Brak ładowania, regulator napięcia ?

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MikiS93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: czw paź 25, 2012 14:47
Lokalizacja: NE

Brak ładowania, regulator napięcia ?

Post autor: MikiS93 » śr lut 27, 2013 18:07

Odpalałem wczoraj Golfa MK2 1.6D z 1987 roku przy pomocy kabli i samochodu kolegi. Podpięte standardowo do klem aut (podobno aku się podładowuje, a podłączając bezpośrednio do masy nie).
Po odpaleniu mruga lekko kontrolka akumulatora, jadąc i zwiększając obroty też, jak wysprzęgle i przygazuje to już nie miga. Na zapłonie nie zapala się ta kontrolka, miga tylko oleju i zapala się kontrolka świec.


ładowanie bez odbiorników 13.87V, ze światłami włączonymi 13.65V. Kiedyś ta kontrolka migała czasami, leciutko na postoju ale ładowanie miałem jeszcze 2 tygodnie temu na poziomie 14.1V

Czy to regulator napięcia ? Coś się może przepaliło ?



Aligator30
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: śr lis 09, 2011 19:31
Lokalizacja: SPS

Brak ładowania, regulator napięcia ?

Post autor: Aligator30 » śr lut 27, 2013 19:00

MikiS93 pisze:ładowanie bez odbiorników 13.87V, ze światłami włączonymi 13.65V. Kiedyś ta kontrolka migała czasami, leciutko na postoju ale ładowanie miałem jeszcze 2 tygodnie temu na poziomie 14.1V

Czy to regulator napięcia ? Coś się może przepaliło ?
regulator napiecia do wymiany (szczotki sie skonczyły) napiecie ładowania powinno byc 14,2v do 14,4v



MikiS93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: czw paź 25, 2012 14:47
Lokalizacja: NE

Brak ładowania, regulator napięcia ?

Post autor: MikiS93 » śr lut 27, 2013 19:25

Czyli potwierdziły się moje przypuszczenia. A czemu objawiło się to zaraz po kablach ? I dlaczego nie świeci ta kontrolka na zapłonie ?



Awatar użytkownika
BolekLodz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: ndz sty 20, 2013 15:16
Lokalizacja: Łódź

Brak ładowania, regulator napięcia ?

Post autor: BolekLodz » sob mar 02, 2013 19:47

Aligator30 pisze:regulator napiecia do wymiany (szczotki sie skonczyły) napiecie ładowania powinno byc 14,2v do 14,4v
WTF?
Jak szczotki się skończyły, to szczotki trzeba wymienić. Regulator zapewne jest dobry. Jakby był walnięty, to napięcie poszłoby ponad 14.4v


Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW :) :)

Aligator30
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: śr lis 09, 2011 19:31
Lokalizacja: SPS

Brak ładowania, regulator napięcia ?

Post autor: Aligator30 » sob mar 02, 2013 20:07

BolekLodz pisze: Jak szczotki się skończyły, to szczotki trzeba wymienić
po prostu się zużyły (wytarły)



XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Brak ładowania, regulator napięcia ?

Post autor: XV2 » sob mar 02, 2013 22:59

Regulator napięcia.


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

MikiS93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: czw paź 25, 2012 14:47
Lokalizacja: NE

Brak ładowania, regulator napięcia ?

Post autor: MikiS93 » ndz mar 03, 2013 18:29

Aaa nie , kabelek wzbudzający alternator trzeba było przylutować (po prostu skorodował) :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości