Zwarcie instalacji

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maaniek9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt paź 16, 2012 11:07

Zwarcie instalacji

Post autor: maaniek9 » czw maja 30, 2013 18:11

Witam. Podczas jazdy w pewnym momencie zgasł silnik i nie można było go od tej pory uruchomić. Sprawdziłem błędy VAGiem. Wyświetliła mi się taka oto lista:
17477 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Ground
16576 - Fuel Pressure Sensor (G247): Short to Ground
18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal
17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

Wnioskuję z tego, że gdzieś jest zwarcie w instalacji. Teraz pytanie: Gdzie lecą wiązki wszystkich powyższych elementów lub gdzie się spotykają? Czekam również na inne sugestie. Mój golf ma silnik 1.6 FSI z elektronicznym pedałem gazu (EPC).
Pozdrawiam, maaniek9.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Zwarcie instalacji

Post autor: -=ren=- » pt maja 31, 2013 10:00

ja bym to zrobił tak: od każdego elementu który wyświetlił Ci błąd odpiął wtyczkę i po kablu prześledził jego drogę... wiem że to genialny plan :) Najpierw weź pomierz zasilania i masy na wtyczkach tych elementów potem linie sygnałów z czujników/aparatów do ecu (będzie potrzebny pinout sterownika) a dopiero potem brał bym się za szukanie "po kablach" problemu. Zacznij od kabla od sondy...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
maaniek9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt paź 16, 2012 11:07

Zwarcie instalacji

Post autor: maaniek9 » śr cze 05, 2013 00:26

Ten pinout sterownika skąd wziąć mogę?
Numer katalogowy ECU: 036 906 013 D



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Zwarcie instalacji

Post autor: -=ren=- » śr cze 05, 2013 08:00

proponuję ze schematu elektrycznego instalacji twojego wozu, przy okazji zobaczysz jak wyglądają te połączenia fizycznie. Ewentualnie wspomóż się jakimś oprogramowaniem typu autodata, e-tech workshop albo jakimś innym serwisowym.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Zwarcie instalacji

Post autor: marcin7x5 » śr cze 05, 2013 10:51

Zacznij od błędu związanego z G28 - czujnikiem położenia wału. Bez sygnału z tego czujnika nie uruchomisz silnika.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Zwarcie instalacji

Post autor: marcin7x5 » śr cze 05, 2013 11:10

Zacznij od błędu związanego z G28 - czujnikiem położenia wału. Bez sygnału z tego czujnika nie uruchomisz silnika.




Awatar użytkownika
maaniek9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt paź 16, 2012 11:07

Zwarcie instalacji

Post autor: maaniek9 » czw cze 06, 2013 21:12

BAD



gagu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn sty 19, 2009 16:56
Lokalizacja: Police

Zwarcie instalacji

Post autor: gagu » śr cze 26, 2013 12:31

Witam
Też mam silnik BAD i kłopoty z nim.
Udało Ci się może rozwiązać te problemy? Szczególnie chodzi mi o błąd 17477
Swoje problemy opisałem w tym wątku
viewtopic.php?f=139&t=515431" onclick="window.open(this.href);return false;

Pozdrawiam
Bartek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości