Witam
Przekopałem forum ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi gdzie znajdę sygnał prędkości tylnych kół (prawe i lewe) z czujników ABS tylnych kół. W pasacie jest złącze 10pin przy słupku A po stronie pasażera i tam jest taki sygnał, w MK4 jest tak samo? nie chcę pruć tapicerki na darmo.
Wszyscy na forum twierdzą że do podłączenia MFD wystarczy sygnał z gali, ale ja jeździłem z MFD podłączonym pod ABS a teraz mam podłączone pod galę i jest wyraźna różnica. Więc chce podłączyć MFD tak jak fabryka wymyśliła.
Może już ktoś szukał i wie gdzie się wpiąć w instalację?
Pacjent to MK4 AXR z 2002 roku z ABS bez ASR i ESP.
Pozdrawiam jJarek
Sygnał z czujników ABS (prędkość tylnych kół) do MFD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sygnał z czujników ABS (prędkość tylnych kół) do MFD
Kolego podłączałem u sobie MFD i szczerze Ci radzę odpuść sobie ten ABS. Różnica jest niewielka o ile w ogóle jakaś jest. Nawigacja zaczyna nas informować ok kilometra przez manewrem. Gala jest wystarczająca do tego dochodzi GPS i wbudowany kompas w nawigacji.
A sygnał z ABS-u trzeba znaleźć odpowiednie kable w wiązce koło bezpieczników. Jeden jest zielono/biały a drugi jest zielono/żółty
Nie jestem do końca pewny musisz to potwierdzić.
A sygnał z ABS-u trzeba znaleźć odpowiednie kable w wiązce koło bezpieczników. Jeden jest zielono/biały a drugi jest zielono/żółty
Nie jestem do końca pewny musisz to potwierdzić.
Bez dymu nie ma ognia... TDI
Sygnał z czujników ABS (prędkość tylnych kół) do MFD
już kolega Aligator30 podrzucił schemat i raczej przeciągnę kable do sterownika i tam się wepnę, wiązkę zamaskuje tak że będzie jak ori. Jeszcze tylko w etce znajde oznaczeniu pinów i jak będą w ASO to czeka mnie praca w sobotę
Wiesz na gali faktycznie działa ale jeździłem audi A4 i miałem tam RNS-D czyli praktycznie to samo i lepiej było dokładniejsze. Jak jedziesz i masz skręcić w jakąś ulicę a na odcinku 200m są trzy jednakowe to dobrze wiedzieć w którą skręcić.
Wiesz na gali faktycznie działa ale jeździłem audi A4 i miałem tam RNS-D czyli praktycznie to samo i lepiej było dokładniejsze. Jak jedziesz i masz skręcić w jakąś ulicę a na odcinku 200m są trzy jednakowe to dobrze wiedzieć w którą skręcić.
Sygnał z czujników ABS (prędkość tylnych kół) do MFD
Nie ma takiego problemu przecież nie ma tylko nawigacji głosowej. Masz na wyświetlaczu czarno na białym zaznaczoną ulicę. Ale ok podciągaj i daj znać o ile sie poprawiło. Najlepiej nakręć film teraz i po zmianie.Jarek_NS pisze:Wiesz na gali faktycznie działa ale jeździłem audi A4 i miałem tam RNS-D czyli praktycznie to samo i lepiej było dokładniejsze. Jak jedziesz i masz skręcić w jakąś ulicę a na odcinku 200m są trzy jednakowe to dobrze wiedzieć w którą skręcić.
Bez dymu nie ma ognia... TDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości