1.6 D nie pali
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 D nie pali
zapala na krotko srubokrentem przy rozruszniku kostka przy kierownicy jest druga co jeszcze moze byc??
Golf III 2.0 16V ABF GTI na czesci !!!!!!
VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci
VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci
1.6 D nie pali
kolego sprawdz czy po przekreceniu kuczyka na odpalanie jest napiecie tym cienkim kablu jezeli jest to wina elektromagnesu ze nie zapala a jezeli nie to musisz szukac w instalacji
1.6 D nie pali
jakiego elektromagnesu??
Golf III 2.0 16V ABF GTI na czesci !!!!!!
VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci
VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
1.6 D nie pali
Elektrowłącznik , ten na rozruszniku .Marekk18 pisze:jakiego elektromagnesu??
łącząc śruby M8 , czy śrubę M8 z konektorem / czerwony z czarnym paskiem / ?Marekk18 pisze:zapala na krotko srubokrentem przy rozruszniku
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: 1.6 D nie pali
Łącząc ze sobą te dwie śruby - wirnik rozrusznika będzie się kręcił "w powietrzu", nie zazębi. Tylko śrubę z kablami z konektorem od czerwono-czarnego.Tomasz Bis pisze: łącząc śruby M8 , czy śrubę M8 z konektorem / czerwony z czarnym paskiem / ?
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
1.6 D nie pali
fakt , uogólniłem ten rozrusznik ma przekładnię i nie da rady odrzucić bendiksaZico63b pisze:wirnik rozrusznika będzie się kręcił "w powietrzu", nie zazębi.
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 D nie pali
Podłączę się: im większy mróz, tym łatwiej bendiks spada z koła zamachowego. Odpalanie w takich warunkach to męczenie rzrusznika. W czym problem?
Pozdrawiam.
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
1.6 D nie pali
Ja nie rozumiem tegosq9cwd pisze: bendiks spada
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
1.6 D nie pali
Zapewne chodzi o zjawisko takiego spadku napięcia w trakcie "kręcenia" rozrusznikiem, że sprężyna powrotna pokonuje siłę elektromagnetyczną włącznika i nie tyle bendix się cofa ile cały mechanizm włącznika wraca do położenia wyjściowego. Włącznik ma siłę wciągać tylko do określonego napięcia; może ono tak spada, że występuje to zjawisko. Ale to nie jest poprawna praca.
Zwykle jednak częściej rozrusznik się po prostu zatrzymuje i napięcie spada do zera a włącznik nie "puszcza".
Zwykle jednak częściej rozrusznik się po prostu zatrzymuje i napięcie spada do zera a włącznik nie "puszcza".
Re: 1.6 D nie pali
Mam dokładnie ten sam problem Co moze być przyczyną ??sq9cwd pisze:Podłączę się: im większy mróz, tym łatwiej bendiks spada z koła zamachowego. Odpalanie w takich warunkach to męczenie rzrusznika. W czym problem?
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
1.6 D nie pali
Kolega nie wyjaśnił pojęcia spada , czy spada napięcie czy ślizga się bendix . Moim zdaniem chodzi tu o ślizganie się ,naprawa polega na wymianie . Jest dużo modeli rozrusznika więc musisz wyjąć stary bendix albo odczytać numery z rozrusznika .
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 D nie pali
z tym spadaniem chodzi o to ze bendix samoistnie sie cafie pomimo tego ze rozrusznik nadal kreci
uprzedzajac pytanie o stan bendixa jest w bardzo dobrej kondycji
uprzedzajac pytanie o stan bendixa jest w bardzo dobrej kondycji
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
1.6 D nie pali
nowak44, w jaki sposób zaobserwowałeś że się cofa ?
bendix składa się z trzech podstawowych elementów; koła zębatego ,tulejki i sprzęgła jednokierunkowego .Stan koła zębatego i tulei można ocenić wzrokowo , zużyte sprzęgło objawia się tym że silnik rozrusznika się kręci i tyle .
bendix składa się z trzech podstawowych elementów; koła zębatego ,tulejki i sprzęgła jednokierunkowego .Stan koła zębatego i tulei można ocenić wzrokowo , zużyte sprzęgło objawia się tym że silnik rozrusznika się kręci i tyle .
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 D nie pali
Postaram sie opisać to jak najdokładniej
Rozrusznik zaczyna prace ,przełamuje silnik po czym nagle słychać tylko prace rozrusznika bez żadnego obciążenia i po sekundzie ponownie zazębi i znów przełamuje silni , słychać przy tym nieprzyjemny zgrzyt i tak kilkukrotnie aż zapali. Sytuacja tam ma miejsce tylko i wyłącznie przy ujemnej temperaturze
Sadzisz ze to może byc sprzęgło ? jak to sprawdzić ?
Dodam jeszcze ze posiadam żelowy akumulator jeśli to ma jakies znaczenie
Rozrusznik zaczyna prace ,przełamuje silnik po czym nagle słychać tylko prace rozrusznika bez żadnego obciążenia i po sekundzie ponownie zazębi i znów przełamuje silni , słychać przy tym nieprzyjemny zgrzyt i tak kilkukrotnie aż zapali. Sytuacja tam ma miejsce tylko i wyłącznie przy ujemnej temperaturze
Sadzisz ze to może byc sprzęgło ? jak to sprawdzić ?
Dodam jeszcze ze posiadam żelowy akumulator jeśli to ma jakies znaczenie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 39 gości