Aku czy zwarcie

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PhoeniX
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2167
Rejestracja: śr maja 18, 2011 18:04
Lokalizacja: Bad Dirsdorf
Auto: MK2 oraz MK4
Silnik: 2xRP

Aku czy zwarcie

Post autor: PhoeniX » pt lis 09, 2012 09:03

Panowie temat pewnie walkowany x razy, ale .... Mój problem pojawił sie przy zmianie licznika mam MK2 1.6 TD z 1988 r. Po zmianie licznika kontrolka od ładowania gasła dopiero po dostaniu jakichs 1200 obrotów. Nie działał obrotomierz więc oddałem alternator do regeneracji i wszystko jakby reka odjął oprócz kontrolki. Czasami pulsowało oswietlenie licznika. Dzisiaj rano wsiadam do autka przekręcam kluczyk i zonk. Nic się nie zapala. Podłączyłem prostownik, który pokazał mi tylko 6V Full. Czy to koniec akumulatora? Jaki doradzacie kupic 65Ah? i jaka firma. Idzie zima więc zarty sie kończą a mam dziecko do wożenia. Z góry dziekuje za szybka odpowiedz lub jakakolwiek odpowiedz.


PhoeniX
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552

Awatar użytkownika
artur_n
VAG Biłgoraj
VAG Biłgoraj
Posty: 343
Rejestracja: pt wrz 14, 2012 11:57
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Aku czy zwarcie

Post autor: artur_n » pt lis 09, 2012 11:40

Akumulator 60Ah i 540A rozruch wstarczy. Ja osobiście kupiłem kilka dni temu niemiecką Vartę.

Sprawdz czy nie masz złodzieje prądu który w czasie postoju nie rozładowuje aku.

Podłącz amperomierz w obwód akumulatora. Odłącz klemę minusową i daj do niej jedną sąde a do aku na minus druga i sprawdź jaki jest pobór prądu. Jak większy jak 20mA to coś Ci rozładowuje aku.
Ostatnio zmieniony pt lis 09, 2012 12:48 przez artur_n, łącznie zmieniany 1 raz.


Bez dymu nie ma ognia... TDI

Awatar użytkownika
PhoeniX
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2167
Rejestracja: śr maja 18, 2011 18:04
Lokalizacja: Bad Dirsdorf
Auto: MK2 oraz MK4
Silnik: 2xRP

Aku czy zwarcie

Post autor: PhoeniX » pt lis 09, 2012 12:42

Dobra wielkie dzieki jak dzisiaj wróce z pracy to sprawdze co i jak a jak nie zlodziej to wyjazd po aku mnie czeka :)


PhoeniX
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Aku czy zwarcie

Post autor: Qto » pt lis 09, 2012 12:44

PhoeniX pisze:a jak nie zlodziej to wyjazd po aku mnie czeka
ja bym ładowanie sprawdził



Awatar użytkownika
artur_n
VAG Biłgoraj
VAG Biłgoraj
Posty: 343
Rejestracja: pt wrz 14, 2012 11:57
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Aku czy zwarcie

Post autor: artur_n » pt lis 09, 2012 12:47

Qto pisze:ja bym ładowanie sprawdził
To oczywiście podstawa. Możliwe iż regulator napięcia skończył żywot. Musisz poprostu skutecznie po kolei eliminować podejrzanych,


Bez dymu nie ma ognia... TDI

Awatar użytkownika
PhoeniX
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2167
Rejestracja: śr maja 18, 2011 18:04
Lokalizacja: Bad Dirsdorf
Auto: MK2 oraz MK4
Silnik: 2xRP

Aku czy zwarcie

Post autor: PhoeniX » pt lis 09, 2012 13:51

Regulator napiecia ma moze ze dwa miesiace bo robiłem alternator wiec uwazam ze jest dobry. Dzisiaj sprawdze napięcie. Nie wiem ile ma akumulator bo auto mam półtora roku więc trudno okreslic wiek akumulatora. Sprawdzam dziesiaj napiecie i zakładam pozyczony akumulator jutro poznam wynik. Robie mało Km bo jakies 30 z 8 godzinna przerwą. Nie wiem co jest nie tak a auto niestety musi sie toczyc cały czas a jak sie nie toczy to kierowca pije :P


PhoeniX
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości