wysoka temperatura silnika vw bora
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wysoka temperatura silnika vw bora
witam mam pytanie odnosnie temp silnika na kompie pokazuje na rozgrzanym silniku na biegu jałowy 106 st a na wyswietlaczu 90 wentylatory nie odpalają zauwazyłem równie ze na kompie gdy mam 60 st wskazówka nawet nie drgnie na wyswietlaaczu zaczyna sie ruszac gdy jest 70 75 st czujnik temp 4 pinza co odpowiadają czujniki 2 pinowy obok czujnika temp i ten w chłodnicy jak je pomierzyc prosze o pilną pomoc w pon wyjeżdżam w dłuzszą trase a przez tą awarie nie moge vw bora 1.6 APF 2000r
wysoka temperatura silnika vw bora
Podaj wartosc temp. po nocy w ecu i w instrumentach i tak samo na rozgrzanym
wysoka temperatura silnika vw bora
nie wiem czemu na czujniku przy termostacie 2 pinowym nie mma prądu na tym w chłodnicy jest 5 V wyciągne termostat puszcze go na duzym obiegu i zobacze co sie bedzie działo termostat jest z jakims czujnikiem za co on odpowiada
temp na zimnym silniku 13.5 st
temp na gorącym 105 st a przewód od chlodnicy dolny zimny a tem nadal rosnie
temp na zimnym silniku 13.5 st
temp na gorącym 105 st a przewód od chlodnicy dolny zimny a tem nadal rosnie
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
wysoka temperatura silnika vw bora
Pokaz zdjecie tego czujnika z termostatem.
Prownaj temperatur z VAGa ze steronika silnika i z licznika z blokow pomiarowych - na wskazowke nie patrz.
Przy ok 105 powinny juz wlaczac sie wentylatory.
Prownaj temperatur z VAGa ze steronika silnika i z licznika z blokow pomiarowych - na wskazowke nie patrz.
Przy ok 105 powinny juz wlaczac sie wentylatory.
wysoka temperatura silnika vw bora
wyglada tak http://allegro.pl/termostat-audi-a3-vw- ... 36456.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jak wyciągnełem termostat przewody robią sie ciepłe tylko tyle ze raz pokazuje raz nie na wyswietlaczu temp i wentylatory sie właczają normalnie z pełną mocą
teraz mam tak ze temp pokrywają si do 60 st na kompie i wyswietlaczu potem juz roznica jest 10 st na kompie 80 na wyswietlaczu 90 i w tym momencie włacza sie wentylator
ok porównam temperatury tak jak mowisz
jak wyciągnełem termostat przewody robią sie ciepłe tylko tyle ze raz pokazuje raz nie na wyswietlaczu temp i wentylatory sie właczają normalnie z pełną mocą
teraz mam tak ze temp pokrywają si do 60 st na kompie i wyswietlaczu potem juz roznica jest 10 st na kompie 80 na wyswietlaczu 90 i w tym momencie włacza sie wentylator
ok porównam temperatury tak jak mowisz
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
wysoka temperatura silnika vw bora
Czy Ty aby przypadkiem mie masz dodatkowej pompy elektrycznej do plynu chlodniczego?
wysoka temperatura silnika vw bora
nie wiem gdzie ona by sie mogła znajdowac
jedno co zauważyłem to na przewodzie wodnym juz przy scianie grodziowej jest jakis zawór sterowany podciśnieniem jednego z dwóch zaworków umieszczonych na scianie grodziowej za przepływomierzem nad serwem. zaworki umieszczone są jeden pod drugim. wiem ze jeden jest od systemu wtórnego powietrza. Górny zaworek dziwie tyka równo jak zegarek i tylko jest ciepło na dworzu a razem z nim tyka przekaznik 53 w głównej skrzynce bezpieczników. jesli chodzi o termostat jest on z czujnikiem termostatu tylko za co on odpowiada??
jedno co zauważyłem to na przewodzie wodnym juz przy scianie grodziowej jest jakis zawór sterowany podciśnieniem jednego z dwóch zaworków umieszczonych na scianie grodziowej za przepływomierzem nad serwem. zaworki umieszczone są jeden pod drugim. wiem ze jeden jest od systemu wtórnego powietrza. Górny zaworek dziwie tyka równo jak zegarek i tylko jest ciepło na dworzu a razem z nim tyka przekaznik 53 w głównej skrzynce bezpieczników. jesli chodzi o termostat jest on z czujnikiem termostatu tylko za co on odpowiada??
wysoka temperatura silnika vw bora
jakie powinno byc napiecie na wtyczce od termostatu bo u mniejest zmienne o 0.00v 2.40v 3.30v i tak skacze na czujniku jest 12.9 ohm Bez termostatu autko utrzymuje obroty ok 800 z termostatem po nagrzaniu samochodu przewód od termostatu do chłodnicy zimny podmieniony jest inny i dalej to samo
wysoka temperatura silnika vw bora
dowiadywałem sie na rózne sposoby i kazdy mi mówi ze ta temp w tych samochodach juz tak ma ze tak wysoko podchodzi tylko czemu pierwsze rozgrzanie samochodu i temp dochodzi do 115 do pierwszego włączenia wentylatorów nie rozumiem tego rozwiązania czujników potem juz przy 105 odpalają sie wentylatory dziwi mnie to bo kazdym samochodem jakim jezdziłem to temp nie przekraczała 96 i właczał sie wentylator
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości