Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Mertruve
- Nowicjusz

- Posty: 49
- Rejestracja: ndz maja 13, 2012 00:12
Post
autor: Mertruve » sob sty 12, 2013 00:10
Witam,
Problem jest następujący, po odpaleniu autka np. po nocy wyskakuje na Fisie taki błąd
Gdy silnik złapie troszkę temperatury, i zapalę go ponownie, błędu nie ma. Wymieniony został czujnik temperatury, podobno może to być coś z elektroniką, jakieś pomysły? :>
Ostatnio zmieniony wt sty 29, 2013 21:28 przez
Mertruve, łącznie zmieniany 2 razy.
-
jackyz
- Użytkownik

- Posty: 471
- Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
- Lokalizacja: Oświęcim
Post
autor: jackyz » sob sty 12, 2013 00:20
Jak masz VAG-a to wejdź w kanał 17 (licznik)i sprawdź czy nie ma błędow,jeśli są to je wykasuj.Kiedyś się mi też tak działo tylko że na liczniku zaświecał się ABS.
Jacek
-
Mertruve
- Nowicjusz

- Posty: 49
- Rejestracja: ndz maja 13, 2012 00:12
Post
autor: Mertruve » sob sty 12, 2013 00:28
Ano właśnie błędów nie ma, wywala mi tylko check niby od pompy powietrza wtórnego, usunę go ale za 1-2 dni znów będzie. A napis jest zawsze kiedy odpalę na zimno.
-
Haki
- _

- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » sob sty 12, 2013 00:28
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
Mertruve
- Nowicjusz

- Posty: 49
- Rejestracja: ndz maja 13, 2012 00:12
Post
autor: Mertruve » sob sty 12, 2013 00:33
Haki pisze:Cytat z forum Najpierw pojawia się wielki na cały wyświetlacz komunikat STOP, a zaraz po tym mniejszą trzcionką właściwa informacja i do tego 3 sygnały dźwiękowe.
I teraz wg mnie są 3 możliwości (w zależności od tego drugiego komunkatu):
1. Niski poziom płynu hamulcowego (bremsenfehler betriebsanleitung) - wg mnie najbardziej prawdopodobne, można przetestowac np. odkręcając korek i wyciągając czujnik poziomu tego płynu., albo niesprawność układu hamulcowego - jeżeli oprócz tego świecą kontrolki ABS lub hamulca ręcznego.
2. Za niskie cisnienie oleju (oldruck motor aus) - nie testowałem 
3. Za niski pozion płynu chłodniczego lub zbyt wysoka temperatura (kuhlmittel prufen betriebsanleitung) - u mnie np nie ma sygnalizacji przy zbyt niskim poziomie, a nie wiem jak przy zbyt wysokiej temp.
Oczywiście wszystkie te komunkaty pojawiają się zaraz po komunikacie STOP.
Wg mnie tak to wygląda i być może chodzi o jeden z powyższych punktów 
Nie wiem o innych przyczynach pojawienia się komunikatu STOP jak tylko o tych.
Ad 1
Kontrolki żadne od hamulca się nie świecą, poziom płynów bez zarzutu
Ad2
Ciśnienie oleju mierzone, bez zarzutów
Ad3
J/w poziom płynów bez zarzutu
-
Haki
- _

- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » sob sty 12, 2013 01:10
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289423" onclick="window.open(this.href);return false;
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
Qto
- _

- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
-
Kontakt:
Post
autor: Qto » sob sty 12, 2013 02:16
Mertruve, dolej 50-100ml wody destylowanej (jak masz koncentrat G12 to też może być...albo z wodą 50/50 - wg uznania) - na 90% problem zniknie
-
pendzel_3
- Ma gadane

- Posty: 194
- Rejestracja: pn wrz 15, 2008 21:39
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: pendzel_3 » sob sty 12, 2013 02:18
Mi kominukat "STOP" pojawił się kiedy miałem awarię czujnika obrotu wału i kręciłem do kilka razy.... ale tu bym się tego nie doszukiwał.... sprawdź pozom płynu wtyczkę do zbiornika płynu chłodniczego i cały jego obwód tak jak piszą Ci koledzy..... po tym zabiegu pisz tu...
Co to jest żona i teściowa w samochodzie?
Zestaw głośnomówiący!
-
Qto
- _

- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
-
Kontakt:
Post
autor: Qto » sob sty 12, 2013 02:20
pendzel_3, kręciłeś a silnik nie miał możliwości odpalić...błąd pewnie dotyczył ciśnienia oleju
-
pendzel_3
- Ma gadane

- Posty: 194
- Rejestracja: pn wrz 15, 2008 21:39
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: pendzel_3 » sob sty 12, 2013 02:28
Dokładnie tak jak mówisz..... dlatego to co mu wyskoczyło potem to z tego co się ja doszukałem to poziom płynu. Wiec pierwsze co polecam to tak jak Ty zresztą napisałeś - stan potem obwód....
Co to jest żona i teściowa w samochodzie?
Zestaw głośnomówiący!
-
luki3485
- Mały gagatek

- Posty: 130
- Rejestracja: ndz lis 06, 2011 13:47
- Lokalizacja: Malbork
Post
autor: luki3485 » sob sty 12, 2013 10:28
W zbiorniczku są dwa druciki nożyk do ręki i skrobać je powinno pomóc.

-
Mertruve
- Nowicjusz

- Posty: 49
- Rejestracja: ndz maja 13, 2012 00:12
Post
autor: Mertruve » sob sty 12, 2013 19:36
Ok, zadam jeszcze jedno pytanie dotyczące również błędu, tym razem jest to konewka oraz napis 'STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG' Występuje on tylko jeśli przekręcę zapłon i poczekam ok 10s. Jeśli odpalę szybciej błędu nie będzie. Olej, filtry wymienianie, ciśnienie oleju mierzone i jest ok. Jakieś propozycje?
-
luki3485
- Mały gagatek

- Posty: 130
- Rejestracja: ndz lis 06, 2011 13:47
- Lokalizacja: Malbork
Post
autor: luki3485 » ndz sty 13, 2013 08:23
A kiedy wymieniałeś olej? może być coś z okablowaniem czujnika oleju.Podłącz vag i sprawdz błedy.
-
Mertruve
- Nowicjusz

- Posty: 49
- Rejestracja: ndz maja 13, 2012 00:12
Post
autor: Mertruve » pn sty 14, 2013 01:46
Olej wymieniany może 2tys km temu, błędów żadnych nie ma
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości