kotrolka EPC i ESP, błędy

Post autor: Gustlik25 » śr lip 31, 2013 16:41

Zamieniony na oryginał z jeżdżącego auta. Wszystkie te rzeczy sprawdzałem co piszesz, dzisiaj rano zaprowadziłem do mechanika a bardziej elektronika zobaczymy co stwierdzi. Mówi że może to być potencjometr, czyli pedał gazu..



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8919
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

kotrolka EPC i ESP, błędy

Post autor: marcin7x5 » czw sie 01, 2013 10:26

Jakby to był potencjometr w pedale gazu to byłby inny kod błedu. Ale niech sprawdzi czy jest zmiana w poszczególnych okienkach w sterowniku silnika. To że silnik nie reaguje na gaz to przyczyna jest gdzie indziej - auto jest w trybie awaryjnym.



Gustlik25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lis 29, 2012 14:11

Re: kotrolka EPC i ESP, błędy

Post autor: Gustlik25 » czw sie 01, 2013 15:05

Gość się zna na rzeczy bo robiłem u niego już kilka samochodów, wczoraj zaprowadziłem powiedział że zadzwoni jak coś ;-) jeszcze jedno pytanie panowie nie na temat, mam okazje kupić kpl gwint pochodzący z Leona II z 2006r. podejdzie on do golfa? choćby same sprężyny?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości