Centralny zamek vw golf mk4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 13:02
- Lokalizacja: Krotoszyn
Centralny zamek vw golf mk4
Witam przeszukałem trochę postów ale nic na swój przypadek nie znalazłem:(. Mianowicie mam vw golfa IV 1.9 1998r.jest wyposażony w centralny zamek elektryczny otwierany z kluczyka w drzwiach .Problem nastąpił po złym podłączeniu akumulatora tzn. "zetknięciu" plusa z minusem na chwile.Przełącznikiem w drzwiach od kierowcy naciskam i słychać jak działa przekaźnik chyba moduł komfortu ale nie podaje dalej na zamki.Byłem u elektryka samochodowego powiedział ze komputer nie widzi zamków w drzwiach przewody i bezpieczniki posprawdzał i nie umiał mi więcej pomóc ponieważ nie był pewien na 100% co jest uszkodzone a kupno i wymiana na chybił trafił jest kosztowna wiec może pomożecie?. Dodam jeszcze ze nie otwiera mi wlewu paliwa.
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: pn mar 04, 2013 18:50
Centralny zamek vw golf mk4
Sprawdź przekaźniki pod kierownicą i bezpieczniki. Podepnij pod kompa. W golfie chyba nie będzie modułu komfortu.
Centralny zamek vw golf mk4
Podłącze się pod temat, otóż mam problem i potrzebuje wskazówek:
1. nie działa zamykanie drzwi z kluczyka od strony kierowcy i pasażera - nie uruchamiają się zamki we wszystkich czterech drzwiach
2. działa tylko otwieranie drzwi z kluczyka od strony kierowcy i pasażera - uruchamiają się zamki we wszystkich drzwiach - jest OK
3. działa zamykanie i otwieranie wszystkich drzwi przyciskiem w środku
4. nie działają wszystkie elektryczne szyby
5. świeci się cały czas lampka w drzwiach kierowcy, która informuje o otwarciu drzwi, a wraz z nią oświetlenie w środku
problem pojawił się z dnia na dzień
do tej pory centralny działał prawidłowo
nie jest na pilota tylko na kluczyk
1. nie działa zamykanie drzwi z kluczyka od strony kierowcy i pasażera - nie uruchamiają się zamki we wszystkich czterech drzwiach
2. działa tylko otwieranie drzwi z kluczyka od strony kierowcy i pasażera - uruchamiają się zamki we wszystkich drzwiach - jest OK
3. działa zamykanie i otwieranie wszystkich drzwi przyciskiem w środku
4. nie działają wszystkie elektryczne szyby
5. świeci się cały czas lampka w drzwiach kierowcy, która informuje o otwarciu drzwi, a wraz z nią oświetlenie w środku
problem pojawił się z dnia na dzień
do tej pory centralny działał prawidłowo
nie jest na pilota tylko na kluczyk
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Centralny zamek vw golf mk4
zacznij od rozwiązania tego problemu. W dziale FAQ są porady o wymianie mikrostyku...u Ciebie pewnie wystarczy czyszczenie zamka i poprawa lutów. Jak ogarniesz ten problem a inne objawy nie miną to można pomyśleć dalej...gelek82 pisze:świeci się cały czas lampka w drzwiach kierowcy, która informuje o otwarciu drzwi, a wraz z nią oświetlenie w środku
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: ndz lip 24, 2011 16:37
Centralny zamek vw golf mk4
piszę jeszcze raz bo ni poszedł post....
w skrócie, dz za opis problemów pomogło....ale są inne...
mikro wyczyszczony działa jak należy, były 3 zimne luty pomiar pokazywał nie logoicznie przed lutowaniem ale tylko na jednym pinie po prze lutowaniu była zmiana, na samej płytce są u mnie jeszcze 4 mikrostyki 2 od zamka centr dwa od kluczyka jedne normalnie zamknięte inne normalnie otwarte dużo pisania o tym ale one się nie psują.
Przy naprawie się okazało że podświetlenie klawiszy od szyb i lusterek raz jest raz nie ma, rozwaliłem całą izolacje od wtyczki koło sprzęgła, za dźwignią od otwarcia maski, prawie do wiązki przed silnikiem od szyb. Diagnoza dwa kable przerwane, a masa i zasilanie pęknięte w kilku miejscach po prostu się ukiwały przy otwieraniu i zamykaniu drzwi...,
W starych takich jak mój(1998) od tego bym zaczynał szukanie usterki .
Podsumowanie: brzęczyk, światło kabina, kopertówka, dioda przy ryglu, censtralny zamek, podświetlenie sterowania szyba i lusterka - to działa.
Nie działa i nie wiem jak sobie dać z tym radę po otwarciu drzwi powinna się włączyć pompa paliwa, napięcie na pompie jest przy przekręceniu stacyjki i to działa sprawdzałem lampką, pompa też chodzi, pytanie czy w tym roczniku to już było czy dopiero w późniejszym że jak otwiera drzwi to na 2 sek podbija ciśnienie pompa.
I sterowanie mechanizmu opuszczania szyby od kierowcy raz w górę raz w dół czasami tam gdzie chce ale czasami byle gdzie, i bez pierwszego biegu, napięcie na silnik dochodzi lekko nim szarpnie takie cyk cyk drugi bieg szyba rusza. i tu tkwi problem może ktoś pomoże???(pozostałe szyby bez zarzutu).
w skrócie, dz za opis problemów pomogło....ale są inne...
mikro wyczyszczony działa jak należy, były 3 zimne luty pomiar pokazywał nie logoicznie przed lutowaniem ale tylko na jednym pinie po prze lutowaniu była zmiana, na samej płytce są u mnie jeszcze 4 mikrostyki 2 od zamka centr dwa od kluczyka jedne normalnie zamknięte inne normalnie otwarte dużo pisania o tym ale one się nie psują.
Przy naprawie się okazało że podświetlenie klawiszy od szyb i lusterek raz jest raz nie ma, rozwaliłem całą izolacje od wtyczki koło sprzęgła, za dźwignią od otwarcia maski, prawie do wiązki przed silnikiem od szyb. Diagnoza dwa kable przerwane, a masa i zasilanie pęknięte w kilku miejscach po prostu się ukiwały przy otwieraniu i zamykaniu drzwi...,
W starych takich jak mój(1998) od tego bym zaczynał szukanie usterki .
Podsumowanie: brzęczyk, światło kabina, kopertówka, dioda przy ryglu, censtralny zamek, podświetlenie sterowania szyba i lusterka - to działa.
Nie działa i nie wiem jak sobie dać z tym radę po otwarciu drzwi powinna się włączyć pompa paliwa, napięcie na pompie jest przy przekręceniu stacyjki i to działa sprawdzałem lampką, pompa też chodzi, pytanie czy w tym roczniku to już było czy dopiero w późniejszym że jak otwiera drzwi to na 2 sek podbija ciśnienie pompa.
I sterowanie mechanizmu opuszczania szyby od kierowcy raz w górę raz w dół czasami tam gdzie chce ale czasami byle gdzie, i bez pierwszego biegu, napięcie na silnik dochodzi lekko nim szarpnie takie cyk cyk drugi bieg szyba rusza. i tu tkwi problem może ktoś pomoże???(pozostałe szyby bez zarzutu).
Centralny zamek vw golf mk4
MAŁYGargamel, mam 1,6 '98 i pompa dziala dopiero po zaplonie. Podmien panel sterowania szybami. Wydaje mi sie, ze jest uszkodzony. Spotkalem sie juz z kilkoma takimi przypadkami.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: ndz lip 24, 2011 16:37
Centralny zamek vw golf mk4
no to poszukam na szrocie może znajdę jakiś panel.
Tak z innej beczki ciekaw jestem czy udałoby mi się włożyć do mojego silnik 2,0 zamiast tego 1,4 i ile by to było zachodu bo chyba w moim po 265 tys km zaczyna się dziać coś złego.....
Tak z innej beczki ciekaw jestem czy udałoby mi się włożyć do mojego silnik 2,0 zamiast tego 1,4 i ile by to było zachodu bo chyba w moim po 265 tys km zaczyna się dziać coś złego.....
Centralny zamek vw golf mk4
da się - silnik + skrzynia biegów + półosie + zmieniacz + wydech + chłodnica ze wzmocnieniem (jeśli masz wersję bez klimy)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości