zerowanie licznika przebiegu dziennego mk IV

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

j a r e k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob lip 18, 2009 23:39
Lokalizacja: Końskie

zerowanie licznika przebiegu dziennego mk IV

Post autor: j a r e k » pt lip 12, 2013 13:47

Koledzy podpowiedzcie co może być przyczyba braku możliwości zerowania licznika przebiegu dziennego w golfie mk IV



Awatar użytkownika
Jarek_NS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1886
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 19:48
Lokalizacja: Nowy Sącz

zerowanie licznika przebiegu dziennego mk IV

Post autor: Jarek_NS » pt lip 12, 2013 14:28

Urwany bolec od kasowania. Problem dość częsty w MKIV


Moje MK4 AXR+ Pakiet V6 MFD+FULL FIS EVOLO STP viewtopic.php?f=89&t=483752
Obrazek

gadom7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lip 08, 2013 14:00

Re: zerowanie licznika przebiegu dziennego mk IV

Post autor: gadom7 » pt lip 12, 2013 19:37

Jarek_NS pisze:Urwany bolec od kasowania. Problem dość częsty w MKIV

Da się z tym coś zrobić czy lepiej nowy bolec montować?



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

zerowanie licznika przebiegu dziennego mk IV

Post autor: Fafik258 » pt lip 12, 2013 19:38

Chyba po 2000 km sam się kasuje :hmm:



Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

zerowanie licznika przebiegu dziennego mk IV

Post autor: Robson91 » pt lip 12, 2013 20:10

gdzieś tu na forum był temat naprawy tego gdzie była fotorelacja jak rozebrać licznik i naprawić ten bolec :cool:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

gadom7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lip 08, 2013 14:00

Re: zerowanie licznika przebiegu dziennego mk IV

Post autor: gadom7 » sob lip 13, 2013 13:21

Robson91 pisze:gdzieś tu na forum był temat naprawy tego gdzie była fotorelacja jak rozebrać licznik i naprawić ten bolec :cool:
A może masz gdzieś linka? Wyszukiwarka za bardzo nie pomogła w poszukiwaniach:/



Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

zerowanie licznika przebiegu dziennego mk IV

Post autor: Robson91 » ndz lip 14, 2013 01:00

gadom7, ' no właśnie nie mam bo też ostatnio szukałem bo u mnie jest to samo :banghead: coś za dużo siły ludzie mają że urywaja te bolce :D sprawny bolec (bez skojarzeń :D) przydaje się nie tylko do przebiegu ale też do kasowania inspekcji a jeździć co 15tys żeby podpieli pod vaga trochę średnio opłacalne chyba że po znajomości albo mieć własny kabelek ;)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

gadom7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lip 08, 2013 14:00

zerowanie licznika przebiegu dziennego mk IV

Post autor: gadom7 » ndz lip 14, 2013 11:04

inspekcja inspekcją, ale mi bardzo się przydaje kasowanie licznika kilometrów. Dość często tego używam:/ Zostaje i tak rozebranie zegarów i sprawdzenie co tam nie styka czy co jest połamane



Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

zerowanie licznika przebiegu dziennego mk IV

Post autor: Robson91 » ndz lip 14, 2013 19:55

jest ulamany kawałek plastiku przy licznikt przez który naciska bolec i zeruje,trzeba ten kawałek znaleść w liczniku i przykleic bezpośrednio do bolca


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
MD2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pt wrz 04, 2009 19:34
Lokalizacja: śląskie

zerowanie licznika przebiegu dziennego mk IV

Post autor: MD2 » ndz lip 21, 2013 18:10

ułamała sie plastykowa "dźwigienka" za pośrednictwem której naciskany jest mikrostyk kasowana przebiegu kilometrów.
Trzeba wymontować zegary:
1 - opuszczamy kierownice w dół
2 - demontujemy osłonke plastykową ktora jest nad kierownicą (ta ze skórą). Uwaga !! zaczepy mocno trzymaja trzeba od środka podważyć srubokrętem (bynajmniej u mnie tak było)
3 - pod osłoną są dwie śrubki na torxa ktore trzymają zegary
4 - wyciagamy zegary następnie odpinamy dwa wtyki
5 - odkręcamy tylną pokrywe zegarów - cztery śrubki torx
6 - kleimy kropelką nieszczesną plastykową dzwigienke lub kombinujemy we własnym zakresie z jakimś patentem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości