Proszę o zidentyfikowanie kostki i urwanego przewodu przy niej. Auto to mk IV 1.9 TDI 110KM AHF z 99r w wersji Basic. Szwagier kupił go kilka dni temu z takim stanem rzeczy. Dodam też jeżeli to istotne, że auto łapało notlaufa przy 120km/h ale temu akurat zaradziło czyszczenie geometrii. Ma też odpiętą wtyczkę od EGRa. Po wpięciu jej z powrotem nie ma raczej różnicy. Pozostaje kwestia tego przewodu, od czego jest ta kostka/przewód? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Jutro się upewnię co do koloru przewodu. Oczywiście naprawimy usterkę, ale czy teraz gdy ten przewód jest oderwany to wpływa to w jakikolwiek sposób na pracę silnika czy jego osiągi?
Z pewnością np. komputer podwyższa wolne obroty gdy jest zwiększony pobór prądu (klima, ogrzewanie szyby czy inne) lub gdy akumulator jest wyładowany powiedzmy używaniem audio na postoju. Jak jest w górnych wartościach obrotów - nie wiem
I mała moja poprawka: napisałem "zacisk DF" a chodziło mi o zacisk "W".