Prośba o diagnozę scanu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Prośba o diagnozę scanu
Witam wszystkich , chciałbym uzyskać pomoc w interpretacji oraz ocenie błędów jakie wyskoczyły mi po skanowaniu VCDS :
VW jetta 1.9 tdi 77KW 2006 rok
00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000
01-Silnik -- Stan: Usterka 0010
03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000
08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Usterka 0010
15-Airbag -- Stan: OK 0000
16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000
25-Immobiliser -- Stan: OK 0000
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000
44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000
46-Moduł komfortu -- Stan: OK 0000
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000
56-Radio -- Stan: OK 0000
62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000
72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000
7D-Dogrzew.wnętrza -- Stan: Usterka 0010
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKC.lbl
Oznaczenie elementu SW: 03G 906 016 JK HW: 028 101 261 4
Komponent: R4 1,9L EDC G000SG 7000
Weryfikacja: 12345678 Numer seryjny: VWZ7Z0E2634082
Kodowanie: 0000071
Kod serwisu: WSC 00394 442 82559
VCID: 75EAE4C81C1286B002A
Kody gotowości: 0 0 1 1 1
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: AKP\3C0-937-049-23-H.clb
Oznaczenie elementu SW: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E
Komponent: Bordnetz-SG H37 1002
Weryfikacja: 00H37000 Numer seryjny: 00000000166221
Kodowanie: 09038E2700041800000A00000F00000000095D035C
Kod serwisu: WSC 00066 000 00000
VCID: 2B5E02B08AD68040A4E
Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1K1 955 119 C Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB
Komponent: Wischer VW350 012 0402
Kodowanie: 00065493
Kod serwisu: WSC 00066
Nie znaleziono błędów.
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 1K0-959-433-MIN.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 959 433 AK
Komponent: KSG 0401
Kodowanie: 00D802087F2D8405484F01E011A0
Kod serwisu: WSC 12345 123 12345
VCID: 79F2E8F8300AE2D0662
Komponent: Sounder n.mounted
Komponent: NGS n.mounted
Komponent: IRUE n.mounted
Adres 7D: Dogrzew.wnętrza Plik etykiet: 1K0-963-235.lbl
Oznaczenie elementu SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E
Komponent: PTC-Element 0404
Weryfikacja: 00800000 Numer seryjny:
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 2D5A0CA8B4C28E70BAA
Znaleziono 1 błąd:
00361 - Element grzejny dodatkowego ogrzewania (Z35)
014 - wadliwy
zaznacze ze sprawdzilem takze odczyt stanu kilometrow z sterownika silnika i pokozalo mi na 940 km (na liczniku 140180 km )
czy w takim razie wymieniany byl komputer silnika ??? Jeszcze mam problem z grzanymi fotelami oba nie grzeją oraz w dziwne stuki, przeskoki, trzaski za panelem klimatronika w momencie kiedy jest włączony, kiedy go wyłączę jest cisza. Doszedł nowy problem w momencie użycia centralnego zamka z pilota radio włączyło sie samoistnie oraz po wyłączeniu silnika wycieraczki zrobiły niewielki ruch.
dziekuje i pozdrawiam
VW jetta 1.9 tdi 77KW 2006 rok
00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000
01-Silnik -- Stan: Usterka 0010
03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000
08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Usterka 0010
15-Airbag -- Stan: OK 0000
16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000
25-Immobiliser -- Stan: OK 0000
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000
44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000
46-Moduł komfortu -- Stan: OK 0000
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000
56-Radio -- Stan: OK 0000
62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000
72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000
7D-Dogrzew.wnętrza -- Stan: Usterka 0010
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKC.lbl
Oznaczenie elementu SW: 03G 906 016 JK HW: 028 101 261 4
Komponent: R4 1,9L EDC G000SG 7000
Weryfikacja: 12345678 Numer seryjny: VWZ7Z0E2634082
Kodowanie: 0000071
Kod serwisu: WSC 00394 442 82559
VCID: 75EAE4C81C1286B002A
Kody gotowości: 0 0 1 1 1
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: AKP\3C0-937-049-23-H.clb
Oznaczenie elementu SW: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E
Komponent: Bordnetz-SG H37 1002
Weryfikacja: 00H37000 Numer seryjny: 00000000166221
Kodowanie: 09038E2700041800000A00000F00000000095D035C
Kod serwisu: WSC 00066 000 00000
VCID: 2B5E02B08AD68040A4E
Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1K1 955 119 C Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB
Komponent: Wischer VW350 012 0402
Kodowanie: 00065493
Kod serwisu: WSC 00066
Nie znaleziono błędów.
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 1K0-959-433-MIN.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 959 433 AK
Komponent: KSG 0401
Kodowanie: 00D802087F2D8405484F01E011A0
Kod serwisu: WSC 12345 123 12345
VCID: 79F2E8F8300AE2D0662
Komponent: Sounder n.mounted
Komponent: NGS n.mounted
Komponent: IRUE n.mounted
Adres 7D: Dogrzew.wnętrza Plik etykiet: 1K0-963-235.lbl
Oznaczenie elementu SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E
Komponent: PTC-Element 0404
Weryfikacja: 00800000 Numer seryjny:
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 2D5A0CA8B4C28E70BAA
Znaleziono 1 błąd:
00361 - Element grzejny dodatkowego ogrzewania (Z35)
014 - wadliwy
zaznacze ze sprawdzilem takze odczyt stanu kilometrow z sterownika silnika i pokozalo mi na 940 km (na liczniku 140180 km )
czy w takim razie wymieniany byl komputer silnika ??? Jeszcze mam problem z grzanymi fotelami oba nie grzeją oraz w dziwne stuki, przeskoki, trzaski za panelem klimatronika w momencie kiedy jest włączony, kiedy go wyłączę jest cisza. Doszedł nowy problem w momencie użycia centralnego zamka z pilota radio włączyło sie samoistnie oraz po wyłączeniu silnika wycieraczki zrobiły niewielki ruch.
dziekuje i pozdrawiam
Prośba o diagnozę scanu
grzałka elektryczna w nagrzewnicy - powód - może ktoś dłubał i wypiął wtyczke?arriki pisze:00361 - Element grzejny dodatkowego ogrzewania (Z35)
a są podgrzewane? nie pytam czy masz pokrętła od ogrzewanych foteli bo pewnie masz w panelu climatronik tylko czy pod fotelami są wtyczki wpięte od grzanych foteli (kolor zielony jak kojarzę)arriki pisze:Jeszcze mam problem z grzanymi fotelami oba nie grzeją
to sugeruje brak nastawów podstawowych climatronika - patrząc na poprzednie błędy to czy aby czasem panel nie był wymieniany na wersję z grzanymi fotelami?arriki pisze:przeskoki, trzaski za panelem klimatronika w momencie kiedy jest włączony, kiedy go wyłączę jest cisza
hmm alarm dokładany czy oryginalny?arriki pisze:Doszedł nowy problem w momencie użycia centralnego zamka z pilota radio włączyło sie samoistnie oraz po wyłączeniu silnika wycieraczki zrobiły niewielki ruch.
a autem tym nie zrobiłeś czasem ponizej 1tys km? to by sugerowało że przebieg...... został skorygowanyarriki pisze:zaznacze ze sprawdzilem takze odczyt stanu kilometrow z sterownika silnika i pokozalo mi na 940 km (na liczniku 140180 km )
No i ostatnie moje pytanie - czy to auto nie było czasem anglikiem?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: Prośba o diagnozę scanu
grg474 pisze:grzałka elektryczna w nagrzewnicy - powód - może ktoś dłubał i wypiął wtyczke?arriki pisze:00361 - Element grzejny dodatkowego ogrzewania (Z35)a są podgrzewane? nie pytam czy masz pokrętła od ogrzewanych foteli bo pewnie masz w panelu climatronik tylko czy pod fotelami są wtyczki wpięte od grzanych foteli (kolor zielony jak kojarzę)arriki pisze:Jeszcze mam problem z grzanymi fotelami oba nie grzejąto sugeruje brak nastawów podstawowych climatronika - patrząc na poprzednie błędy to czy aby czasem panel nie był wymieniany na wersję z grzanymi fotelami?arriki pisze:przeskoki, trzaski za panelem klimatronika w momencie kiedy jest włączony, kiedy go wyłączę jest ciszahmm alarm dokładany czy oryginalny?arriki pisze:Doszedł nowy problem w momencie użycia centralnego zamka z pilota radio włączyło sie samoistnie oraz po wyłączeniu silnika wycieraczki zrobiły niewielki ruch.a autem tym nie zrobiłeś czasem ponizej 1tys km? to by sugerowało że przebieg...... został skorygowanyarriki pisze:zaznacze ze sprawdzilem takze odczyt stanu kilometrow z sterownika silnika i pokozalo mi na 940 km (na liczniku 140180 km )
No i ostatnie moje pytanie - czy to auto nie było czasem anglikiem?
hej grg..
dzieki za odpowiedz.........musze przyznac ze mieszkam w skandynawii i auto dedykowene na skandynawie oraz 100% nie ruszane nic , pelna historia servisowa itp. kupione tu , mam go na gwarancji dlatego wrocilem od sprzedawcy i w nastepnym tygodniu zostawie go . zglosilem wszelkie usterki i maja to naprawic. dziekuje za zaonteresowanie . dam znac po odebraniu. pozdrawiam
Prośba o diagnozę scanu
witam ponownie ....auto odebrane i naprawione, ale dalej sa te przeskoki, trzaski za panelem klimatronika jakby przekaźniki oraz doszedl dziwny dzwiek prz gaszeniu silnika i trzymania nogi na hamulcu tzn. pulsowanie i dźwiek 2-3 s. (buczenie) z okolic silnika (czyzby blok zaworów magnetycznych ????) prosze o porade dziekuje i pozdrawiam
Prośba o diagnozę scanu
skoro naprawione to usterek nie ma - skoro piszesz ze jednak coś się dzieje to nie jest naprawione.arriki pisze:.auto odebrane i naprawione
jakby był normalny mechanik to by sprawdził działąnie elementów + nastawy podstawowe i by ustalił który silniczek/klapka trzeszczyarriki pisze:dalej sa te przeskoki, trzaski za panelem klimatronika
tylko przy trzymaniu hamulca? czy pulsowanie czujesz na pedale hamulca?arriki pisze:doszedl dziwny dzwiek prz gaszeniu silnika i trzymania nogi na hamulcu tzn. pulsowanie i dźwiek 2-3 s. (buczenie) z okolic silnika
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Prośba o diagnozę scanu
hej grg474 co do naprawy to mialem na mysli elementy ktore neidziałały a teraz dzialaja....klimatronik przeszedl przez VCDS i zadnych bedów plus ja sam zrobilem test manualny i zero błedow, co do hamulca to objaw wystepuje tylko przy gaszeniu silnika, tj. brzeczenie i lekkie bicie na hamulec-ale musze ga nadusic. A tak to wszystko działa oki. czy mógłbys mi pzryblizyc blizej temat nastawów podstawowych ??? bylbym wdzieczny,
P.s. rozmawialem telefonicznie z gosciem (pracuje w ASO skoda) i ten dzwiek spod maski i hamulec to niby ten blok zaworów magnetycznych...faktycznie jak sie przyslucham to sa tam dziwne dzwieki na odpalonych motorze.
P.s. rozmawialem telefonicznie z gosciem (pracuje w ASO skoda) i ten dzwiek spod maski i hamulec to niby ten blok zaworów magnetycznych...faktycznie jak sie przyslucham to sa tam dziwne dzwieki na odpalonych motorze.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Prośba o diagnozę scanu
arriki, hałasuja ci klapki/nastawniki układu klimatyzacji, odpowiadałem na twe pytanie na PW że ten typ tak ma, ma tak większość VW tej generacji czyli Mk5, Passat B6 itp... oraz A3 8P i A4 B7, jest na to jedna główna rada - głośniej radio
Re: Prośba o diagnozę scanu
dokładnie ten typ tak ma.doggie pisze:arriki, hałasuja ci klapki/nastawniki układu klimatyzacji, odpowiadałem na twe pytanie na PW że ten typ tak ma, ma tak większość VW tej generacji czyli Mk5, Passat B6 itp... oraz A3 8P i A4 B7, jest na to jedna główna rada - głośniej radio
Prośba o diagnozę scanu
a czy nie da sie tego jakos wygłuszyc ??? a co na to panowie z ASO??? u mnie ewidetnie strzelaja przekazniki jak na stzrelnicy
a jeszce martwi mnie ten hałas w momencie gaszenia i tzrymania hamulca....brrrrrrrrrrr moze to byc cos wspolnego z blokiem zaworów magnetycznych ?????
a jeszce martwi mnie ten hałas w momencie gaszenia i tzrymania hamulca....brrrrrrrrrrr moze to byc cos wspolnego z blokiem zaworów magnetycznych ?????
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Prośba o diagnozę scanu
jedynie wymiana na nowe a panowie w ASO mogą ci to wymienić za gruba kasę a i tak nie będziesz miał gwarancji że za pół roku znowu nie zaczną stukać, była mowa - ten typ tak maarriki pisze:a czy nie da sie tego jakos wygłuszyc ??? a co na to panowie z ASO??? u mnie ewidetnie strzelaja przekazniki jak na stzrelnicy
a wiesz co to w ogóle jest i gdzie się znajdujemoze to byc cos wspolnego z blokiem zaworów magnetycznych ?????
Prośba o diagnozę scanu
ja wiem a stuka raczej dwumasa podczas gaszenia,albo skrzynia biegów ,bo pewnie klapka gasząca nie działa.
Prośba o diagnozę scanu
witam po krótkiej nieobecnosci.....dzieki edzio i doggie za podpowiedzi sprzeglo i dwumas wymieniony (jest poprawa) ale co mnie znowu zaskoczyło to :
dziwny hałas głownie na zimnym silniku podczas ruszania / zmiany biegów 1, 2, 3 bieg i podczas zmiany wystepuje metaliczny dzwiek podobny to tego...
" onclick="window.open(this.href);return false; czy spotkaliscie sie z podobnymi objawami ???? zaznacze ze na cieplym jakby zanikl ten halas.
prosze o porade dziekuje i pozdrawiam
dziwny hałas głownie na zimnym silniku podczas ruszania / zmiany biegów 1, 2, 3 bieg i podczas zmiany wystepuje metaliczny dzwiek podobny to tego...
" onclick="window.open(this.href);return false; czy spotkaliscie sie z podobnymi objawami ???? zaznacze ze na cieplym jakby zanikl ten halas.
prosze o porade dziekuje i pozdrawiam
Prośba o diagnozę scanu
Na zaślepionym egr tego nie powinno być,spróbuj zaślepić i napisz ,czy dzwięki ucichły.Oczywiście zaślepienie egr ,tylko w celach próby ,bo na dłuzej walanie błedem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości