radio a stacyjka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
radio a stacyjka
Witam. Szukałem tu odpowidzi na mój problem ale nie mogłem znaleźć. Otóż radio w swoim golfie mialem podpiete na stałe tzn. z ominieciem stacyjki i szczerze nie berdzo mi sie to rozwiązanie podoba, więc podpiąłem zasilanie radia pod stacyjke a pamięć dałem przez skrzynke bezpieczników stałą i tu pojawia sie problem.. radio powinno grać po wsadzeniu kluczyka i niby gra ale trzeba tym kluczykiem pomieszać włożyć dość mocno zeby radio zaskoczyło(obstawiam ze cos sie wytarło) a jak radio juz zaskoczy to po najmniejszym dostknieciu kluczyka gaśnie.....;( ktoś miał podobny problem ze stacyjką?? od razu mowię ze nie jestem jakimś mistrzem elektryki ale cos tam kumam. Czytałem podobne tematy ale wszedzie mowi sie o kostce stacyjki a moim zdaniem to tak jakby bębenek mial problem a nie kostka. Da sie coś z tym zrobić?
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
radio a stacyjka
Jeśli bębenek robi problemy to "naprawiać" tam nie ma co tylko wymienić.
Ale można inaczej: jak rozumiem, zasilanie dał Kolega z brązowo-czerwonego, cienkiego. To już błąd, bo to przewód do fabrycznych odbiorników i tych dedykowanych do VW, w których ten przewód jest STEROWANIEM i płynie minimalny prąd. Prądu zasilania ten przewód i kostka stacyjki nie wytrzymują.
Więc w zamian podłączyć się warto do przewodu czarnego przy kostce, to linia zapłonu, tzw. "15" - grubsza i radio jeszcze wytrzyma. A zmiana w pracy będzie tylko ta, że włączało się i gasło będzie z zapłonem, z kontrolkami na zegarach.
Ale można inaczej: jak rozumiem, zasilanie dał Kolega z brązowo-czerwonego, cienkiego. To już błąd, bo to przewód do fabrycznych odbiorników i tych dedykowanych do VW, w których ten przewód jest STEROWANIEM i płynie minimalny prąd. Prądu zasilania ten przewód i kostka stacyjki nie wytrzymują.
Więc w zamian podłączyć się warto do przewodu czarnego przy kostce, to linia zapłonu, tzw. "15" - grubsza i radio jeszcze wytrzyma. A zmiana w pracy będzie tylko ta, że włączało się i gasło będzie z zapłonem, z kontrolkami na zegarach.
radio a stacyjka
tak zasilanie dałem z brązowo-czerwonego. na radiu jest to oznaczone ignition wiec chyba dobrze. Bębenek ma taki delikatny luz w obudownie ledwo wyczuwalny. Nie dam se ręki uciąć że to jego wina takie sprawia wrazenie skoro jak nim troche "pomerdam" to radio odpala. Chciałem znać wasze opinie i czy da sie to jakoś zregenerować czy coś. A co do Twojej propozycji to jednak wolał bym mieć radio bez zapłonu.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
radio a stacyjka
A czy radio Kolegi nie oferuje opcji pracy także i bez zapłonu, jak wspomniane fabryczne?bugimen91 pisze:wolałbym mieć radio bez zapłonu
radio a stacyjka
kolego przyślę ci wieczorem na priv schemat z orginalnego podłączenia radyjka. Mi tam tak działa bez zarzutu i nie mam oryginalu
radio a stacyjka
tak właśnie podłączyłem ale coś nie łaczy w stacyjce.... wie ktoś może jak wyjąć bębenek stacyjki??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości