Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
alvaroalvaro78
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 00:03
- Lokalizacja: Stogi/Malbork
-
Kontakt:
Post
autor: alvaroalvaro78 » ndz sty 06, 2013 21:07
krissMK4 pisze:jak by się komuś mogło przydać podaje rozpis wtyczek licznika mk4
Wtyczka niebieska T32
4 Wskaźnik podłączonej przyczepy
Ale co podłączamy pod ten 4 pin tak aby pokazywało włączenie i lewego i prawego kierunku w ciągniętej przyczepie ??
Audi A4 Klub Polska
-
cinek2004
- "
- Posty: 1795
- Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
- Lokalizacja: Warszawa - WB
Post
autor: cinek2004 » ndz sty 06, 2013 21:09
Pewnie chodzi o mikrostyk w gniezdzie przyczepy.
-
Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
-
Kontakt:
Post
autor: Qto » ndz sty 06, 2013 21:10
czwarty pin włącznika awaryjnych
-
alvaroalvaro78
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 00:03
- Lokalizacja: Stogi/Malbork
-
Kontakt:
Post
autor: alvaroalvaro78 » ndz sty 06, 2013 22:13
A włącznik awaryjnych na podstawie poboru prądu poznaje żeby podać sygnał na pin 4 licznika czy na jakiej zasadzie to działa ??
Audi A4 Klub Polska
-
kregi
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: czw sie 16, 2012 22:16
Post
autor: kregi » ndz sty 06, 2013 23:26
Witam przy okazji mam tez pytanie w tym temacie.
Samochód golf iv 2000 r., basic bez klimy. Chciałbym zmienić licznik na 1/2 fis stary licznik to 920 801 BOO nowy to 920 822 BOO mam vag tacho interesuje mnie tylko średnie spalanie. Chciałbym to zrobić przez edycje eeprom.
Instrukcje z forum passata przeczytałem natomiast nie jestem pewny które części eeprom mam przekopiować jeśli chodzi o te konkretne liczniki, mogę prosić o pomoc i przykład?
-
cinek2004
- "
- Posty: 1795
- Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
- Lokalizacja: Warszawa - WB
Post
autor: cinek2004 » ndz sty 06, 2013 23:59
Wiecej roboty bedziesz mial z edycja wsadu niz z przypisaniem kluczy i zmiana przebiegu. Jesli masz Tacho, to bez problemu powinienes sobie poradzic.
-
kregi
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: czw sie 16, 2012 22:16
Post
autor: kregi » pn sty 07, 2013 00:10
Chciałem tak zrobić z dwóch powodów z tego co przeczytałem to
1. jak mi kupiony nowy licznik padnie to przekładam stary i kluczyki działają bez niczego,
2. czytałem ze to nie tylko kluczyki trzeba dodać ale zgrać nowe zegary z ecu a tego nie wiem jak zrobić.
popraw mnie jeśli złe zrozumialem.
-
cinek2004
- "
- Posty: 1795
- Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
- Lokalizacja: Warszawa - WB
Post
autor: cinek2004 » pn sty 07, 2013 00:15
Ad 1 - prawda ale jak masz Vag Tacho, to podmianka zajmie minute dluzej.
Ad 2 - masz Immo 2 wiec nie musisz zgrywac szafy z silnikiem
-
kregi
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: czw sie 16, 2012 22:16
Post
autor: kregi » pn sty 07, 2013 00:29
Wielkie dzięki tak zrobię, faktycznie to tylko chwila jak punkt 2 odpada tego nie wiedziałem.
pozdrawiam
-
power3
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: śr paź 19, 2011 19:34
- Lokalizacja: staszów
Post
autor: power3 » pn sty 07, 2013 22:12
Mam kilka pytan dotycząych tego tematu.
Moj golf IV 90km ma licznik 920 802 kupilem okazyjnie licznik bora anglik 946 cx w rzeczywistosci to chyba 920 926 bo ma 1/2 fis.
Moje pytania:
1. Jak sprawdzić czy ten licznik fis jest sprawny:
a)czy moge go podpiąc na chwile do auta i czy nie bedzie pozniej zadnego problemu gdy znow zaloze stary
b)czy moge podpiac go pod prostownik albo akumulator i ktore piny wtyczka jak dobrze doczytalem niebieska
2. Jesli licznik sprawny (wgrany ma podobno wsad eu wskazówka przy 100km/h ustawiac ma sie pionowo)
a)Czy skoro w aucie mam immo2 to nie bede musiał nic kombinować z przepisywaniem epromu
b)Czy wystarczy zakodowac tylko nowe klucze i licznik bedzie smigal
3. JAko ze nowy licznik to anglik i ma ponoc wsad eu zakupilem nowe tarcze ale kontrolka immo w tarczach eu ktore kupilem jest w miejscu kontrolki esp z anglika więc czy mogę zmostkować diode immo z dioda esp którego nie posiadam w aucie.
a) chodzi o to czy jezeli zmostkuje te diody to nie bedzie jakis blad licznika wyskakiwal albo cos nawali w nim
Ostatnio zmieniony pn sty 07, 2013 23:27 przez
power3, łącznie zmieniany 1 raz.
-
riccardoa
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Post
autor: riccardoa » pn sty 07, 2013 22:28
power3 pisze:b)czy moge podpiac go pod prostownik albo akumulator i ktore piny wtyczka jak dobrze doczytalem niebieska
Tak.Podłączyć:
+12v do 1,20,23,
-12v do 7,9,24
linia k do 25
Pod tę linię można podpiąć waga i zrobić test.
Oczywiście wtyczka niebieska
power3 pisze:a)czy moge go podpiąc na chwile do auta i czy nie bedzie pozniej zadnego problemu gdy znow zaloze stary
Nie powinno być problemu.
power3 pisze:b)Czy wystarczy zakodowac tylko nowe klucze i licznik bedzie smigal
Tak,ewentualnie ustawienie przebiegu i zmiana kodowania.
-
alvaroalvaro78
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 00:03
- Lokalizacja: Stogi/Malbork
-
Kontakt:
Post
autor: alvaroalvaro78 » pn sty 07, 2013 23:08
u mnie w końcu wszystko śmiga oprócz ikony ASR która nawet nie zapala sie jak wcisne przycisk na desce . Gateway przekodowany i airbag się zapala i gaśnie czyli wszystko OK ale ASR ni ciula
Audi A4 Klub Polska
-
XV2
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2363
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
- Lokalizacja: B-wo
-
Kontakt:
Post
autor: XV2 » pn sty 07, 2013 23:57
power3 pisze:Mam kilka pytan dotycząych tego tematu.
Moj golf IV 90km ma licznik 920 802 kupilem okazyjnie licznik bora anglik 946 cx w rzeczywistosci to chyba 920 926 bo ma 1/2 fis.
Moje pytania:
1. Jak sprawdzić czy ten licznik fis jest sprawny:
a)czy moge go podpiąc na chwile do auta i czy nie bedzie pozniej zadnego problemu gdy znow zaloze stary
b)czy moge podpiac go pod prostownik albo akumulator i ktore piny wtyczka jak dobrze doczytalem niebieska
2. Jesli licznik sprawny (wgrany ma podobno wsad eu wskazówka przy 100km/h ustawiac ma sie pionowo)
a)Czy skoro w aucie mam immo2 to nie bede musiał nic kombinować z przepisywaniem epromu
b)Czy wystarczy zakodowac tylko nowe klucze i licznik bedzie smigal
3. JAko ze nowy licznik to anglik i ma ponoc wsad eu zakupilem nowe tarcze ale kontrolka immo w tarczach eu ktore kupilem jest w miejscu kontrolki esp z anglika więc czy mogę zmostkować diode immo z dioda esp którego nie posiadam w aucie.
a) chodzi o to czy jezeli zmostkuje te diody to nie bedzie jakis blad licznika wyskakiwal albo cos nawali w nim
Gorąco polecam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160485" onclick="window.open(this.href);return false;
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
-
alvaroalvaro78
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 00:03
- Lokalizacja: Stogi/Malbork
-
Kontakt:
Post
autor: alvaroalvaro78 » wt sty 08, 2013 20:07
Dziś z ciekawości "na krótko" podłączyłem czujnik temp. zew. od nowej A4. Efekt - mierzy tak samo także można go śmiało montować... Ktoś ma pomysł z tą nie świecącą się kontrolką od ASR ? System działa ale drażni mnie brak tej kontrolki...
Audi A4 Klub Polska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości