Brak komunikacji VAG-a ze sterownikiem.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				Tomaso007
 - Mały gagatek

 - Posty: 113
 - Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
 - Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego
 
Brak komunikacji VAG-a ze sterownikiem.
Witam!! 
Byłem dziś Golfem u znajomego na zczytanie błędów.
Mam kostkę 16-pinową i idą 3 kable. Stały + i - oraz prosto z wiązki silnikowej szaro-biały kabelek K-diagnozy.
Niestety błędów nie zczytało, bo wyskoczył błąd w komunikacji. Auto tak to chodzi. Czego to może być wina???
Mieliście taki problem??
p.s. auto: golf 2 z bebechami od 3ki GTI 2E.
			
									
									Byłem dziś Golfem u znajomego na zczytanie błędów.
Mam kostkę 16-pinową i idą 3 kable. Stały + i - oraz prosto z wiązki silnikowej szaro-biały kabelek K-diagnozy.
Niestety błędów nie zczytało, bo wyskoczył błąd w komunikacji. Auto tak to chodzi. Czego to może być wina???
Mieliście taki problem??
p.s. auto: golf 2 z bebechami od 3ki GTI 2E.
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Brak komunikacji VAG-a ze sterownikiem.
szczegółów nie znam ale szukaj pod tym kątem że we wtyczce mają być 4 kable, nie siedzę w temacie żeby ci napisać czy ten 4-ty kabel jest konieczny do diagnozy  w tym typie wtrysku i skąd leci  ale pewnie  potrzebna jest linia k i l.
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						- 
				agrala
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4119
 - Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
 - Lokalizacja: Kalisz
 - Kontakt:
 
Brak komunikacji VAG-a ze sterownikiem.
Jezeli instalacja jest od tego silnik a wraz z gniazdem OBD to ilosc przewodow powinna byc ok.
O ile pamietam to tylko przy starym typpie gniazda OBD (2 gniazda 2 pinowe) byly 2 linie diagnostyczne K i L.
Czy to diagnozowaliscie?
Sprawdzales przewod pomiedzy OBD a ECU?
			
									
									O ile pamietam to tylko przy starym typpie gniazda OBD (2 gniazda 2 pinowe) byly 2 linie diagnostyczne K i L.
Czy to diagnozowaliscie?
Sprawdzales przewod pomiedzy OBD a ECU?
Brak komunikacji VAG-a ze sterownikiem.
wystarczy ze w gnieździe diagnostycznym jest   plus masa i przewód K ten szaro biały i powinieneś się połączyć ze sterownikiem silnika bez problemu
			
									
									- 
				Tomaso007
 - Mały gagatek

 - Posty: 113
 - Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
 - Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego
 
Brak komunikacji VAG-a ze sterownikiem.
jeryk10, tak też jest a z wiązki silnikowej wychodził ten jeden kabel - akurat w tego typie wiązki.
agrala, wiem o czym mówisz, bo u mojego kuzyna w seacie jest K i L-żółtawy kabelek.
Raz się kiedyś udało połączyć ale teraz nie chce. Połączone wszystko jest tj być powinno więc to wydaje mi się grubsza sprawa... :/
			
									
									agrala, wiem o czym mówisz, bo u mojego kuzyna w seacie jest K i L-żółtawy kabelek.
Raz się kiedyś udało połączyć ale teraz nie chce. Połączone wszystko jest tj być powinno więc to wydaje mi się grubsza sprawa... :/
- 
				Tomaso007
 - Mały gagatek

 - Posty: 113
 - Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
 - Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego
 
Brak komunikacji VAG-a ze sterownikiem.
no musze jeszcze sprawdzić ten szaro-biały kabel...agrala pisze:Sprawdzales przewod pomiedzy OBD a ECU?
Re: Brak komunikacji VAG-a ze sterownikiem.
Witam, ja również kiedyś miałem problem z diagnozą samochodu - nie mogłem odczytać błędów, cały czas łączyło, ale nie mogło połączyć. Nie wiem dlaczego ale przez przypadek odpiąłem radio samochodowe (sony) i komputer momentalnie wczytał wszystkie błędy. Do dzisiaj nie mam zielonego pojęcia jaki to miało wpływ, ale spróbować nie zaszkodzi, a kto wie może pomoże 
			
									
									Brak komunikacji VAG-a ze sterownikiem.
modell85 tak ale ty masz mk4 i miałeś po prostu źle radio podłączone jakiś kabel z kostki radia zgrywał się z kablem od diagnozy radia i z tego powodu nie miałeś diagnozy bo były zakłócenia a co do mk3 to w tych modelach nie było diagnozy z radiem
			
									
									- Lipek81
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4677
 - Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
 - Lokalizacja: Pruszcz Gdański
 - Kontakt:
 
Brak komunikacji VAG-a ze sterownikiem.
Do zczytania błędów potrzeba jest tylko linia K, oraz zasilanie. Linia K Powinna być na 7 pinie gniazda OBD. Zobacz, czy masz zasilanie na pozostałych dwóch pinach.
			
									
									- 
				Tomaso007
 - Mały gagatek

 - Posty: 113
 - Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
 - Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego
 
Brak komunikacji VAG-a ze sterownikiem.
Zasilanie jest.Lipek81 pisze:Zobacz, czy masz zasilanie na pozostałych dwóch pinach.
Gniazdo jest z passata b4 bez przeróbek no i są 3 kable ( + czerwono-biały, - brązowy, K - szaro biały). Nie wiem nadal..Lipek81 pisze:Linia K Powinna być na 7 pinie gniazda OBD
- Lipek81
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4677
 - Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
 - Lokalizacja: Pruszcz Gdański
 - Kontakt:
 
Brak komunikacji VAG-a ze sterownikiem.
Powtórzę może jeszcze raz, bo chyba nie doczytałeś - czy linia K dochodzi do pinu 7 w gnieździe?
			
									
									Brak komunikacji VAG-a ze sterownikiem.
Kolego nie prościej podłączyć Ci się jest pod 43 pin na ecu (linia K) a zasilanie i masę z aku bezpośrednio na czas diagnozy pociągnąć ?
			
									
									ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
						Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- 
				Tomaso007
 - Mały gagatek

 - Posty: 113
 - Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
 - Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego
 
Brak komunikacji VAG-a ze sterownikiem.
Panowie.. A czy to może być tego wina, że przy Swapie gratów z mk3 do mk2 zastosowałem gniazdo 16pinowe gdzie powinno być na 4..??
Ori w mk3 było coś takiego:

A zastosowałem coś takiego:

Pod to 16 pinowe gniazdo wszystko podłączyłem prawidłowo, więc nie wiem... Może powinno być gniazdo takie jak było orginalnie. i dlatego nie chciało błędów zczytać.??
Ma ktoś może pinologię tego pierwszego gniazda jakie było orginalnie???
			
									
									Ori w mk3 było coś takiego:

A zastosowałem coś takiego:

Pod to 16 pinowe gniazdo wszystko podłączyłem prawidłowo, więc nie wiem... Może powinno być gniazdo takie jak było orginalnie. i dlatego nie chciało błędów zczytać.??
Ma ktoś może pinologię tego pierwszego gniazda jakie było orginalnie???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości



