Post
					
								autor: Paweł Marek » sob mar 02, 2013 11:43
			
			
			
			
			Sapi12, poczytaj o wtrysku mechanicznym ke-jetronik (np silnik GX bo taki chyba masz  - lub PL - silniki GT są na gaźnikach) , pracując na LPG  z reguły pada mu przepływomierz z rozdzielaczem benzyny - jest to część precyzyjna, droga i trudna do kupienia w dobrym stanie, oraz fachowców od tego wtrysku już prawie niema. W sumie masz skarbonkę. Możesz zadbać tylko o dobrą regulację LPG i na nim jeździć, a wchodząc w większe koszty przełożyć w miejsce mechanicznego wtrysk elektroniczny z silników PB lub PF- tematy o tym są. Elementy do tego  kupisz  na szrocie , tanio nie będzie ze względu na drogi przepływomierz klapkowy który musiałbyś dokupić  między innymi, ale czy dasz  z tym radę zdecyduj sam.
Sonda o którą pytasz jest tym wtrysku, ale jej działanie jest tylko trochę korekcyjne, czyli wpływa na spalanie ale nie w takim zakresie żebyś mógł jej brak winić.
			
									
									
		
		
				Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.